ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

25 Οκτωβρίου 2009

Μ ένα σου χάδι



Κλείνω τα μάτια

σε φαντάζομαι

Μ ένα φιλί σου

μ ένα σου χάδι


Ανέτειλε ολόγιομο φεγγάρι

μες της ψυχής τον ουρανό

Κάνε ταξίδι φωτεινό


Ανθίστε ρόδα γιασεμιά

στην πόρτα στεκει της καρδιάς

η αγάπη

Στολίστε τη

σκουπίστε της το δάκρυ


Γευτείτε Χείλη έρωτα

απ’ το στόμα της γλυκύτητα

μεθύστε με κρασί

στιγμή στιγμή

βράδια αξημέρωτα


Μάτια αντικρίστε τη μορφή

Λάγνο κορμί στην ηδονή ταγμένο


Χαθείτε

Στη ματιά της μέσα

σε χρώματα της γης

Εικόνα κτίστε


Κλείνω τα μάτια

εκστασιάζομαι


Μέσα στον ψίθυρο τ’ ανέμου

σ ακούω να μιλάς

Να μ’ ακουμπάς


Γλυκά να λες πως μ αγαπάς

μ ένα σου χάδι

Να μου γελάς ανέμελα

κι αυτό το βράδυ

28 σχόλια:

Βούλα είπε...

Κλείνω τα μάτια

σε φαντάζομαι..........

Σταλαγματιά είπε...

Το φεγγάρι μου κράτησε συντροφιά ώρες πολλές το χθεσινό βράδυ!!
Ίσως γιατί έλειπε κάποιο χάδι....

Σε φιλώ
Αναστασία

Μαρια Νικολαου είπε...

Γεμάτες έρωτα κάθε φορά οι λεξεις σου Γιάννη.
Ας μας ταξιδευει καποιος στο άπιαστο...

Καλημερα και καλη σου βδομαδα

mar9659 είπε...

Σαν πίνακας ζωγραφικής φαντάζουν οι στίχοι σου που μας ταξιδεύουν σε κρυφά μονοπάτια μιας ανείπωτης αγάπης..... Να είσαι καλά!!

Θανασης είπε...

ΠΑΝΤΑ ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΣ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Πανος. είπε...

αγγιγμα ψυχης..καλησπερα Γιαννη...!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

Καμιά φορά όταν κλείσουν όλες οι πόρτες στα όνειρά σου,
όταν δεν μείνει πια ελπίδα
Ξύπνα που ξέρεις όταν ξανά ονειρευτείς
μπορεί να έχουν ανοίξει.αυτα΄ειναι δικά σου λόγια απο ενα αλλο ποιημα σου. οταν ξυπνήσεις απο τον λήθαργο που εχεις χαθεί το΄τε προσμένεις,φαντάζεσε το χάδι το φιλί΄.με τον πιο γλυκό τροπο μεταφε΄ρεις μυνηματα στις ψυχές μας . τα φιλιά μου

Eva F. είπε...

Λέξεις όμορφα δεμένες...με υπέροχο αποτέλεσμα που πλημμυρίζει από ρομαντισμό,έκσταση, τρυφερότητα, αγάπη έρωτα και...πολλά άλλα....
Να είσαι καλά Ρομαντικέ μου Γιάννη και να γελάς ανέμελα κι΄αυτό το βράδυ.

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

τοσο ερωτικο και υπεροχο!!
ενα ακομα ταξιδι στις αισθησεις
και τα ονειρα!!!
καλο ξημερωμα

korinoskilo είπε...

ποσα μπορεις να κανεις με κλειστα ματια....
απο τα πιο ομορφα σου :))

καλημερα

✿ margarita είπε...

Ανέτειλε ολόγιομο φεγγάρι μες της ψυχής τον ουρανό Κάνε ταξίδι φωτεινό
Ανθίστε ρόδα γιασεμιά στην πόρτα στεκει της καρδιάς η αγάπη..

..στη πόρτα στέκει η Αγάπη!

Καλημέρα Γιάννη!

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
Τι βλέπεις?

καλή σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Αναστασία μου του φεγγαριου το χαδι
να ζωντζνεψει ευχομαι

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία
σευχαρισττω καλη μου
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάννα
και συ να είσαι καλά καλο μου
γιατα ζεστα σου λογιαευχαριστώ
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

θανάση
να είσαι καλά

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Πανος

φιλοε μου καλως όρισες απ τα μερη μας
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μωβ μωβ

παντα προσμενουμε ενα χάδιγια να ζεσταθεί η ψυχήμας
καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

γεια σου ΕΥΑ μου
ειμαι ρομαντικος το ξερω
να εισαι καλά καλη μου
τα λέμε
καλο σου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

καλυψώ

σευχαριστω γιατα καλα σου λόγια τα λέμε

καλοσου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

κοτρινόσκυλο
πολλα πραγματα μπορεις



καλο σου βραδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

μαργαρίτα
παντα στην πορτα της καρδιά η αγαπη...

καλη σου νυχτα ευχαριστώ

Ευριδίκη είπε...

αχ βρε Γιαννη..Πες μου οως τα καταφερνεις και με ταξιδευεις κάθε φορά και πολλες φορές με ηρεμείς;Να σαι καλα,ειλικρινά

Μαργαρίτα είπε...

Εύχομαι πάντα ένα χάδι και μια αγκαλιά
να ντύνουν τις στιγμές σου...

Να είσαι καλά καλέ μου φίλε...

Καλό Σ/Κ να έχεις ***

* Marlou * είπε...

ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΟΥ!! ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη
τιποτα ιδιαιτερο καλη μου
την ψυχη μου βγαζω
να εισαι παντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

μαραγαριτα μου
να εισαι και συ παντα καλά
να εχεις πολα χαδια γυρωσου

φιλιά
καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

μαρλου
χαρηκα που εισαι καλα καλη μου τα λεμε
καλη σου νύχτα