ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

11 Οκτωβρίου 2009

Όνειρα


Γεύση

Έρωτα λάγνου


Στο άνοιγμα της ψυχής


Κυλάει και κατακτά τον ουρανίσκο μου

Αίσθηση ανοιξιάτικου

πρωινού στα μάτια πεταλούδας σε

μια βόλτα στους αγρούς


Μπορείς

αν θες

να νοιώσεις τη στιγμή


Σύγνεφο λευκό σε καταγάλανο ουρανό

προσμένει

μαζί του να δεθείς

να πας ταξίδι


Σκιρτά η ανεμώνη

για ένα σου χάδι από ένα σου δάκρυ

προσμένει

τη δίψα της να σβήσει


Κι ο κρίνος λευκός

κρυμμένος στης πέτρας τα απάγκιο

σου γνέφει

για ένα σου φιλί


έρχεται


Η αυγή ροδαλή θαρρείς

της προσμονής το πάθος

της δίνει χρώμα

η ηδονή

για της μέρας τη γέννηση


να φέξει του δρόμου σου

τα μονοπάτια


Μια μια οι αισθήσεις

ξυπνούν

σε οδηγούν

ταξίδι πέρα


η πόρτα άνοιξε

ορίζοντας στο φως

στη βλεφαρίδα σου από κάτω

ο ήλιος ανατέλλει


και στο ποτάμι

της ψυχής

αθάνατο

λήθης νερό

να ρέει


κι όλα αυτά

σε μια στιγμή

αρκεί

να μου κρατάς το χέρι

αρκεί

ένα σου φιλί


21 σχόλια:

kastrini είπε...

κι ολα αυτα σε μια στιγμη..
αρκει..
να μου κρατας το χερι..
αρκει ενα σου φιλι..

Ποσο δικιο εχεις..αρκει να μαθουμε να ζουμε τη στιγμη..

Υπεροχο..σε ταξιδευει..
καλησπερα.

Μαρια Νικολαου είπε...

Πόσο ευκολα με λιγες λεξεις καταφέρνει κανεις να κεντα την Ανοιξη μες στο φθινόπωρο... :)

Αναστασία είπε...

Κι όλα αυτά σε μια στιγμή!!
Πόσο μαγική είναι η στιγμή όταν σου κρατά το χέρι!!!

Λαμπρος Κερεντζης είπε...

Και εγώ κάτι τέτοιο θα έλεγα. Πόσο εύκολα με λίγες λέξεις κεντάς
την δημιουργία μέσα στην παθητικότητα,
την ελπίδα μέσα στην απελπισία.
Το όνειρο μέσα στην πραγματικότητα

Ευριδίκη είπε...

Καλημέρα Γιάννη..Πραγματικά μια στιγμή αρκεί..Μια στιγμή μόνο φτάνει για να αγγίξεις τον ουρανό ειδικά όταν αγαπάς και αγαπιέσαι ..


Υπέροχος ο πεζός λόγος σου με στοιχεία που φτάνουν στην αρμονία και τη μουσικότητα του είδους που είναι πραγματικά πολύ δυσκολο να επιτευχθεί σε τέτοιου είδους συγγραφή..

alterego είπε...

Οπως παντα Γιαννη ο λυρισμος ξεχειλλιζει χωρις ποτε να περνα το μετρο.
Καλη βδομαδα

korinoskilo είπε...

ναι ενα φιλι αρκει μερικες φορες :)

mar9659 είπε...

Πόσες γλυκές νοσταλγίες ξυπνάς μέσα απο κάθε στίχο σου...Τι ποιό όμορφο να σου κρατά κάποιος το χέρι και να σε οδηγεί στο ταξίδι των αισθήσεων και της προσμονής....Κι'όλα αυτά σε μια στιγμή!! Καλό σου βράδυ καλέ μου φίλε!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

αχ γλυκέ μου Γιάννη πάντα βγάζεις απο μέσα μας την λαχτάρα για ερωτα με ενα πρόσωπο αγνό.θα ηθελα να βγω να πω ναι ισως και να τον αγαπώ μακάρι να το διαβάσει.τα φιλιά μου ποιητή.

✿ margarita είπε...

κι ολα αυτα σε μια στιγμή..μα η στιγμή είναι αυτο που μετράει..μια στιγμή..


Καλό βράδυ Γιάννη

Γιάννης Παππάς είπε...

ποσοι δεν θαδιναμε τα παντα για μια στιγμή !!!!!
καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία μου
και το φθινοπωρο μια μικρη ανοιξη ειναι
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Αναστασία
τοχέρι
ναι
να σ οδηγεί σε δρομους και μονοπατια ονείρου

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

γειασου και σενα φιλε Λάμπρο
να εισαι παντα καλά

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη
ευχαριστώ καλη μου για τα ζεστα σου λογια
να εισαι παντα καλά

καλο σου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

ελπιζω φιλε γιωργο
να μην το ξεπερνώ το μετρο
να μην παρασυρωμαι
να εισαι παντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

κορινόσκυλο
ναι αν κουβαλαει την άνοιξη είναι αρκετό
καλο σου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάννα
σευχαριστώ καλη μου
για τα ζεστά σου σχόλια

καλο σου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

ο ερωτας δεν παυει ποτε να ειναι αγνός
οσο κιαν τον κουβαλανε ανθρωποι
πονηροί και υποκριτες
θα σακουσε καλη μου
η αγαπη ακούγετε

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαργαρίτα μου
ναι
η μια στιγμή ειναι ενα κοματι απ το παζλ της ευτυχίας

καλη σου νύχτα

Tonia είπε...

Γιάννη μου θα σε παρακαλούσα να περάσεις για λίγο από την ανάρτησή μου "Πολυτέλειες" να κάνεις μια διασαφήνιση αν μπορείς.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!