ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

18 Οκτωβρίου 2009

Μ αγαπάς?

Στάθηκα
Στην πόρτα

Ήθελα τόσο να μείνω

Ήθελα να τρέξω

Να σου πω
Δυο λέξεις

ένα λεπτό

Σ αγαπώ
Κοίταξα τα μάτια σου
με ρώτησαν βουβά
Γιατί ?
Με πόνεσε η ψυχή


Αντίκρισα το δάκρυ σου

Και λύγισα για μια στιγμή
Κι έπαιζε πιάνο μουσική
από το μπαρ

Θαρρείς
πως έδινε τον τόνο
που πέθαινα από τον πόνο

Κι εσύ εκεί Βουβή
δεν κάνεις βήμα

δεν λες κουβέντα

Στάθηκα


Τα χείλη μου σου μίλησαν

Είπαν αντίο
Θα τα ξαναπούμε


Κι έκρυψα τα δυο μου μάτια
Μη δεις
ψυχή να γίνεται κομμάτια
Δάκρυ να στάζει
στα δυο μου μάτια


Κι εσύ στέκεις
εκεί
χωρίς ψυχή


Θαρρείς
Βουβή

Έφυγα
με βήμα αργό
Ευχή θα κάνω στο θεό
μην το όνειρο μου αληθινό

μη τύχει και σε χάσω


Κοίταξα δίπλα μου Γελάς
μέσα στα μάτια με κοιτάς

μα δε μιλάς Θαρρείς βουβή

Πες μου
Καρδιά μου?
Μ αγαπάς?

20 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Oμορφες λεξεις καρδιας...

Καλησπέρα :)

Αναστασία είπε...

Μια ερώτηση που κανονικά δεν πρέπει ποτέ να γίνεται, η απάντηση πρέπει να καλύπτεται πριν νιώσεις την ανάγκη επιβεβαίωσης.
Είναι όμως που μια καρδιά που αγαπά νιώθει ανασφάλεια κάθε στιγμή!!

Συμφωνείς;

korinoskilo είπε...

σ αγαπαει ... εσυ της το λες?

καληνυχτα

Βούλα είπε...

Πες μου Καρδιά μου?
Μ αγαπάς?
Mα εγώ φοβάμαι την απάντηση και δεν τολμώ να ρωτήσω..

mar9659 είπε...

Καλέ μου φίλε ο κόσμος είναι ιδανικός όταν ξέρεις αν σ'αγαπούν.... Καλό σου βράδυ!!!

Ευριδίκη είπε...

Γιάννη όποιος δεν ρωτάει χάνει πολλά..Μέσα από τις αλήθειες μας η αγάπη δυναμώνει όταν υπάρχει..Το θέμα είναι πόσο είλικρινείς είμαστε όταν απαντάμε..
Καλή βδομαδα

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

εγώ δεν του το πα ακόμα το κρατώ μυστικό μα αν ειναι να τον χάσω τότε θα του το πω ....πως αιω΄νια θα ηθελα να τον Αγαπώ.


Ετσι ανάβεις την ψυχή μας και βάζεις φως στα ονειρά μας με της γλυκές σου λέξεις πάντα μας ξεκουράζεις.καλέ μου φίλε και συνοδοιπόρε μέσα στα μπλόκ χαράζεις δρόμο΄.τα φιλιά μου

Eva F. είπε...

"Μ΄αγαπάς το βλέπω σ΄όλα τα πουλιά που τραγουδάνε
μου το σφυρίζουν τα καράβια σαν κινάνε
το ψιθυρίζουν τα παιδιά στη γειτονιά"


Στίχοι: του Δ. Ιατρόπουλου και το τραγουδάει η Αννα Βίσση

Υπέροχο το Ανοιγμα της ψυχής σου για μιά ακομη φορά.

Πανος. είπε...

Κάποτε ρώτησα: "Μ' αγαπάς;;;;"
Πήρα απάντηση: "Με πονάς...."
και μετανοώ ακόμη..... με πόνο

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια μου
να εισαι καλά ευχομαι

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Αναστασία μου
ποιο πολυ διαπιστωση παρα ερωτηση ειναι
οι πραξεις παντα αποδικνειουν την αληθεια

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Κορινοσκυλο
παντα τολεω
καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
αν δεν νρωτησεις δεν θα μαθεις ποτε

καλω σου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριαννα
ιδανικος ειναι οταν αγαπας και σαγαπουν

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη
ετσι ειναι
η αληθεια κτιζει ζωές
καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

μωβ μωβ
κιαν δεν του τοπες θα τοκαταλαβε
δεν κρυβετε η αγαπη

φιλιά
την αγαπη μου

Γιάννης Παππάς είπε...

ευα μου
ειναι υπεροχο να συδιαζεις ρομαντισμο με αγαπη σημερα πεθεινει
ορομαντισμός πεθεινει και η αγάπη
καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Πανος
καλωσς ορισες φιλε μου απο τα μερη μας

πονος και αγαπη αδελφια
πανε μαζι

✿ margarita είπε...

Μη ρωτάς αυτο που μπορούν να σου πούν τα μάτια..κοίταξέ την στα μάτια,εκεί βρίσκεται η απάντηση!

Όμορφου οι στίχοι σου όπως πάντα! :)

Kαλό Σ/Κ

gianna είπε...

"Ευχή θα κάνω στο θεό
μην το όνειρο μου αληθινό
μη τύχει και σε χάσω..."