ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

08 Νοεμβρίου 2009

Bρέχει



Πάλι βρέχει

θαρρείς χιλιάδες μάτια κλαίνε

χιλιάδες μοναξιές


Αχτίδες ηλίου

ρίχνονται και σχήμα χτίζουν

τόξο ουράνιο

ίριδας χρώματα


Και εγώ βγαίνω και πάλι στη βροχή

τι κιαν βραχώ?

Tα μάτια μου κοιτούν στον ουρανό

μήπως τα μάτια σου και δώ να κλαίνε

ήθελα τόσο να τους πω

πως τ αγαπώ


¨Όχι μην πάψει η βροχή

σαν θες να έρθουν σταγόνες

να μου δροσίζουν την ψυχή

ας είναι απ’ τα λουσμένα

σου μαλλιά

πάνω στο στήθος μου

την ώρα που τα χείλη σου

στα χείλη μου θα δίνουν

γλυκό φιλί


Πάνω στο τζάμι μου η βροχή

με πάθος ζωγραφίζει

θαρρείς και θέλει να μου πει

σε ξέρει σε γνωρίζει


Τώρα μου γράφει ένα φιλί

από τα δυο σου χείλη

28 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Ετσι ειναι... χιλιάδες ματια κλαίνε και χιλιάδες μοναξιές...

Πόσο πολύ μου άρεσε αυτό δεν φανταζεσαι.
Καλησπέρα Γιάννη

η ψυχασθενής είπε...

ομορφο πολυ γιαννη μου
βροχη και δακρυα γιναν ενα....

Eva F. είπε...

"χιλιάδες μάτια κλαίνε χιλιάδες μοναξιές"

"Όχι μην πάψει η βροχή σαν θες να έρθουν σταγόνες να μου δροσίζουν την ψυχή"

Μου αρέσει πάρα πολύ.
Εγραψες και πάλι Γιάννη μου!
Να είσαι καλά.

Venus είπε...

Μέσα ,έξω βροχή .Και το άσχημο είναι πως βρέχει παντού ,σε όλους μας.

Καλό βράδυ.

Σταλαγματιά είπε...

Βροχή....σχέσει αγάπης και μίσους για μένα...δάκρυα της ψυχής ...όταν κλαίει ο ουρανός κλαίει η καρδιά μου...

Καλό υπόλοιπο Κυριακής
Φιλί

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ναι να βρεχεσαι οχιαπο βροχη αλλα απο τα δακρυα καρδιας και παλι αν αξιζει κλαψε .............
χαρα μου,ειναι υπεροχο πιστευω οτι εισαι και υπεροχος ανθρωπος.τα φιλια μου

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ε βρεχει..αλλα που θα παει
θα μας φιλησει και ο ηλιος
και οι χιλιαδες μοναξιες
θα γινουν μια αγκαλια,που θα μας ζεστανει...ακριβως ετσι οπως μας ζεσταινει...ενα ποιημα
πανεμορφο!!!

καλημερουδια!

korinoskilo είπε...

πες της το σ αγαπω να σταματησει να κλαιει :)))))

καλημερα

zinaa kapa είπε...

"χιλιάδες μάτια κλαίνε χιλιάδες μοναξιές"


τελειο!!!

οταν τοχεις να γραφεις...
τοχεις βρε παιδι μου!!!!!

αντε και καλη συνεχεια...

καλο απογευμα

Ευριδίκη είπε...

πάλι κατάφερες να μας κάνεις αν νιώσουμε το στίχο σου..

Καλό Βράδυ

Πάνος είπε...

Λίγες λέξεις, όμορφα και απλά δοσμένες.... Με άγγιξε πολύ.....

Την καλησπέρα μου

Μαργαρίτα είπε...

μα τι κι αν βρέχει μάτια μου
σταλαγματιές αγάπης
θα στέκω και θα ακροβατώ
στου ονείρου μας την άκρη..

Να της το λες το σ' αγαπώ
και να της το δείχνεις
Γιάννη μου...

Γλυκια καληνύχτα ***

Γιάννης Παππάς είπε...

γεια σου Μαρία μου
η βροχή μας θυμίζει δάκρυα μακαρι να ηταν παντα χαράς

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ψυχασθενής
ναι μαζί ξεπλενουν τον πόνο

καλη μου καλή σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

σ ευχαριστώ Εύα μου να εισαι παντα καλά

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Venus
μακαρι να βρεχει σε όλους μας θα ειχαμε ολοι αισθηματα

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
τοτε να βγει ο ηλιος γρηγορα καλη μου να σε δω να γελάς

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
αν σ ακουμπήσουν δάκρυα απτήν καρδιά βγαλμένα ποτε μην την ξεχασεις την καρδιά
να την προσεχεις

καλη σου νύχτα

12 Νοέμβριος 2009 10:13 μμ

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
γεια σου φιλη μου να είσαι καλά
πάντα

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
δεν μακουει
γυναικα βλεπεις

πλακα κανω,τι κανουμε καλά

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

zinaa
σ ευχαριστώ καλή μου για τα καλά σου λόγια

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη

σευχαριστω για τα καλά σου λογια φιλη μου

να εισαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

γειασου Πανο να εισαι καλά

καλη σου νυχτα φιλε μου

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαργαρίτα
γειασου και σενα καλη μου φιλη
γλυκια νοσταλγια απ τα παλιά

φιλιά

mar9659 είπε...

Οι σταγόνες της βροχής ξεπλένουν την θλίψη του προσώπου μας και το δάκρυ την θλίψη της ψυχής..μα ένα γλυκό φιλί φέρνει το δάκρυ χαράς...Να είσαι καλά φιλαράκι μου που μας ξυπνάς τέτοια συναισθήματα !! Υ.Γ.(Το επομενο σχόλιο μου ίσως αργήσει μιας και ο Η.Υ.ταξιδεύει στην Ιταλια για επισκευή ή αντικατάσταση...)

✿ margarita είπε...

"χιλιάδες μάτια κλαίνε χιλιάδες μοναξιές"

Πόσο αληθινό..

Καλημέρα Γιάννη!

priorknowledge είπε...

"Πάλι βρέχει

θαρρείς χιλιάδες μάτια κλαίνε

χιλιάδες μοναξιές"

Στίχοι αριστούργημα! Πολύ με συγκίνησαν... Να είσαι καλά!

matriga είπε...

Kαλημέρα Γιάννη
Πόσο όμορφα είναι τα λόγια της ψυχής σου :)
Nα είσαι καλά να μας δίνεις τέτοιες αναρτήσεις πάντα.