ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

30 Νοεμβρίου 2009

Άνοιγμα ψυχής












Λίγα φύλλα που μάζεψε ό αγέρας
Σε μια γωνιά της γης
Και πάνω τους ξαπλώνουν
Νεράιδες ξωτικά
μικρά πουλιά
Για να κρυφτούν
Μέσα τους κτίζουν τη φωλιά

Χρόνο το χρόνο κάποιο φύλλο
Απ’ του μανία του βοριά
Πάει ψηλά και χάνετε
Πάει ταξίδι μακρινό
Σκορπίζονται σιγά σιγά
Πάνε σε άλλο ουρανό

Είναι απ’ τον κόσμο μακριά
Είναι ψηλά πολύ ψηλά
Να μην τα βρίσκει
το νερό ούτε η φωτιά
μάτι ανθρώπου μην τα δει
μόνο αγγέλων η ματιά
Βλέπουν αστέρια κι ουρανό
κάπου προς την ανατολή
βλέπουν του ήλιου το χρυσό
πρωί πρωί πριν την αυγή

Και σαν η νύχτα μαύρο
βάψει το χρώμα τ ουρανού
έρχεται το φεγγάρι

Πολλές φορές
βλέπω πως έρχεται κι αυτό
σαν φύγει ποια απ’ τον ουρανό
για να κρυφτεί στη φυλλωσιά
Μιλά με τα μικρά πουλιά
με τις νεράιδες παίζει
ξεχνά την τόση μοναξιά
που έχει ψηλά στον ουρανό
βλέπεις τα αστέρια είναι ψηλά
Zητώ απ’ το χέρι του θεού
να σπρώξει τον αέρα
να φέρνει κι άλλα φύλα
ο θάνατος να μην με βρει
γιατί το μέρος το λιτό
είναι η δικιά μου η ψυχή
κι αυτό το άνοιγμα στη γης
που βλέπει προς τον ουρανό
είναι το άνοιγμα ψυχής

30 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Πολύ όμορφο Γιάννη,
άνοιγμα ψυχής σαν το μπλογκ σου.
Και πραγματικά θέλει δύναμη για να το κάνεις !!

Καλο σου βράδυ και καλό μήνα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ενα φυλλο που σκορπισε ο ανεμος
ηρθε και ξαπλωσε μεσα στο χερι μου
και μια νεραιδα ψυθιρισε τραγουδι γνωριμο..ηταν οι στιχοι σου...ανασα απο την ανασα μιας καθαριας ψυχης!

να σαι καλα Γιαννη Παππα..
καλο μηνα..:)

aris είπε...

Πολυ ομορφο αυτο που εγραψες Γιαννη...Εικονες ταξιδιαρικες μου προσφερες..καλημερα..

Μαργαρίτα είπε...

εύχομαι σ' αυτό το Άνοιγμα της Ψυχής σου, να βρίσκεις ΠΑΝΤΑ ΑνταΠΟΚΡΙΣΗ

Κι ο Θεός να είναι κοντά σου Γιάννη μου, πάντα :-)

πολλά μαργαριταρένια φιλιά ***

Tonia είπε...

Άνοιγμα ψυχής...
και τι ψυχής...
γεμάτης ευαισθησίες!
Την καλησπέρα μου Γιάννη

Πάνος είπε...

Καλό μήνα
......... με πολλές σκέψεις αποτυπωμένες.....

Χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε Γιάννη

pippistrella είπε...

Πολύ καλό!
(...και το λέω εγώ που ξέρεις ότι αν δεν είναι κάτι άψογο κατά την γνώμη μου δεν λέω κουβέντα ;) ...)

Καλό βράδυ μάτια

kastrini είπε...

Παντα τα λογια σου με ταξιδευουν.. χαιρομαι να σε διαβαζω..
υπεροχο..

καλο μηνα...

η ψυχασθενής είπε...

ενα φυλλο ειμαι κι εγω
που με τον ανεμο πετω
γιατι εδω στη γη
ειν ανυποφορα πολυ


υπεροχο γιαννη μου
μαγικο
με εκανες να θελω να γραψω στοιχακι κι εγω

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

μου εφερε μια γλυκια μελαχολια ευχομαι να μην χασουμε τα ταξιδια,να γεμιζουμε την ψυχη μας και εκει στο συννεφο ασε με να υπαρχω ,μικρη ζωη μικρη ψυχη μα γυρω μου εσυ,μαζι ψηλα αυτο αρκει....ΑΝΑΠΟΛΩ..........

thumbelina είπε...

Πανέμορφες εικόνες που μας ταξιδεύουν υπέροχα..
δύσκολο και οδυνηρό μερικές φορές το άνοιγμα ψυχής, μα αν βρίσκει ανταπόκριση το ταξίδι γίνεται μαγικό....

Πολύ όμορφο το μπλόγκ!!!

καλό βράδυ!

Eva F. είπε...

Νεράιδες... ξωτικά... πουλιά...
Πόσο όμορφα τα έδεσες όλα αυτά!

"Και σαν η νύχτα μαύρο βάψει το χρώμα τ ουρανού έρχεται το φεγγάρι"

Είσαι καταπληκτικός Γιάννη μου.
Να είσαι καλά... και καλό μήνα.

mar9659 είπε...

Άγγιγμα ψυχής είναι οι στίχοι σου,που μας ταξιδεύουν σε δρόμους μακρυνούς κι'ονειρεμένους......που χάνονται στην δίνη του μυαλού μας...!! Καλό σου βράδυ!!!φιλιά πολλά!!

Εύα Παραδείσου είπε...

Πάντα η ψυχή αναζητά λίγο γαλάζιο για να φύγει... Κι αν φτάσει και πολύ ψηλά να έχει μία συντροφιά η μοναξιά να μην την πνίγει. :)

Ρένα είπε...

Στίχοι γεμάτοι ευαισθησία, Γιάννη.
Πόσο το ζήλεψα αυτό το ταξίδι!

Γιάννης Παππάς είπε...

Αναστασία μου
αγαπη θελει τιποτα πιο πολυ
να εισαι καλά
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
πολυ ζεστά τα λογια σου καλη μου
πανεμορφα
σευχαριστώ πολύ

Γιάννης Παππάς είπε...

καλημερα Αρη και καλως ορισες
να εισαι παντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

φιλιά κιαπο εμενα μαργαριτα μου
παντα να εισαι καλά
και χαρουμενη

Γιάννης Παππάς είπε...

Τονια μου σ ευχαριστώ που περασες
και αφησες το σχόλιο σου

να εισαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Πανος
και γω χαιρομαι που σας εχω φιλους
φιλε μου

καλη σου μέρα

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella
σε ευχαριστώ καλη μου
γιατα καλα σου λόγια
εισαι πολυ γλυκος ανθρωπος

χαιρομαι που μιλαω μαζι σου
καλη μερα
ματια

Γιάννης Παππάς είπε...

kastrini
σευχαριστώ με κανεις και κοκκινιζω
με τα καλά σου λογια

καλη σου μερα

Γιάννης Παππάς είπε...

ψυχασθενής
δεν τα πας και ασχημα σκεψου το
ψυχη
γιαμενα ετσι θα σε λεω ψυχή
οι ασθενειες
στους αλους

φιλι

Γιάννης Παππάς είπε...

μωβ μωβ
αναπωλεις ταξιδια που εζησες
και σου μοιαζουν ανοιγμα ψυχής
ευχαριστο αυτό
παντα να ζεις
ετσι που να θες να ξαναζησεις

καλη σου μερα

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina
καλως ορισες
στο ταξιδι μας
ευπροσδεκτη να το ομορφενεις με τα γλυκα σου λογια


καλη σου μερα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΕΥΑ
καλη μου φιλη
σευχαριστω
για μια ακομη φορα
που εισαι φιλη μου

να χαμογελας

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάννα
σευχαριστω καλη μου
παντα να εισαι καλά

καλη σου μερα

Γιάννης Παππάς είπε...

Εύα Παραδείσου
σευχαριστω για το στοιχακι σου
και για την παρεα

καλη σου μερα

Γιάννης Παππάς είπε...

Ρένα

μην ζηλευεις τιποτα ελα μαζιμας στο ταξιδι
να εισαι παντα καλά

καλη σου μερα