ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

04 Οκτωβρίου 2009

άγρια ορχιδέα


Θα βάψω χρώμα κόκκινο

Της φωτιάς

Μια πινελιά

στ απέραντο γαλάζιο τ ουρανού

μικρής καρδιάς το σχήμα


Μα σαν δακρύσει ο ουρανός

το χρώμα σαν ξεφτίσει


Ρόδα θα ρίξω κόκκινα

στης θάλασσας το κύμα


να ‘ρθουν


στην πόρτα σου μπροστά

τα πέταλα τους να πατάς

σαν περπατάς στην άμμο


Μ αυτά να γράφεις σ αγαπώ

στο στήθος σου επάνω


Στον άνεμο θα δώσω

γλυκό φιλί

πάνω από γη και ουρανό

κράτα παράθυρο ανοιχτό

να μπει

και στα γλυκά τα χείλη σου

να σβήσει να χαθεί


Των αστεριών τη σκόνη θα μαζέψω

στη χούφτα μου

να 'ρθω και να τη ρίξω στα μαλλιά σου

νύχτα μην ξαναδεί άλλο η ματιά σου


σκιές

πια να μην έχουν τα όνειρα σου


άγρια ορχιδέα

φυτρώνει παντού ο έρωτας σου

στου κορμιού μου τo φθινόπωρο


θα μου δώσεις και την καρδιά σου?

25 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Φανταζεσαι να βλεπαμε αυτην την εικονα στον ουρανό;
Τελειο...

Tonia είπε...

Πολύ όμορφη εικόνα σκιαγράφησες με λέξεις!
Καλησπέρα

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

Aκόμα μια φορά εβγαλες την Αγάπη που κυοφορείς μεσα σου.η γέννηση των ποιημάτων σου υπέροχη για κάτι τόσο σπάνιο μια Μαύρη Ορχιδέα με φαντάζει η εικόνα και ο λογισμός μου.τα φιλια μου καλέ μου Γιάννη και εύχωμαι κάποια μέρα να ανοίξω το βιβλίο σου και να χαθώ ...........

Βουλα είπε...

Των αστεριών τη σκόνη θα μαζέψω

στη χούφτα μου

να 'ρθω και να τη ρίξω στα μαλλιά σου

νύχτα μην ξαναδεί άλλο η ματιά σου


σκιές

πια να μην έχουν τα όνειρα σου

Με κάνεις να ονειρεύομαι Ποιητή των ονείρων!!!!!!!

mar9659 είπε...

Μεθυστικοί οι στίχοι σου Γιάννη μου,γιομάτοι απο ρόδα και άγριες ορχιδέες. Ολα μαζί μια ειδυλιακή εικόνα.... που μόνο εσύ ξέρεις να δίνεις μέσα απο την γραφή σου...και πάλι ταξιδεύουν τις ευαίσθητες ψυχές σε παραδεισένιους τόπους.Μπράβο σου!!! Καιρός να γραφθούν σε βιβλίο και να χαθούμε μέσα σ'αυτά όπως πολύ καλά λέει και η φίλη σου η Μώβ...Καλό ξημέρωμα καλέ μου φίλε!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ειπα να μπω εδω
να μεθυσω λιγακι απο ομορφια
εικονες μαγικες..να ταξιδεψει το μυαλο...να φυγει η σκοτεινια

καλημερα

korinoskilo είπε...

φυσικα θα στην δωσει αν γραφει πανω στο στηθος της σ αγαπω ... μπορει να το γραψει και στο δικο σου στηθος :)))))

καλησπερες

Αναστασία είπε...

θα μου δώσεις και την καρδιά σου?
Αν καταφέρεις να αποκτήσεις το πολυτημότερο αυτό δώρο τότε σίγουρα αξίζει ν αγαπάς και ν αγαπιέσαι.

Καλή εβδομάδα Γιάννη

BlueRose είπε...

Ομορφο, ρομαντικο...

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια μου
λιγο φαντασια θελει
και λιγο αγαπη

ευχωμαι να σου συμβεί

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Τονια μου
να εισαι καλα καλημου

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

μωβ
σευχαριστω καλη μου
θα γινει κιαυτο
στοχρονο του
θα βγει και το βιβλίο

ναεισαι παντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
καλη μου ελπιζω
τα ονοιρα να ειναι
ευχαριστα

να ονοιρευεσε
παντα

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάνα
σευχαριστω
για τα καλά σου λογια
καλο μου
ολαστο χρονο τους

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
μεινε μαζιμας
αν ειναι να φυγει τοσκοταδι

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

κορινοσκυλο

ναι καλη μου θα γραψει
η αγαπη ειναι παντού

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Αναστασια
ειναι
ευκολο ισως να αποκτησεις την ευνεια μιας καρδιας
τοδυσκολο ειναι
να σταθεις
σωστος απενατι της
καλη σου νυχτα
χαιρομαι που παλι εισαι κοντα μας μας ειχες λειψει

Γιάννης Παππάς είπε...

BlueRose
καλο μου τριανταφυλο σευχαριστώ

καλη σου νυχτα

pippistrella είπε...

...όμορφες μικρές αλήθειες και μεγάλα ερωτήματα λοιπόν.

Οne love, one life.

Χάρις είπε...

Άγριο του ουρανού
γέννημα
μεθάνε τα σύννεφα
κι όσοι
από εκείνα
κρεμούν
τις ελπίδες τους...

Φιλί

kastrini είπε...

Υπεροχο ταξιδι..
Μονο ενας ανθρωπος που ξερει να αγαπα μπορει να ζωγραφισει ενα τοσο ωραιο πινακα..
Και οταν προκειται για αντρα...
Τα θερμα μου συγχαρητηρια..
Τυχερη η γυναικα που ειναι διπλα σου.


καλη κυριακη..

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella
εαρωτηματα καλη μου
για αγαπη
να εισαι καλά
και να περνας ομορφα

Γιάννης Παππάς είπε...

Χάρις
παντα ομοφοι οι στιχοι σου

να εισαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

kastrini
σευχαριστω καλη μου
για τα τοσο καλα και ζεστα σου λογια
να εισαι παντα καλά
θα χαρω να σε δω και σε κατι δικο σου

Anastasia είπε...

ειχα πολυ καιρο να διαβασω κατι τοσο ομορφο.