ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

26 Σεπτεμβρίου 2009

πως ν αρνηθω?


Σαν η ώρα γίνει στιγμή τελευταία

και η προσμονή τελειώσει

Η ψυχή θα πετάξει


Κι εσύ

θα στεκεις εκεί



Στης άνοιξης την πηγή

Νωρίς πριν το ξημέρωμα

Του ανθού

Κλεισμένο ακόμα

Τα πέταλα του χωρίς χρώμα

Σα νεογνό στις σκέψεις

Λευκό σαν κρίνο


Θαρρείς βροχής πρώτη σταγόνα

Ανέμου πρώτος ψίθυρος

Νωρίς αυγής το φως

Λουλούδι όμορφο

Στο πρώτο του το δάκρυ

Δροσοσταλιάς του πρωινού

Σαν κύλησε στο χώμα

Απάνω που ο ήλιος

του χάριζε το χρώμα


Θαρρείς


Πως άλλος έρωτας

δεν ήρθε στη ζωή σου


Χείλη βαμμένα κόκκινα


η ματιά σου να

μου γνέφει


το κορμί σου


πως ν αρνηθω?

να βάλω χρώμα

στο λευκό


κόκκινο κύμα

του έρωτα

γαλάζιο ουρανό


πως που η καρδιά μου

σου μιλά

θαρρώ πως

σ αγαπώ


πως ν αρνηθω?

19 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πως ν' αρνηθώ στις λέξεις
παράθυρο να χτίσω τη σιωπή...
Πως να μη χρωματίσω τον καθημερινό μου θάνατο...

Ίσως εγώ να έδωσα κάτι αλλο σε τουτο το ποιημα, μα ήταν ομορφα μελαγχολικό με παστελ αποχρώσεις

Καλησπέρα Γιάννη

korinoskilo είπε...

απλα μην αρνηθεις.....

ωραιο το σιελ :)))

καλο βραδυ

Εβίτα είπε...

πολύ όμορφο Γιάννη μου!

mar9659 είπε...

Πολύ τρυφερό!!Απλά μην το αρνηθείς Γιάννη μου!Καλό σου Σαβ/βράδο!

Eva F. είπε...

'Ομορφο, μελαγχολικό....
Μου άγγιξε την ψυχή!...
Καλή σου ημέρα Γιάννη.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

Μα αν αρνηθεις πάντα κατι θα σου φωνάζει γιατί.και στην ψυχή λυγμος θα γίνη η αγάπη,γι αυτο αν ερθει μήν αρνηθείς στερνό ταξιδι του ερωτα χαρά.Αν χρωμάτιζα ανθρώπους το κόκκινο θα χάριζα σε εσένα΄.
Πάλι μας ταξίδευσες να εισαι πάντα ψυχή ζεστή.

Ευριδίκη είπε...

Μην αρνηθείς..Ποτέ..Αν το κάνεις θα χεις πάντα στο μυαλό σου τη χαμένη στιγμή,αυτή που δεν άδραξες..Για να έχει η ζωή σου χρώμα και έρωτα ..
Καλή σου μέρα και καλη βδομάδα..

Μαργαρίτα είπε...

Πολύ με άγγιξε η γραφή σου Γιάννη μου, ευαίσθητο σα την καρδιά ενός ποιητή!!

Όμορφα να είναι τα όνειρά σου!

πολλά μαργαριταρένια φιλιά ***

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

καλημερα Γιαννη μου..ευχομαι να σε βρισκω καλα..μου ελειψε η υπεροχη γραφη σου

καλη μερα και καλο μηνα

Γιάννης Παππάς είπε...

γεια σου Μαρία
πάντα ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ τα λόγια σου

να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΕΛΕΝΗ μου
δεν αρνησε ποτε την αγάπη
σ αρεσει το σιελ

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Εβιτα
σευχαριστώ
καλη μου

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΑΡΙΑΝΝΑ
να είσαι πάντα καλά
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευα μου σευχαριστώ καλη μου
να εισαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

πως θα μπορουσα
ν αρνηθώ

σ ευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη
δεν αρνουμαι ποτε την αγαπη αλωστε πως θα μπορούσα

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαργαρίτα
πάντα γλυκύς ο λόγος σου σ ευχαριστώ
να είσαι πάντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΩΤΕΙΝΗ
καλως ορισες παλι απο τα λημερια μας
να εισαι καλά

Αναστασία είπε...

Κι εσύ

θα στεκεις εκεί.....


Τίποτε δεν συγκρίνεται με την αίσθηση αυτή, να ξέρεις πως θα είναι εκεί!!!

Πολυ γλυκό Γιάννη!