ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

20 Δεκεμβρίου 2009

Θα σ αγαπώ


Μάτια γλυκά

χείλη βαμμένα στη χαρά

χαμόγελο κτισμένο

Για πάντα να προσμένω

το όχι δε θα πω

Χεριά ζεστά

χάδια σαν χτύπος

στην καρδιά

ζωή μου τάζουν

Σαν τα ακουμπώ

θαρρώ πως τη ψυχή μου

άγγελοι αγκαλιάζουν


Μεστό κορμί

σε τύλιξα μετάξι

μες του μυαλού μου

τη γιορτή

Σε παραδείσου γειτονιές

μαζί σου έχω πετάξει


Με των φιλιών σου

τη σκιά

τον πόνο πάλεψα

Με χρώματα και φως

τη μοναξιά ζωγράφισα

την έντυσα χαρά


Με της ψυχής σου

τα φτερά

μακριά ταξίδεψα

Τη δίψα μου

στα χείλη σου

ξεδίψασα


Μα πάλι

μακριά μου

αν είσαι κάποιο βράδυ

Μη φανταστείς

θα σου μιλώ

κι ας μην μ ακούς

Γλυκά μες της καρδιάς μου

τη ν καρδιά

θα σε κρατώ

μες του μυαλού μου την ψυχή

θα σ αγαπώ

34 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Σαν τον παλιό καλό καιρό
που οι στίχοι μιλουσαν μόνο για αγάπη
με το δικο τους "μέτρο"

Να σαι καλα Γιάννη

Anastasia είπε...

γραφεις πολυ πολυ ωραια.πολυ νοσταλγια μας φερνουν αυτοι οι στιχοι.της καλησπερες μου.

Εφη είπε...

πολυ νοσταλγικο. πολυ τρυφερο. οπως ολοι οι στιχοι που γραφεις.
καλη εβδομαδα και καλα Χριστουγεννα , με αγαπη, υγεια και χαρα .
καλο βραδυ.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

στα αληθεια αν υπαρχουν αντρες που να αγαπουν με αυτον τον τροπο τοτε θα ηθελα να ξαναγγενηθω ως γυναικα ξανα και να αγαπηθω,ζηλεψα καλε μου Γιαννη με τοσο ομορφη αγαπη.τα φιλια μου

Σταλαγματιά είπε...

Υπάρχει υπόσχεση πιο όμορφη απ αυτή;
Σου δίνει το εισιτήριο για τον παράδεισο.

Φιλί!

margarita είπε...

Ο Χριστός γεννήθηκε την πρώτη εκατονταετία αλλά ανήκει σε όλες. Γεννήθηκε ως Ιουδαίος, παρόλα αυτά ανήκει σε όλες τις φυλές. Γεννήθηκε στη Βηθλεέμ, όμως ανήκει σε όλες τις χώρες. Είναι ο δικός μας Χριστός, της καρδιάς μας!!

Καλά Χριστούγεννα εύχομαι
γεμάτα αγάπη ***

ΑΝΘΗ είπε...

Η ΜΩΒ με κάλυψε πλήρως!

Πραγματικά είναι υπέροχο να ανακαλύπτεις το ρομαντισμό σε ανθρώπους της σημερινής ψυχρής κι απόμακρης εποχής!

Καλά Χριστούγεννα ψυχών σε όλους!

✿ margarita είπε...

"Με της ψυχής σου τα φτερά μακριά ταξίδεψα
Τη δίψα μου στα χείλη σου
ξεδίψασα"


Yπέροχα λόγια αγάπης!!

κι εγω ταξιδεύω διαβάζοντά σε Γιάννη!

Καλό βράδυ!

η ψυχασθενής είπε...

aπλο ομορφο ερωτικο!!!

thumbelina είπε...

Υπέροχα όμορφο, συγκλονιστικά ερωτικό...
λόγια ξέχειλα από αγάπη και ρομαντισμό, λόγια που κάθε γυναίκα θα ήθελε ν'ακούσει από το στόμα του αγαπημένου της...
να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις πάντα τόσο όμορφα!!!!

καλές γιορτές!

mar9659 είπε...

Ε!!πιά εγώ τι να πώ με κάλυψαν όλες οι κοπέλες!!! Αυτοί σου οι στίχοι στάζουν 'Ερωτα ...θα μου επιτρέψεις να κρατήσω τους τελευταίους στίχους!!!! καλό σου βράδυ με αγάπη και εκτίμηση!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ.

Φεγγαρολουστη είπε...

Καλα Χριστουγεννα Γιαννη με υγεια και αγαπη...καλη συνεχεια...

pippistrella είπε...

Καλά Χριστούγεννα μάτια :)

κι εγώ "θα σ' αγαπώ"

annafrank είπε...

Ομορφο με λόγια αγάπης,πολύ ερωτικό...Αψογο!!!Γιάννη μου...Εύχομαι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να Γεμίσει...

Με Υγεία την υλική μας Υπόσταση...
Με Αγάπη τις Καρδιές μας...
Με Γαλήνη τις Ψυχές μας...
Με Χαμόγελο τα Χείλη μας...
Με Χαρά την Ζωή μας...
Με Ευτυχία την Ύπαρξή μας...
Με Ευθύνη τις Πράξεις μας...
Με Ειρήνη τον κόσμο όλο!!!Χρόνια Πολλά!!Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Αγνωστε μου Γιαννη!
Εισαι,για την εποχη μας,σπανιο
ειδος,ανεκτιμητο!!

Anastasia είπε...

χρονια πολλα γιαννη,με νεα χρονια καλυτερη απο της προηγουμενες,για σενα για την οικογενεια σου και ολους οσους αγαπας.

Γιάννης Παππάς είπε...

και συ να είσαι καλά Μαρία μου
χρόνια πολλά και καλή χρονιά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Anastasia
καλή μου φίλη σ ευχαριστώ που είσαι πάλι εδώ
να έχεις μια καλή χρονιά
θα τα πούμε

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Εφη
καλά να περνάς με την οικογένειά σου
καλή χρονια να εχουμε

Γιάννης Παππάς είπε...

μακαρι να βρεις αυτο που θες φιλη μου και να ειναι ηζωη σου ενα ποιημα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά

να είσαι καλά με υγεία
να έχεις μια καλή νέα χρονιά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

margarita
να είναι πάντα ο Χριστός της καρδιάς μας καλή μου
καλή χρονιά να έχουμε

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
υπάρχει ο ρομαντισμός και η αγάπη υπάρχει και σήμερα και δεν ειναι κλεισμένος σε ακριβά μπουκάλια
γύρω μας είναι

καλή χρονιά να έχουμε
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

✿ margarita
ΧΑΙΡΟΜΑΙ που ταξιδευεις και συ μαζι μου
καλή μου φίλη

καλή χρονιά να έχουμε

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

η ψυχασθενής
να είσαι καλά και να εχεις μια καλή νέα χρονιά

φιλιά και υπομονή

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina

σου εύχομαι
μια νέα χρονιά με τις επιθυμίες σου να γίνονται πραγματικότητα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
κρατησε τους στιχους και την ευχη η νεα χρονιά να ειναι γεματη ευχαριστες εκπληξεις για σένα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
να είσαι καλά
φιλε μου καλη χρονιά να έχεις

Γιάννης Παππάς είπε...

Φεγγαρολουστη
να εισαι καλά καλη μου καλη χρονιά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella
Μάτια να μαγαπάς μια αγαπη παντα ειναι σαν αγγελος που σε προστατευει

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

annafrank
σευχαριστώ καλη μου φιλη να εισαι παντα καλά καλη χρονιά να έχεις

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Ανώνυμος

οποίος κι αν είσαι σ ευχαριστώ
να είσαι πάντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Anastasia

να ειναι παντα ο δρομος σου γεματος χαρα καλη μου και παλι σευχαριστώ
εισαι πολυ γλυκιά

φιλιά