ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

12 Μαρτίου 2009

Κλάψε ψυχή μου


Κλάψε ψυχή μου
Κι εγώ
Θα σε κοιτώ ανήμπορος
Τη νιότη σου θα γνέφω
Να ‘ρθεί ξανά για μια στιγμή

Τα μάτια σου τα όμορφα του πόνου να σκουπίσει
Τα χείλη τα άγουρα που πλήγωσε το κλάμα
να βάψει χρώμα πορφυρό.
Και να δακρύζω βλέποντας για άλλη μια πως δεν μπορώ
εγώ να τα φιλήσω

Μπορώ να δώσω μια καρδιά δυο μάτια δύο χέρια.
Να κάνω μια ζεστή αγκαλιά με φως μόνο τα αστέρια

Να σε κρατώ να σε κοιτώ μαζί σου να πονάω.
Κι αν θέλει πάλι η στιγμή και σ όνειρο κυλήσεις.
Θα σου ‘χω στρώσει το χαλί του χρόνου και της λήθης.

Να ξεχαστείς να σηκωθείς να δεις το πρόσωπο σου
Μες τον καθρέπτη της ψυχής κι έγώ ,προσκεφαλό σου

Να σου χτενίζω τα μαλλιά με τα ακροδάχτυλα μου
Να σου χτυπάω την καρδιά με χτύπο απ’ την καρδιά μου

Έτσι οι μέρες να κυλούν οι μήνες και τα χρόνια
Χειμώνες πια να μην σε βρουν μονάχα χελιδόνια

Κι αν έρθει πάλι η στιγμή κι απ το όνειρο ξυπνήσεις
Να ‘χουν γεμίσει την ψυχή αυτές οι αναμνήσεις

Να με κοιτούν τα μάτια σου το παρελθόν να κλείσεις
Ποτέ ξανά μην λυπηθείς ποτέ να μην δακρύσεις

Κλάψε καρδιά μου..

40 σχόλια:

korinoskilo είπε...

ποτε να μην δακρυσεις :)))

καλη μερα

Eva F. είπε...

Καλή ημέρα να έχεις Γιάννη....
Εμένα σίγουρα η ημέρα μου έφτιαξε μετά απ΄αυτό που άκουσα (διάβασα, είδα).....
Στίχοι υπέροχοι που καταλαβαίνει αυτός που το διαβάζει ότι είναι βγαλμένοι απ΄την όμορφη ψυχή του...

Να είσαι καλά.

fotini είπε...

πολυ ομορφο,οτι πρεπει για να ξεκινησει καλα η μερα.την καλημερα μου.

Εφη είπε...

''να σε κρατω να σε κοιτω μαζι σου να ποναω''. τις περισσοτερες φορες μονο αυτο μπορουμε να κανουμε γι αυτους που αγαπαμε.
καλημερα.

Rose είπε...

Καλή σου μέρα,
για ακόμη μια φορά ...ΥΠΕΡΟΧΟ!

Πόσο περίεργο συναισθημα τελικά αυτή η αγάπη..

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Να με κοιτούν τα μάτια σου το παρελθόν να κλείσεις
Ποτέ ξανά μην λυπηθείς ποτέ να μην δακρύσεις..........

Πανέμορφο Γιάννη....πανέμορφο..

την Καλημέρα μου....

Tonia είπε...

Έκλαψα...μέχρι που το δάκρυ στέρεψε...και πρήστηκαν τα μάτια.

Γιάννη μου οι στίχοι σου βάρεσαν πάλι κόκκινο στη ψυχή μου....που είναι κι ευαίσθητη αυτες τις μέρες.

Μαργαρίτα είπε...

δεν έχω λόγια να σου πω
μόνο αισθήματα...
έσβησαν οι νότες
από την καρδιά μου
η γλυκιά μελωδία χάθηκε
στον απόηχο της βροχής
των ματιών μου
κλαίει η ψυχή μου
κι εγώ ακούω τ' αναφυλητά της
...τώρα μόνο σιωπή...
μα ξέρω πως μετά από κάθε
καταιγίδα... ένα ουράνιο τόξο
μας χαρίζεται, αύρα χρυσή...
γλυκά το περιμένω...

έκλαψα στο υπέροχο ταξίδι σου Γιάννη μου
μα... η ζεστασιά που αποπνέει
η γλυκιά γραφή σου άνθισε και πάλι
το χαμόγελο της ελπίδας στα χείλη μου :)

να είσαι καλά, σε φιλώ ***

Φθα είπε...

Άλλη μια πολύ όμορφη κατάθεση ψυχής από την πένα σου. Να είσαι καλά να καταθέτεις για να ξεκλέβουμε κι εμείς κάτι από τους τόκους...

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
ευχαριστώ μικρή Ελένη(:Ρ

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευχαριστώ Εύα μου πάντα με το γλυκό σου το λόγο
να μου γελάς

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Fotini
Καλό σου βράδυ ευχαριστώ που περνάς και για τα καλά σου λόγια

Γιάννης Παππάς είπε...

ΕΦΗ
πολές φορές μπορούμε και περισότερα αλλα δυστυχώς δεν τα κάνουμε
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ROSE
Περίεργο μπορεί αλλα δίνει ζωή
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Γεια σου όμορφη Καρπαθιώτισα ευχαριστώ πολύ
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Eλπίζω να ξαλάφρωσες κοίτα να χαρείς λίγο
καλή σου νύχτα

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

«Να σου χτυπάω την καρδιά με χτύπο απ’ την καρδιά μου»… το νόημα της ζωής μας… σε ένα και μόνο στίχο!

Υπέροχες σκέψεις…

Καλό βράδυ!

Γιάννης Παππάς είπε...

Σε φιλώ κι εγώ Μαργαρίτα μου και να περνάς καλά
καλή σου νύχτα
ευχριστώ που πάντα μου μιλάς στη γλώσσα μου

EDELWEISS ✿ είπε...

Πάρα πολύ όμορφο!!!

..όχι,να μην δακρύσεις ποτέ,κι αν γίνει να 'ναι δάκρυα χαράς μόνο!!

Καλό βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΘΑ
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε μου δίνεις μεγάλη αξία στους στίχους μου
καλό σου βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

λουλούδι μου σ ευχαριστώ που πάντα πιάνεις το σφυγμό μου
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

EDELWEISS
ευχαριστώ τιμωρημένη μου..πλακα κάνω
κανείς να μην δακρύζει πιά απο πόνο κανείς


καλη σου νύχτα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Υπέροχοι στίχοι,αγγίζουν τη καρδιά.
Καλό βράδυ,νάσαι καλά.

Γιάννης Παππάς είπε...

Νάντια καλως όρισες
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
καλή σου νύχτα

zinaa kapa είπε...

Γιάννη Παππά.... με άγγιξαν τα λόγια ψυχης...

Να με κοιτούν τα μάτια σου το παρελθόν να κλείσεις
Ποτέ ξανά μην λυπηθείς ποτέ να μην δακρύσεις

Κλάψε καρδιά μου..

ναι κλάψε... το κλάμα πάντα μας ανακουφιζει... ειτε ειναι απο χαρά είτε απο λύπη...

καλημερα

Γιάννης Παππάς είπε...

καλημέρα zinaa
καλήυ δύναμη να έχεις

117 είπε...

πολύ όμορφο και αυτό το άνοιγμα ψυχής φίλε γιάννη... στίχοι βγαλμένοι από την καρδιά, που τόσο με άγγιξαν, σε μια δύσκολη περίοδο...
καλό βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

γρήγορα να ξεπεράσεις τα δύσκολα
καλή σου νύχτα

I_love_the_smile_on_your_face είπε...

"Τα μάτια σου τα όμορφα του πόνου να σκουπίσει
Τα χείλη τα άγουρα που πλήγωσε το κλάμα
να βάψει χρώμα πορφυρό.
Και να δακρύζω βλέποντας για άλλη μια πως δεν μπορώ
εγώ να τα φιλήσω"

Γιάννη υπέροχο!!!!

Να είσαι καλά :))

zoyzoy είπε...

Πολύ τρυφερό!
Ξαφνικά ανακαλύπτω πόσο ευαίσθητοι είναι οι άντρες,και πραγματικά εκπλήσσομαι!!

Γιάννης Παππάς είπε...

χαμόγελο σ ευχαριστώ που πέρασες

καλό σου ξημέρωμα

Γιάννης Παππάς είπε...

Αν οι άνδρες δεν μπορούν να προσφέρουν τρυφερότητα στις γυναίκες ποιος μπορεί?

καλό ξημέρωμα

Φεγγαρολουστη είπε...

Η αγαπη...μεγαλο πραγμα αληθεια... Υπεροχοι στιχοι...

Γιάννης Παππάς είπε...

Φεγγαρολουστη
η αγάπη είναι η ζωή
καλως όρισες
καλή σπυ νύχτα

Vaso Mprataki είπε...

Γιάννη Παππά
Πολύ όμορφο το σπιτικό σου,μου αρέσει !Όσο για το ποίημα είναι πολύ όμορφο και γεμάτο συναισθήματα!
Καλή σου νύχτα!

Γιάννης Παππάς είπε...

Vaso
χάιρωμαι που σου αρέσει το σπιτικό μου και καλως όρισες
τα συνσισθήματα είναι που μας κρατάνε ζωντανούς

καλη σου νύχτα

thanasis είπε...

γιαννη καλησπερα. τελευταιος και καταιδρωμενος.μου αρεσαν πολυ οι στιχοι του ποιηματος αγγιζουν καθε ψυχη. παντα να γραφεις και ασ αργουμε λιγο να τα διαβασουμε καλιο αργα παρα ποτε που λεει και ο λαος.

Γιάννης Παππάς είπε...

δεν πειράζει θανάση μου κανένα πρόβλημα
καλή σου νύχτα τα λέμε

mar9659 είπε...

Γιάννη!συγχαρητήρια είμαι διπλά συγκινημένη πρώτον απο το υπέροχο,τρυφερό,ποίημα σου που αγγίζει και την ποιό σκληρή ψυχή .....και δεύτερον ότι καταγόμαστε απο την ίδια πόλη,εγώ μένω κιόλας δεν ξέρω εσύ....Ευχαριστώ που υπάρχεις!!για να γαληνεύεις μέσα απο τους στίχους σου τις πληγωμένες ψυχές!!και οχι μόνο.....

Γιάννης Παππάς είπε...

εδω μένω κι εγώ
χάρηκα που σου άρεσε και σε άγγιξε το blog
ευχαριστώ που πέρασες καλη σου μέρα