ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

28 Δεκεμβρίου 2009

Στην αγκαλιά σου



Άνεμος

μέσα στις ίνες του κορμιού μου

παρέσυρε εικόνες των ματιών σου.

Ανέτειλε στης σάρκας τη φυλακή

ως ήλιος κόκκινος

ο έρωτας


Χύθηκε μες της ψυχής τα δώματα και

ξύπνησε την νιώτη


με την καρδιά μου μίλησε

υποσχέσεις έδωσε


μ αντάλλαγμα το πάθος


Πάνω στου κορμιού σου τη

θάλασσα ζωγράφισε

με λευκό φτερό

με χρώμα κόκκινο

την αγάπη


Στου ύπνου τη θαλπωρή

κρύφτηκε

για να ζει εκεί

αιώνια


Κάθε που τα μάτια θα κλείνω

έρχεται η μούσα του έρωτα

με άρπα να μου τραγουδά

την ομορφιά σου να μου δείχνει


Κάθε που θα ξυπνώ

εσένα να ψάχνω

ήλιος μου ν ανατείλεις

μαζί σου να χαθώ

στης μέρας τους δρόμους

ταξίδι να κάνω


Κάθε που ξυπνώ

να σε κοιτώ κι απ’ το θεό

πια να ζητώ


στην αγκαλιά σου να πεθάνω


26 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Αυτο το βιβλίο πάνω δεξιά τώρα το πρόσεξα
Ειναι καινούριο ή υπήρχε εκεί και εγω κοιτούσα αλλού?
Μπορώ να το βρω κάπου;

Καλημέρα Γιάννη

Μαρια Νικολαου είπε...

Εντάξει το ειδα κάνοντας κλικ επάνω στο βιβλίο

aris είπε...

Kαλημερα Γιαννη...Ομορφο..

η ψυχασθενής είπε...

πολυ ομορφο το ταξιδι της αγαπης που βγαζει το ποιημα σου!!

Σταλαγματιά είπε...

Εύχομαι στον χρονο που θα έρθει να μας γεμίσεις πολλούς πολλούς τέτοιους υπέροχους στίχους!!

Χρόνια πολλά Γιάννη μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

τα καλυτερα σου ευχομαι Γιαννη μου περα απο την υγεια,επιτυχια και αναγνωρισιμοτητα γιατι το αξιζεις να πεταξεις πια με φτερα στον κοσμο.

pippistrella είπε...

Καλύτερα να ζήσεις στην αγκαλιά της.
2009 φιλιά από εκείνη και 1 από εμένα ...

mar9659 είπε...

Μια ομορφιά οι στίχοι σου...Μαγική εικόνα!!!και δεν ξέρω γιατί μα ο τίτλος σου καλέ μου Γιάννη μου θύμησαν το τραγούδι του Νίκου Γκάτσου:'Αν θυμηθείς!! και σου το αφιαιρώνω !! htt:?//www.youtube.com/watch?vnmwnw7n Καλό σου Βράδυ!!!

Βούλα είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με 2010 ευχες μ ολη την αγαπη και εκτίμηση σου στελνω Γιαννη μου...

Eva F. είπε...

Γιάννη μου σε σένα και στους ανθρώπους που αγαπάς εύχομαι όλα τα καλά για του 2010!
Πολλές-πολλές τρυφερές/ρομαντικές εμπνεύσεις και για ένα δεύτερο βιβλίο!
Συγχαρητήρια για το πρώτο σου βιβλίο που πραγματικά είναι υπέροχο!!!!
Να είσαι πάντα καλά.

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

υπεροχο!!
αλλα ενας στιχος με αγγιξε πιο πολυ

Κάθε που ξυπνώ να σε κοιτώ κι απ’ το θεό πια να ζητώ

στην αγκαλιά σου να πεθάνω..


τι ευτυχια να αγαπησεις και να σε αγαπησουν τοσο δυνατα
που να ζητας να αφησεις την στερνη ανασα στην αγκαλια εκεινου που αγαπας..

να σαι καλα Γιαννη Παπα
παντα με αγαπη να πορευεσαι στην ζωη σου..με εμπνευση..με ομορφια..
να σαι καλα
Καλη Χρονια!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Μαρία μου καλή χρονιά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Aris
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καλή χρονιά

να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ψυχασθενής
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καλή χρονιά
καλη μου
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
κάθε μέρα του χρόνου μια σταλαγματιά
στο τέλος του χρόνου να έχουν γίνει δυο σταλαγματιές να έχεις παρέα

καλή χρονιά
φιλί

Γιάννης Παππάς είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

καλή σου χρονιά και σένα φίλε μου να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
να είσαι πάντα καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella

ναι να ζήσω αμα ειναι
για τοσα φιλιά
και ποσότητα και ποιότητα

φιλιά 2010

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΑΡΙΑΝΝΑ
σ ευχαριστω για το τραγούδι
να είσαι καλά
καλή χρονιά και από εδώ

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
σ ευχαριστώ και απο εμενα εχεις την αγαπη και την εκτιμηση μου

φιλιά
καλη χρονιά να έχεις

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
καλή μου ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Για όλα καλή σου χρονιά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια

να είσαι καλά
χρόνια πολλά καλή χρονιά

φιλιά

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία πολλές χαρές και δημιουργικότητα

Tonia είπε...

Ερωτικότατο,
εκεί που πάντα μας οδηγεί η γραφή σου.

Καλημέρα

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色