ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

06 Δεκεμβρίου 2009

Είπα

Είπα απ’ το χέρι να σε πάρω

τα δυο σου μάτια ν αντικρίσω

τα δυο σου χείλη να φιλήσω

και στην ψυχή σου να μιλήσω


Είπα να πάρω μια σταγόνα

από των ρόδων μου το δάκρυ

για να δροσίσω τις καρδιές

που ξέμειναν από αγάπη


Είπα να πάρω μια αχτίδα

από τον ήλιο το φεγγάρι

για να φωτίσω τις ψυχές

που ζουν μονάχες στο σκοτάδι


Είπα να στείλω ένα φιλί

με του ανέμου την πνοή

τα δυο σου χείλη να ζεστάνω

μες του χειμώνα το πρωί


Είπα ένα σύννεφο να πάρω

να πάω ταξίδι στην αγάπη

μαζί μου πίσω να τη φέρω

να την αλλάξω με το δάκρυ


Είπα στο φως της πανσελήνου

Να μάζευα τις μοναξιές

και να τις έκανα αχτίδες

πανέμορφες χρωματιστές


Για το φεγγάρι της ελπίδας

για το φεγγάρι του έρωτα


μαζί μου πάλεψε αν θες!






30 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ελπίζω όλα αυτα να μην τα είπες απλά αλλά κάποια στιγμή να τα κάνεις!!

Για το φεγγάρι της ελπίδας για το φεγγάρι του έρωτα

Καλό ξημέρωμα Γιάννη!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ομορφια!!!!..
μεσα απο λεξεις της ψυχης..
εικονες και σκεψεις αγαπης..ονειρεμενες..

να σαι καλα
καλο ξημερωμα!!

aris είπε...

Kαλησπερα Γιαννη..Ολα αυτα στην πραξη θα παρουν μαγικη διασταση...ευχομαι να τα πραγματοιποιησεις...

Μαρια Νικολαου είπε...

Ο έρωτας παντα σε πρώτο πλάνο
Αυτο ειναι που με γαληνευει

Ανώνυμος είπε...

το ταξιδι της ελπιδας του ερωτα.γεννηθηκες φως για να σκορπας της αχτιδες σου στις καρδιες μας.παντα διμιουργηκος και ταξιδευτεις.τα φιλια μου

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

το ταξιδι της ελπιδας του ερωτα.γεννηθηκες φως για να σκορπας της αχτιδες σου στις καρδιες μας.παντα διμιουργηκος και ταξιδευτεις.τα φιλια μου

korinoskilo είπε...

πολυ αληθινο ....

καλησπερες

mar9659 είπε...

Θα το πώ κι'απο εδώ..Δικαίως σε αποκαλεί η ποιήτρια τροβαδούρο της αγάπης... στο βιβλίο σου "ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ,ΘΑΛΑΣΣΑ " Γνωρίζεις καλά τους ανθρώπους... Γνωρίζεις τις ευαίσθητες καρδιές,αγγίζεις τους παλμούς της κάθε καρδιάς!!!!και τις τακιδεύεις με τον δικό σου μοναδικό τρόπο!! Σ'ευχαριστούμε απο καρδιάς Γιάννη!!

pippistrella είπε...

...αν δεν έχει τρομάξει από την τόση αγάπη... τότε σίγουρα θα το παλέψει μαζί σου...
αν πάλι δεν υπάρχει...κάποτε υπήρξε.
Ασάφειες δικές μου...
Όμως αυτό δεν είναι τέχνη? ο καθένας να βρίσκει κομμάτια των ονείρων του στην ποίηση κάποιου άλλου.

Πάντα εδώ ;) μάτια...

margarita είπε...

πόσα δε λέμε...
όταν η καρδιά αφήνεται και δίνει...

Εύχομαι πάντα λόγια αγάπης να της λές
μα και να της το δείχνεις... :))

Καλό σου βράδυ Γιάννη μου ***

Πάνος είπε...

Είπα ένα σύννεφο να πάρω
να πάω ταξίδι στην αγάπη
μαζί μου πίσω να τη φέρω
να την αλλάξω με το δάκρυ

εδώ υποκλίνομαι φίλε Γιάννη.....

Την καλημέρα μου

✿ margarita είπε...

Είπα να στείλω ένα φιλί με του ανέμου την πνοή τα δυο σου χείλη να ζεστάνω μες του χειμώνα το πρωί

Είπα ένα σύννεφο να πάρω να πάω ταξίδι στην αγάπη μαζί μου πίσω να τη φέρω να την αλλάξω με το δάκρυ

Είπα στο φως της πανσελήνου Να μάζευα τις μοναξιές και να τις έκανα αχτίδες πανέμορφες χρωματιστές


Είπες.είπες..και τα είπες αλήθεια τόσο όμορφα!!

Υπέροχο Γιάννη!!
Καλημέρα :)

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη!

Ρομαντικά αισθαντικοί και βαθιά ερωτικοί οι στίχοι σου. Προσωπικά ''κόλλησα'' με τη 2η στροφή. Το δάκρυ των ρόδων και η δροσιά του ''μίλησε'' στη δική μου ψυχή! Να είσαι καλά!

thumbelina είπε...

Τόσο υπέροχο, τρυφερό, ερωτικό...
πως γίνεται να μη παλέψει μαζί σου για το φεγγάρι του έρωτα..
καλό βράδυ!

Άστρια είπε...

πολύ όμορφο!

Γιάννης Παππάς είπε...

ναι καλή μου όσο μπορώ θα τα κάνω
με τον τρόπο μου με τους στίχους
κάτι θα βαψω
με χρώματα

πολλα φιλιά

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
σ ευχαριστώ καλή μου

και συ να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

aris
όταν η αγάπη γεμίσει τις καρδιές μας έτσι θα γίνουν όλα

καλή σου νύχτα φίλε μου

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου

Μαρία μου χαίρομαι για αυτό
και εύχομαι
πάντα γαλήνη να έχεις

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
φιλιά κι από έμενα ΚΑΛΗ μου
τα λέμε

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo

καλη σου νυχτα
φιλη μου

μακαρι να γινει

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659

με κανεις να ντρεπομαι
να κοκκινιζω
καλη μου
ελπιζω να ειμαι λιγο οπως με λετε

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella
χαίρομαι
όταν συναντιούνται στα όνειρα σου
η ποίηση
μου μαζί σου
αλήθεια

καλή σου νύχτα
μάτια γλυκά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

margarita
θα της το δειχνω
οπως και ναχει
αραγε ποσοι μπορουν να το δεχτουν
να δεχονται την αγαπη

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

margarita
θα της το δειχνω
οπως και ναχει
αραγε ποσοι μπορουν να το δεχτουν
να δεχονται την αγαπη

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Πάνος
ενα συνεφο με τον κυκλο της ζωής του
μπορει να παρυ το δακρυ και να μας ταξιδεψει

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

✿ margarita
σ ευχαριστω καλη μου να εισαι καλά
παντα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
καλώς όρισες στο σπίτι μου
να σου προσφέρω ένα ροδο
και να σου πω ευχαριστώ

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina

πολοι δεν θελουν την παλη
τους αρεσει η μοναξια

καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Άστρια
καλώς όρισες καλή μου να είσαι καλά

καλή σου νύχτα