ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

20 Φεβρουαρίου 2009

Πόνου φινάλε

Κι αν είσαι εσύ για μένα
Της νιότης της καρδιάς η αναπνοή
Τι μ αυτό;
χείλη σου στα ξένα η ψυχή σου πουθενά
Τα δάκρυα μου στέρεψαν τα χείλη μου στεγνά
Μαράθηκαν τα ρόδα
στης μοναξιάς την ξέρα
Κι εγώ μονάχα στο ποτό αχτίδα ελπίδας
Προσμονή.

Οι θύμισες στον ποταμό της λήθης
θε να πέσουν
και στα λουλούδια
ζωή ξανά θα δώσω ποτίζοντας τα
γλυκό κρασί
ριγμένο με τα χείλη μου
κι ας είναι αυτά η μόνη θύμηση σου
να ‘χουν τα χέρια κάτι ν’ ακουμπούν
τα χείλη να φιλούνε στου έρωτα το δρόμο
που λέω ξανά να πάρω

14 σχόλια:

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Υπέροχη μελωδία συνοδεύει τις τόσο όμορφα ποιητικές σου σκέψεις…και το δρόμο που λέω εγώ… ότι αξίζεις, αξίζει, αξίζουμε να πάρουμε….

Να έχεις ένα όμορφο πρωινό!

Tonia είπε...

''Οι θύμισες στον ποταμό της λήθης''

Ώραίος στίχος, αλλα για μένα η νοσταλγία είναι πολύ σημαντική...ίσως με πάει πίσω συναισθηματικά...αλλά δεν θα έριχνα ποτέ τις θύμισές μου στο ποταμό της λήθης.

Συνέχισε...

Γιάννης Παππάς είπε...

ΛΟΥΛΟΎΔΙ ΜΟΥ
ΤΟΝ ΈΧΩ ΠΆΡΕΙ ΤΟ ΔΡΌΜΟ
ευχαριστω που πέρασες
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

οι θύμισες είναι πολές για να σ αφήσουν να προχωρήσεις
/κι ας είναι αυτά η μόνη θύμηση σουνα ‘χουν τα χέρια κάτι ν’ ακουμπούν /΄
πάντα κάτι κρατάς
νοσταλγείς τις στιγμές
καλό σου βράδυ

Μαργαρίτα είπε...

...αυτό είναι το θαύμα των λουλουδιών
ότι ενώ μαραίνονται και πέφτουν
πάλι ανθούν και δένουν :)

Πόνου φινάλε λοιπόν εύχομαι
σε σένα Γιάννη μου
άλλο να μη σε πονάει!

Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ ***

Γιάννης Παππάς είπε...

πονου φινάλε όχι απαρέτητα για μένα
ακούο τόσο πόνο στις΄λέξεις των φίλων η αλήθεια πιό πολύ κοριτσιών
και ντρέπωμε για μάς τους άντρες
πονου φινάλε φίλες μου λοιπόν
καλή σου μέρα

Eva F. είπε...

To άνοιγμα της ψυχής σου πολύ τρυφερό...πολύ όμορφο...

"Μαράθηκαν τα ρόδα
στης μοναξιάς την ξέρα"

Nα είσαι καλά Γιάννη...

Το σπιτικό σου το στόλισες πολύ όμορφα..

Γιάννης Παππάς είπε...

ευχαριστώ ΕΥΑ μου που πέρασες απο το σπιτικό μου σε κερνάω την αγάπη μου
καλη σου μέρα

zoyzoy είπε...

ζωή ξανά θα δώσω ποτίζοντας τα
γλυκό κρασί
ριγμένο με τα χείλη μου
Πολύ γλυκό το φινάλε του Πόνου
και η μουσική δένει υπέροχα
Καλό σου ΣΒΚ !!!

Γιάννης Παππάς είπε...

ευχαριστώ ζουζού καλή σου μέρα

117 είπε...

πολύ όμορφη η ποίησή σου φίλε Γιάννη... το άνοιγμα ψυχής που κάνεις με άγγιξε, κοιτώντας και παλιότερες αναρτήσεις σου...
συνέχισε έτσι. να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

117
καλως ήρθες φίλε μου
να έχεις μια καλή μέρα

I_love_the_smile_on_your_face είπε...

Πολύ όμορφο Γιάννη!!
Πόνου φινάλε... βαθιά στοχαστικό...

Την καλησπέρα μου :)

Γιάννης Παππάς είπε...

καλως το το χαμόγελο το όμορφο
καλή σου νύχτα