ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

19 Μαρτίου 2009

Του έρωτα ο βοριάς


Να χύνονται τα χρυσαφένια τα μαλλιά
σαν μεταξένια
Στο λάγνο πίσω μέρος του κορμιού
Κι αυτό να απλώνετε σαν τη σκιά
της λυγαριάς που αέρας τη φυσάει
και τα κλαδιά της σαν σκιρτούν,
χορεύουν πόθου κάλεσμα
χαϊδεύοντας της όχθης τα πλατάνια

Γυμνό να το θωρείς
μόνα στολίδια
σεντόνια από μετάξι που σκεπάζουν
μονάχα λίγη απ την υπέροχη ομορφιά

Και σαν γυρίσει να σε δει
τα λάγνα του έρωτα
παιγνίδια για λίγο θα φανούν
Για λίγο την ανάσα θα κρατήσεις
και μέσα σου απ του έρωτα τη φλόγα
θα σκιρτήσεις


Και σαν απότομα το πάθος το κυριεύσει και τρέμει από χαρά και προσμονή
τα μάτια τα αναμμένα φως του ήλιου το πρόσωπο στο χρώμα ροδαλό
στην αγκαλιά σου φυλακή θες να το κλείσεις

Στα χείλη η ανάσα δυσκολεύει και κάνει διακοπή μόνο για έρωτα φιλιά
και είν’ το κορμί θερμό και αναβλύζει αρώματα ανάκατα με ιδρώτα
και το μυαλό σου γρήγορα γυρίζει σε ταξιδεύει σ άλους δρόμους σ άλλη ρότα


Κι αν είναι αγάπη που τις δύο ψυχές ενώνει χορός αισθήσεων απ’ το φιλί στο στόμα
τα αρώματα τα αγγίγματα του πόθου απ’ των ματιών το ατέλειωτο το κοίταγμα
των λέξεων των στεναγμών και της καρδιάς το γρήγορο το χτύπημα

Και δες ξανά παράδεισος πως ήρθε πως ξέχασες τα τόσα που σε πνίγουν
και δες ξανά χαμόγελο στον ύπνο
ξανά θα ονειρευτείς πως βασιλιάς του κόσμου είσαι


Και εκεί τα άλλο πρωί σαν βγει ο ήλιος θα κείται η ανθισμένη λυγαριά
στην αγκαλιά της άνοιξης που ήρθε απ’ του καλού της άγγιγμα
στο γρήγορο απαλό και λάγνο φύσημα του έρωτα του πόθου το βοριά

43 σχόλια:

Eva F. είπε...

"και σαν γυρίσει να σε δει
τα λάγνα του έρωτα
παιγνίδια για λίγο θα φανούν
για λίγο την ανάσα θα κρατήσεις
και μέσα σου απ του έρωτα τη φλόγα
θα σκιρτήσεις"

Λόγια όμορφα.....

Καλό σου ξημέρωμα Γιάννη...

korinoskilo είπε...

πολυ ωραια περιγραφη γιαννη ..... φερνουν στο μυαλο εικονες.... και αυτο ειναι πολυ συμαντικο :)))))

την καλημερα μου

Εφη είπε...

τι να πω; οτι γραφεις, το γραφεις παντα πολυ ομορφα.
απλα μια καλημερα.

fotini είπε...

παρα πολυ καλο.ξυπναει μεσα μου ολη την μαγεια του ερωτα,οπως επρεπε να ειναι.καλημερα.

thanasis είπε...

καλημερα. γιαννη πολυ ωραιο καθε φορα που διαβαζω κατιδικο σου με συγκινεις.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΗ...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ.
ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ...

ΛΕΩΝ είπε...

Μεγάλο ταλέντο είναι, όχι μόνο να γράφεις καλά, αλλά να εκφράζεις συγχρόνως τα εσώψυχα πολλών άλλων. Μπράβο, σ΄ευχαριστώ! Την καλησπέρα μου.

Μαργαρίτα είπε...

"Και εκεί τα άλλο πρωί σαν βγει ο ήλιος θα κείται η ανθισμένη λυγαριά
στην αγκαλιά της άνοιξης που ήρθε απ’ του καλού της άγγιγμα"

είναι απ' τις φορές που λόγια
δεν μπορείς να πεις...
νομίζω περισσεύουν...

όμορφη ευγενική κι ευαίσθητη γραφη όπως πάντα!!!

Καλό σου βράδυ Γιάννη ***

Φθα είπε...

Γιάννη φίλε μου, μαέστρο της γλώσσας, άλλο ένα εξαιρετικό δείγμα της γραφής σου, απλό, κατανοητό, ευαίσθητο και περιγραφικό... Σαν εικόνα που διαβάζεται...

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευχαριστώ Εύα μου
οπως πάντα με τον γλυκό σου λόγο

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

κορινοσκυλάκι
εκόνες που δεν μπορείς να δείς με άλο τρόπο
σευχαριστώ που περνάς

καλο βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

Καλημέρα Έφη μου σευχαριστώ που περάς πάντα
να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

fotini
χάρηκα που τελικά αυτό που ήθελα να πω βγήκε
καλό σου βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευχαριστώ Θανάση για τα καλά σου λόγια
την καληνύχτα μου

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΩΤΕΙΝΉ
Κι ασύ το ίδιο πάντα οι αναρτήσεις σου είναι προσεγμένες
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΛΕΩΝ
χαιρωμε ειλικρινά κάθε φορά που αγγίζω κάποια ψυχή έγώ σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Σ ευχαριστώ Μαργαρίτα μου
που υπάρχεις και γράφεις και τόσο ωραία και τόσο ευγενικά.


καλή σου νύχτα τα λέμε

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΘΑ
Δέν μπορώ να πώ τίποτε
με έχετε όλοι συγκινήσει με τα καλά σας λόγια


καλό σου βράδυ

Edelweiss ✿ είπε...

Ομορφα λόγια Γιάννη..εμπνευσμένα απο τον έρωτα για τον έρωτα!

Τι κάνει αυτη η Άνοιξη..:)

Γιάννης Παππάς είπε...

Edelweiss
Ανοιξη έρωτας τί καλύτερο τι ποιό όμορφο
καλη σου μέρα

Φεγγαρολουστη είπε...

Βασιλιας πως ημουν ονειρευτηκα ολοδικο μου ειχα παλατι... ταξιδευτης που παγιδευτηκα μες της ζωης το μονοπατι...

Καλως σε βρηκα Γιαννη.

Γιάννης Παππάς είπε...

Φεγγαρολουστη
ευχαριστώ που πέρασες
καλή σου νύχτα

El Corazon είπε...

Eνα πανέμορφο στολίδι
για τις ψυχές όλων μας!!
Να είσαι καλά Γιάννη τα λόγια είναι περιττά!!
Καλό απογευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

el corazon
εγώ ευχαριστώ που πέρασες και μ αφησες αυτά τα ωραία λόγια
καλη σου νύχτα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ Ο ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΙΗΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

υπέροχοι στίχοι, γεμάτοι ευαισθησία
χαίρομαι που βρήκα το μπλοκ σου,

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Μια όμορφη καλησπέρα κι από μένα,

Όλη η ομορφιά της ζωής κρυμμένη στην σημερινή σου ανάρτηση! Δεν σου κρύβω ότι μου άρεσε πολύ και την διάβασα ξανά και ξανά…

Φιλιά!

koritsaki me ta polla mallia είπε...

τι υπέροχο blog!

όλες οι αναρτήσεις τόσο όμορφα γραμμένες..

να έχεις ένα όμορφο βράδυ κ θα σε επισκέπτομαι συχνά..

Γιάννης Παππάς είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΆΚΟ ΜΟΥ
Kανένας δεν είναι μικρός και όλοι έχουμε την ίδια αξία
πάντα σε παρατηρώ ποσο δραστήριος είσαι με την παρουσία σου στα διάφορα μπλόγκς

καλη σου νύχτα τα λέμε

Γιάννης Παππάς είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
καλως όρισες θα χαίρωμαι να σε βλέπω
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

φιλιά κι απο εμένα λουλούδι μου πάντα με τον καλό το λόγο
σ ευχαριστώ

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

koritsaki me ta polla mallia

καλώς όρισες απο τα μέρη μας θα χαρώ να σε βλέπω

καλή σου νύχτα

Rose είπε...

Έχω περάσει και διαβασει την ανάρτηση σου αυτή, πάρα πολλές φορές και σήμερα θέλησα να αφήσω κι εγώ ενα σχόλιο αλλα μου είναι αδύνατο για ακόμη μια φορά. Δε μπορω να πω τίποτε παραπάνω από το οτι, βρίσκομαι ακόμη στο κείμενο....

Γιάννης Παππάς είπε...

καλο μου τριαντάφυλο φτάνει που περνάς

ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα Γιάννη.Πρώτη φορά στο μπλοκ σου.Γράφεις υπέροχα και από καρδιάς...
Θα σε επισκέπτομαι συχνά.Καλώς σε βρήκα.

Γιάννης Παππάς είπε...

καλώς ήρθες και ευχαριστώ
καλη σου νύχτα

mar9659 είπε...

Δέν έχω λόγια!απλά υπέροχο! μόνο διαβάζοντας το, θυμήθηκα κάποιους στίχους του ΦΡΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ και σου τους αφιερώνω με φιλική εκτίμηση και θαυμασμό! Σαν την καρδιά μου είσαι εσύ,καθρέφτη. Κήπος όπου ο έρωτας ανθίζει. Κοιμήσου απόψε,άφοβα κοιμήσου. Μα ξύπνα όταν σβήσει το φιλί πάνω στα χείλη.

Γιάννης Παππάς είπε...

Μάρα Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωσή σου
και για το περασμά σου απο τον χώρο μου τα λέμε την αγάπη μου


καλη σου νύχτα

mar9659 είπε...

Αγαπημένε μου, φίλε Γιάννη!Καλή σου μέρα και καλό μήνα νάχουμε όλοιμας! Νά είσαι πάντα καλά. Εγώ σ'ευχαριστώ που με φιλοξενείς στο υπέροχο σπιτικό σου!και μακάρι να μπορούσα να σου προσφέρω ,το πρώτο ανθισμένο γαι φέτος κλαδί απο την μυροβόλα πασχαλιά του κήπου μου,για να σου δείξω την εκτίμήσή μου!Το αξίζεις!για την ευαισθησία της ψυχής σου που στην εποχή μας την διατηρούν πολύ λίγοι πιά...δυστυχώς!

ειρήνη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ειρήνη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρα
θα περιμένω τη φωτογραφία απ τα ανθη της πασχαλιάς σου με την αφιέρωσή σου για να στολίσω μιά γωνιά του σπιτικού μου

καλη σου μέρα

Γιάννης Παππάς είπε...

ειρήνη
σ ευχαριστώ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια