ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

13 Δεκεμβρίου 2009

Μάτια μου

Μάτια μου
δεν έχει ο ήλιος

φως πια ν ανατείλει
Δεν έχει η νύχτα αστέρια
μες τα δικά σου μάτια
η μέρα αρχίζει
και το φεγγάρι πια γυρνά
μες τα δικά σου χέρια


Έγινες φως
σε μονοπάτια με σκιές

με πήρες απ’ το χέρι
έκανες τα μεσάνυχτα
να δείχνουν μεσημέρι
Θαρρείς και το χειμώνα μου
θα κάνεις καλοκαίρι



Δεν έχει χρώματα
καμιά του κόσμου εικόνα
μπροστά σου δείχνουνε λευκά
όλα τα άνθη του αγρού
τα δέντρα τα χορτάρια
την ομορφιά σου ζήλεψαν
και κρύφτηκαν στο χώμα

Μ' ένα σου φιλί
με πας στον έβδομο ουρανό

μ ένα σου χάδι εγώ πετώ
με μια ματιά σου λάγνα

Ταξίδι αγάπης στο θεό
θαρρώ στη γη πια δεν πατώ
πάνω σε σύννεφο λευκό
μ αγγέλων άρμα

26 σχόλια:

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ουρανιο χαρισμα εχεις καλε μου γιαννη .σου ευχομαι ο δρομος σου να ειναι με αυτα τα κοκκινα ροδα σπαρμενος καιτο αρωμα να ευωδιαζει της καρδιες μας
.ονειρα ονειρα.......

Σταλαγματιά είπε...

Δεν χρειάζονται πολλά για να φτάσεις στον έβδομο ουρανό, αρκεί ένα φιλί από χείλη αγαπημένα και μια ματιά που λέει τόσα!!

Πολύ γλυκό και τρυφερό Γιάννη!!

Καλό σου βράδυ

η ψυχασθενής είπε...

η απολυτη εννοια του ερωτα γιαννη μου

Μαρια Νικολαου είπε...

Πως να γλυτώσει ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ο ένας απ τον άλλον...

http://www.youtube.com/watch?v=g3tSC8QyGCU

Αφιερωμένο από μενα

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Γιάννη!

Τρυφεροί, ερωτικοί και πόσο ρομαντικοί οι στίχοι σου, αντίθετα με τη σημερινή εποχή, την τόσο ψυχρή κι ανούσια!

aris είπε...

Πολυ ομορφοι στιχοι..ακρωβς ερωτικοι..καλημερα!

margarita είπε...

έτσι ρομαντικός να είσαι πάντα...
πολύ πολύ όμορφο Γιάννη!!

την καλησπέρα μου :)
***

pippistrella είπε...

...που να βρεις γυαλιά
για ερωτευμένα...

μάτια,

...καλό βράδυ ;)

mar9659 είπε...

Υπέροχοι στίχοι!!!'Ακρος ερωτικοί καλέ μου φίλε!! Μακάρι όλοι εμεις να μπορούσαμε να δούμε μέσα απο τα δικά σου μάτια όλη τούτη την μαγεία που μας δίνεις μέσα απο τους στίχους σου!!! Να είσαι πάντα καλά!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

το ποιημα σου,ερωτικη,πανεμορφη δροσοσταλιδα αγαπης,κρυφο πεταλο ενος μπουμπουκιου που ανθισε και οι μυρωδιες του σκορπιστηκαν σαν ειδηση χαρας..ερωτα ακινητε στην μαχη..ερωτα μαχητη και κλεφτη..ερωτα φως..

μια ομορφη μερα ευχομαι!

Πάνος είπε...

Έγινες φως
σε μονοπάτια με σκιές
με πήρες απ’ το χέρι
έκανες τα μεσάνυχτα
να δείχνουν μεσημέρι
Θαρρείς και το χειμώνα μου
θα κάνεις καλοκαίρι

Φίλε Γιάννη.... γράφεις συναισθήματα.... είσαι απερίγραπτος!

Μπράβο!!!!

η ψυχασθενής είπε...

ΑΥΤΗ Η ΕΛΕΓΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΜΕ ΜΑΓΕΨΕ..Ο ΗΛΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΣ...

ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑς ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ,ΕΡΙΞΕΣ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ,

ΠΟΛΥ ΕΡΩΤΙΚΟ
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ
ΥΠΕΡΟΧΟ
ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ
ΟΠΩς ΠΑΝΤΑ!!

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
πάντα γλυκιά και γεμάτη καλά λογία
πάντα και παντού παρόν
σ ευχαριστώ

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
σ ευχαριστώ καλή μου
καλά να περνάς

φιλί

Γιάννης Παππάς είπε...

ψυχασθενής

σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
και τη ζεστή σου παρουσία

να είσαι καλά
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία μου να μη γλιτώσω ποτέ απ τον έρωτα
ευχαριστώ για την αφιερωση
και ευχομαι να εχεις υγεια και χαρα τις γιορτές που έρχονται
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
ανθίζουν τα λόγια σου λουλούδια στην καρδιά μου
έτσι ακριβώς
ψυχρή εποχή

ας την ζεστανουμε

Γιάννης Παππάς είπε...

aris
να είσαι καλά φίλε μου
καλά να περνάς

Γιάννης Παππάς είπε...

margarita
με τόσα τρυφερά λουλούδια γύρω μου
ρόδα μαργαρίτες κτλπ πως μπορω να μην είμαι
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella
γυαλιά?
γιατί
δεν βλέπουν τα ερωτευμένα?

μάτια φιλακια
και σευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΙΛΑΡΑΚΙ
να γίνει οπως θες
και να βλέπεις με τα μάτια σου
εικόνες χαράς και έρωτα

κάλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
με συνεπερνεις με τούς στοίχους σου
να είσαι πάντα καλά
κάλο σου απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

φίλε μου Πάνο
ένα μεγάλο ευχαριστώ
να είσαι καλά

κάλο απόγευμα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΌΛΟΥς
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

disa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.