ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

20 Φεβρουαρίου 2008

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ


Ήταν η μέρα απ’ αυτές που φως περίσσιο σε θαμπώνει
Κι ζέστη σου πυρώνει ρούχα και όψη κι ο ιδρώτας ζωγραφίζει
Ψυχές μικρούλες που πετούν τριγύρω

Ήταν της μέρας η απλοχεριά να έχω μια τέτοια μέρα δίπλα μου
ένα απ ’εκείνα των ανθρώπων τα μικρά τα κύματα που λάμπουν
Και σαν ζεσταίνετε το σώμα θέλει αέρα θέλει σκιά
μα σαν σου καίγεται η καρδιά μονάχο βάλσαμο το κύμα .
Αυτό που ο κλήρος έλαχε να πέσει

Πήγαινε ερχόταν και κάθε τόσο λικνιζόταν στο μικρό και αδύνατο
Αεράκι που κλεφτά περνούσε
Και σαν τα χείλη τέντωνε γελούσε και ο κόσμος ήταν μοναχά ένα βλέμμα
ένα χαμόγελο τα δυο τους μια ψυχή κι αυτή η ψυχή ο κόσμος όλος

Και η ομορφιά που ανέβαινε ανάμεσα σε σκόνη και ανθρώπους
σαν καπνός.
Μπόρεσε κι έσβησε την αναμμένη την βαριά καρδιά, και κάπου φώναζε σε τόνο κάποιου γλυκού και όμορφου μινόρε .
Πονώ μα είναι γλυκός ο πόνος
Απ’ την φωτιά του έρωτα είναι απ’ το κύμα εκείνο των ανθρώπων το μικρό
Κι εκείνο έλαχε σε μένανε να πέσει

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ο πρωτος ερωτας ειναι και ο πιο αληθινος.μενει παντα μεσα στη καρδια σου και παντα αναπολεις τις ομορφες στιγμες γιατι μονο ομορφες μενουν.τα ασχημα φαινονται τοσο ασημανατα μπροστα στον πρωτο ερωτα τον παντοτινο.παντα γυρνω εκει εκει μου ενιωσα ομορφα και ξεχωριστα εκει που αγαπησα και ερωτευτικα πραγματικα και για παντα.γιατι μονιο στον πρωτο ερωτα ειναι ολα αληθινα και μαγικα.παντα θα μαι ερωτευμενη μαζι σου αγαπη μου και ποτε και κανενας δεν θα το αλλαξει αυτο!για σενα ψυχη μου που γνωρισα πριν 8 χρονια κ υπαρχεις ακομα.σε σενα γιαννη μου!!!!!!!