ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

21 Νοεμβρίου 2009

Πλαγιάζει η άνοιξη

Πλαγιά ζει η άνοιξη

σε στρώμα από βελούδο

Σε όνειρο άπιαστο

Σε υποσχέσεις του νου

πλανεμένη


Ξανά να ‘ρθει

ο καλός της περιμένει


Ξανά μες τα χρυσά της τα μαλλιά

να ξαναχτίσουνε φωλιά

μικρά πουλιά

μικρές ελπίδες


Τα χρώματα της ξέφτισαν

γίνανε άσπρο χιόνι

Η θύελλα της ψυχή της

έσβησε αγάπες περασμένες

σκέπασε με λευκό

τα προδομένα σ αγαπώ


Προσμένει τ’ ανθισμένα

κλαδιά

τ’ άγρια τριαντάφυλλα

να της στολίσουν το κορμί

τον πόνο της να κρύψει


Στον ύπνο το βαθύ

χαμογελά

ρόδο ανοιχτό τα χείλη της

ευωδία του έρωτα


Πλαγιά ζει η άνοιξη

ώσπου χειμώνας να τελειώσει

τους χτύπους της καρδιάς της

ξανά να νοιώσει


Μην την ξυπνήσεις

και την πάρει το λευκό

Πες της μονάχα σ αγαπώ

ζωγράφισε την κόκκινο

του έρωτα

Με της ψυχής σου

το παλτό

σκέπασε την


Θα ξανασηκωθεί

ο χειμώνας θα τελειώσει.


26 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μελωδικοί οι στίχοι σου και τρυφερά τα λόγια τους!!

Καλό σαββατοκύριακο Γιάννη!

Αναστασία

Μαργαρίτα είπε...

"Θα ξανασηκωθεί

ο χειμώνας θα τελειώσει"

μΙα ΥπΌσΧεΣη και μΙα ΕλΠίΔα...
στον κύκλο της Ζωής μας...

πάντα όμορφα κεντημένες οι λέξεις σου
ζωγραφίζουν την ποίηση της καρδιάς σου!

Καλό σου βράδυ ***

Eva F. είπε...

"Στον ύπνο το βαθύ χαμογελά ρόδο ανοιχτό τα χείλη της ευωδία του έρωτα "....

Όμορφες, τρυφερές αλλά και γεμάτες νόημα λέξεις/φράσεις...
Καλό ξημέρωμα Γιάννη και Χρόνια σου πολλά για τα γεννέθλιά σου.
Να είσαι καλά.

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Τα χρώματα της ξέφτισαν

γίνανε άσπρο χιόνι

Η θύελλα της ψυχή της

έσβησε αγάπες περασμένες

σκέπασε με λευκό

τα προδομένα σ αγαπώ


Γιαννη Παππά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καμια φορα δεν γινετε να εκφρασεις τι νιωθεις διαβαζοντας κατι..
γιατι σε αγγιζει απιστευτα..

να σαι καλα..και Χρονια Ευτυχισμενα
παντα με αγαπη στην ζωη σου!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ναι περιμενω την Ανοιξη να ερθει να με αγκαλιασει ,λουλουδια στην ψυχη ξανα να τα ανθισει η προσμονη με λυγισε μα εγω θα περιμενω.....Μας ταξιδευεις τοσο αληθινα που η ελπιδα γινετε προσμονη ...

Σου Ευχωμαι Πάντα επιτυχιες ,υγεια και προσωπικη ευτυχια ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Μαρια Νικολαου είπε...

Aυτά τα χρώματα
αυτός ο αγγελος,
με πήγαν πάνω απ τα σύννεφα
εκει που μονάχα ο ουρανός έχει το χρώμα της αναπνοής!

Καλημερα Γιάννη

Πάνος είπε...

Φίλε μου..... με αυτά που διάβασα, ένοιωσα να στολίζεις τον χειμώνα της καρδιάς με μια νότα άνοιξης.... μια ελπίδα....
Την καλημέρα μου

kastrini είπε...

Με της ψυχης σου το παλτο
σκεπασε την..

Υπεροχο το ταξιδι..

Χρονια πολλα και καλα..

Καλησπερα...

η ψυχασθενής είπε...

υπεροχο γιαννη μου!!

zoyzoy είπε...

Πανέμορφο το ερωτικό σου ποίημα!
Με συνεπήραν οι στίχοι σου!!

Καλό βράδυ να'χεις!!

mar9659 είπε...

Υπέροχοι στίχοι!Οπως πάντα άλλωστε...Μοναδικός στο να μας ταξιδεύεις.....Συγχαρητήρια!πανέμορφο το εξώφυλλο της 1ης συλλογής ποιημάτων σου "Μάτια μου θάλασσα"Εύχομαι απο τα βάθη της ψυχής μου να τα χιλιάσεις !!!!και ουπς!!θα το ξεχνούσα!!Πολύχρονος Γιάννη μου!! Υγεία!!Δημιουργία και πολύ αγάπη νά έχεις απο όλους όσους σ'αγαπούν και αγαπάς!!!Το αξίζεις!!! Χρόνια καλά και ευτυχισμένα!!!

mar9659 είπε...

Υ.Γ.(ουπς΄! δεν άντεξα και δανείσθηκα για λίγο το λαπτοπ του Σταύρου.Που θα πάει θάρθει και το δικό μου!!σνιφ!)φιλάκια!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

σευχαριστώ Αναστασία μου παντα να εισαι καλά

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαργαρίτα μου
να εισαι καλά
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΕΥΑ μου σ ευχαριστώ για όλλα
και για την καρτα σου

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
σευχαριστώ καλη μοθ φιλη για τα καλά σου λόγια

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ΜΩΒ
θα ερθει και θα μεινει
παλι
η ανοιξη
στην καρδιά σου
παντα υπαρχουν ονοιρα που θα γινουν πραγματικότητα απο κει που δεν τα περιμένεις

καλη σου νυχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΑΡΙΑ μου αν σε ταξιδευω πανω απο τα συνεφα χαιρομαι
γιαυτό
παντα χαρουμενη και ευτυχισμενη να εισαι

καλαη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΠΑΝΟ
φιλε μου
ας εχουμε παντα ανοιξη στην καρδια μας
κιαν μας πιανει και λιγο χειμωνας δεν πειραζει

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

καστρίνι
μονο η ψυχή καλυπτει
το κρυο που περιβαλει την ανοιξη της καρδιάς
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΨΥχασθενης
σευχαριστώ καλη μου
να εισαι καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΑΡΙΑΝΝΑ σευχαριστώ
πολύ να εισαι καλά

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

γεια σου ζουζού να εισαι καλά

καλη σου νυχτα

✿ margarita είπε...

..ναί ο χειμώνας θα τελειώσει!

"Μάτια μου θάλασσα"..σαν τίτλος υπέροχος!
Να 'σαι σίγουρος πως πολύ σύντομα θα πάρει τη θέση που του αρμ΄'οζει δίπλα στις άλλες ποιητικές συλλογές που έχω..

Σου εύχομαι απο καρδιάς Γιάννη μου χρόνια πολλά και πάντα επιτυχίες!!

Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ!

Σταλαγματιά είπε...

Γιάννη το email μου είναι anastasiablogspot@gmail.com

Για την πρόσκληση που είπες

καλό βράδυ

alterego είπε...

Γιαννη καλη σου μερα. Παντα ξερεις να μεταβιαβαζεις τρυφερα αισθηματα στην πεζη μας πραγματικοτητα.
Νασαι καλα