ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

16 Νοεμβρίου 2009

Κοίτα με

Στο χέρι μου πάνω

θα κρατώ τις ώρες

που μαζί ταξίδια κάναμε

Στη χούφτα θα τις κλείσω

μες τη καρδιά μου

χρώματα μ’ αυτές

θα ζωγραφίσω


Θα βάλω στην ψυχή μου

λευκά φτερά

τις ώρες που είσαι μόνη

κοντά σου να πετά

φύλακας άγγελος σου

με την ψυχή σου να μιλά


Πάνω στο στήθος μου

με τα ξανθά σου τα μαλλιά

τις λέξεις θα κεντήσω

που είπαν τα χείλη

σ αγαπώ

να μην τις λησμονήσω


Σαν πέφτει η νύχτα

μάτια μου

απ’ των ματιών σου αχτίδες

θα γυρέψω

στο δρόμο μου να ρίχνουν φως

ως το πρωί ν αντέξω


Στα χείλη μου γλυκό

κρασί θα στάξω

να ζαλιστώ

και με της μέθης τα φτερά

μαζί σου θα πετάξω


Τραπέζι ολόλευκο

θα στρώσω

απ’ των θεών

τροφή θε να σου δώσω

ξανά να ονειρευτείς

κι από του έρωτα τα χείλη

το νέκταρ να γευτείς


Κι όταν ξυπνήσει τ’ όνειρο

τον ουρανό θα πείσω

να στείλει σύγνεφο λευκό

το δάκρυ σου να πάρει

και φως πάλι στα μάτια σου

να στάξει το φεγγάρι


και συ μονάχα
κοίτα με

26 σχόλια:

pippistrella είπε...

Έχεις υπέροχο τρόπο να αγαπάς

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Ε. ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ είπε...

ΑΨΟΓΟ ΓΙΑΝΝΗ... ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ; ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ. ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟ... ΤΕΛΟΣ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ... ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!

Βούλα είπε...

συ μονάχα
κοίτα με

Σταλαγματιά είπε...

Τόσο γλυκά λόγια!!
Τυχερή εκείνη που σου τα ενέπνευσε Γιάννη!!

Καλό ξημέρωμα

Μαρια Νικολαου είπε...

Ω πόση ανάγκη είχα όλο αυτό το κόκκινο Γιάννη...

Eva F. είπε...

Φοβερό ποίημα ....
Αλλά και το δέσιμο του κόκκινου...
Και γω θα πω πόσο όμορφα θα πρέπει να νοιώθει τελικά αυτή που σε ενέπνευσε!
Να είσαι καλά.

mar9659 είπε...

Τι να πεί κανείς σε τούτη την έκρηξη συναισθημάτων..της αποψινής γραφής σου φιλαράκι μου;Τα μάτια και ένα βλέμμα αρκεί για να τα πεί όλα... η δε εικόνα ;Φωτιά στα κόκκινα!!!Συμφωνώ με την Μαρία!!!Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς όπως εσύ ξέρεις ποιητή του έρωτα και της αγάπης!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ευχομαι σε κο΄κκινη κορδελλα ολα τα ονειρα σου να δεθουν,με χρωματα και αρωματα να ενωθουν και σαν κοιτας τα ματια να ξερεις πως πια σε αγαπουν..................

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

περασα να κλεψω λιγο ασημι απο τα ονειρα σου..μην ανησυχεις..δεν θα σου λειψει..αφηνω ενα ευχαριστω
ασημενιο και αυτο..σαν φεγγαρι..
να λουζει εσενα και την μουσα σου..

καλο βραδυ να εχεις..!!

Ευριδίκη είπε...

κοκκινο χρώμα της αγάπης η παρουσία..
Να αγαπάς όπως μπορείς..Δυνατά απόλυτα,τρυφερά..όπως τώρα..όπως έγραψες.Ποτέ μη σταματήσεις..

Καλή σου μέρα Γιάννη

korinoskilo είπε...

ξεκαθαρο και υπεροχο!!!

kastrini είπε...

ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ..
ΥΠΕΡΟΧΟ..ΜΠΡΑΒΟ..

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

I_love_the_smile_on_your_face είπε...

Καλό ταξίδι να έχει η γραφή σου Γιάννη, να σεργιανίσει στις ψυχές και τις καρδιές μας...

το ότι δεν γράφω... δεν σημαίνει πως δεν περνάω κι όλας ;-)

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella
Σε υχαριστώ καλή μου
να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Ε. ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ

σ ευχαριστώ φίλε μου ναι καιρό έχουμε να τα πούμε δεν πειράζει όμως να είσαι καλά

καλο σου απογευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

βουλα
φτάνει αυτό καλή μου
φτάνει

καλό σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά

πως αλιως να πεις στην ομορφιά
για την αγάπη

καλό σου απόγευμα
τα λέμε

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία Νικολάου

κόκκινο του έρωτα Μαρία μου
όλοι το χουμε ανάγκη

κάλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευα
σ ευχαριστώ καλη μου φίλη
να είσαι πάντα καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
όπως παντα χείμαρος τα σχόλιά σου
ευχαριστώ
καλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
αν μ αγαπουν θα τα κοιτώ
αγαπη να μου δείνουν

καλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
υπέροχα τα λόγια σου
όχι μην κλέψεις
πάρε

καλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη

σ ευχαριστώ καλή μου
θα αγαπώ
πάντα

καλό σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
γεια σου Ελένη
θα χαρώ να σας δω κι από κοντά

καλό σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

kastrini

Ταξίδευσε καλη μου
ταξίδευσε
καλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

I_love_the_smile_on_you

μας ελειψες
σ ευχαριστώ

καλο σου απόγευμα