ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

03 Ιανουαρίου 2010

Ζωή μου

Σαν μεγαλώσεις

και μπορέσεις

στον ουρανό να ταξιδέψεις

και ‘κει

μιλήσεις με τα αστέρια

κι άγγελοι με τα φτερά τους

θα σε κρατήσουν

απ’ τα χέρια


Σαν σου μιλήσουν

για αγάπες

για έρωτες σου που περάσαν

να το θυμάσαι

πως αξία

δεν έχει τόσο αν σ αγαπάνε

Στου παραδείσου

τις γωνιές

αν θέλεις κάποτε να πας

μονάχα φτάνει απ’ την καρδιά σου

απ’ την ψυχή σου ν αγαπάς


Σαν σταματήσεις να γυρεύεις

μέσα στου κόσμου την κακία

να βρεις απάγκιο την ψυχή σου

για να φυλάξεις απ' το κρύο


Να θυμηθείς τότε καρδιά μου

πως σ έχω βάλει στην καρδιά μου

να θυμηθείς τότε ψυχή μου

πως σε ονόμασα ζωή μου



35 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Είναι ευτυχία και προνόμιο να μπορείς ν αγαπάς.
Το να σ αγαπάνε είναι εύκολο και τόσο απλό μα να έχεις την δύναμη ν αγαπήσεις είναι για μένα ευτυχία!!

Καλή χρονιά Γιάννη

mar9659 είπε...

Διαβάζοντας τους αποψινούς σου στίχους καλό μου φιλαράκι, μου θύμισες κάποιους άλλους στίχους που έχω φυλαγμένους σ'ενα συρτάρι των αναμνήσων μου και έτσι δεν θα σχολιάσω μα θα σου τους αφιερώσω εξαιρετικά!! Κοίταξε πρώτα τη ζωή με προσοχή,με αγάπη, έτσι όπως κάνουν όσοι γυρεύουν να μαντέψουν..... Κοίταξε την κατάματα γελώντας και δακρύζοντας κι'ύστερα την καρδιά σου άφησε να μιλήσει. ΡΟΝΑΛΝΤ ΝΤΕ ΚΑΡΒΑΛΙΟ Καλό ξημέρωμα!!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Καποιοι δεν μπορουν να μεγαλώσουν ποτέ...

Margarita είπε...

...να θυμηθείς τότε ψυχή μου
πως σε ονόμασα ζωή μου ...

Αχ βρε Γιάννη, δεν θα μπορούσε
να κλείσει με ομορφότερο τρόπο
αυτό σου το υπέροχο ποίημα!!!

μαργαριταρένια φιλιά ***

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

Οταν λες σε καποιον ψυχη μου ζωη μου ποσο τυχερος θα νιωθει;τα λογια σου κλεινουν αληθειες ψαχνω του παραδεισου την γωνια ........καλο σου βραδυ Γιαννη μου μας χρωματισες τα ονειρα μας.

Tonia είπε...

"Να θυμηθείς τότε καρδιά μου πως σ έχω βάλει στην καρδιά μου να θυμηθείς τότε ψυχή μου πως σε ονόμασα ζωή μου"

Η απόλυτη ταύτιση αγάπης.

τα φιλιά μου Γιάννη μου!

korinoskilo είπε...

ετσι ακριβως γιαννακι οπως το λες... σημασια εχει να δινεις ...
και τοτε σιγουρα θα παρεις χωρις να το ζητησεις ...

καλησπερες

Πάνος είπε...

Φίλε Γιάννη...... μας πήγες βόλτα στον παράδεισο.........

marianefeli είπε...

απλά υπέροχο!!!

Eva F. είπε...

Πολύ όμορφο Γιάννη....
Πολύ τρυφερό.
Να είσαι καλά.

Σταλαγματιά είπε...

Είναι η πρώτη ευχή η δική μου;
Χαίρομαι τόσο!!

Χρόνια πολλά Γιάννη χρόνια ονειρεμένα
χρόνια γεμάτα στιγμές ευτυχίας στιγμές μοναδικές και ανεπανάληπτες.

Χρόνια καλά!!

Eva F. είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
να έχεις την ευτυχία να σ αγαπάνε καλή μου Αναστασία καλή σου χρονιά και ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά για την γιορτή μου

φιλάκια πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
καλή μου Μαριάννα ευχαριστώ για την αφιέρωση φιλιά

καλή σου χρονιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία Νικολάου
αν μένουν παιδιά καλό είναι

καλή σου χρονιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Margarita
σ ευχαριστώ για τα φιλιά σου και τα όμορφα σου λόγια

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
σ ευχαριστώ για την αγάπη σου στα λόγια μου να είσαι καλά

καλή σου χρονιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Τόνια
και τα δικά μου φιλιά καλή μου φίλη

καλή σου χρονιά

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
σ ευχαριστώ ελενίτσα χρόνια σου πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Πάνος
καλέ μου φίλε μακάρι να το μπορώ καλή σου χρονιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Marianefeli
καλή σου χρονιά και ευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

Eya
Ευα μου σ ε υχραιστώ για όλα και για το τραγούδι

καλή σου χρονιά
φιλιά

korinoskilo είπε...

γιαννη χρονια σου πολλα για σημερα ..... οτι θετικο σκεφτεσε ευχομαι να γινετε :)))))))
φιλια

Γιάννης Παππάς είπε...

ευχαριστώ Ελενίτσα φιλιά

mar9659 είπε...

Χρόνια Πολλά κι'απο εδώ Γιάννη μου καλό μου φιλαράκι!!!Οτι επιθυμείς εύχομαι να το πάθεις!! φιλί γλυκό!!

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάννα μου να το πάθω για να μάθω
...
σε πειραζω ευχαριστώ

stavroulazerva είπε...

Χρόνια πολλά ότι επιθυμείς!!!!!
Και καλή χρονιά!!!!

thumbelina είπε...

πανέμορφο, απλά υπέροχο!!

ο καινουριος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμεις!

χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, να σε χαίρονται όσοι αγαπάς και σ' αγαπούν,

Γιάννης Παππάς είπε...

stavroulazerva
ευχαριστώ καλή μου φίλη
καλώς ήρθες και από εδώ

καλή χρονιά να έχεις

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina

Ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια να είσαι πάντα καλά
καλή χρονιά

El Corazon είπε...

Ακόμα ένα άγγιγμα ψυχής..
Η αγάπη ειναι μεγάλο προσόν
για έναν άνθρωπο και ξέρεις να την εκφράζεις απόλυτα!!
Καλη χρονια Γιάννη υγεία πάνω απο όλα

Γιάννης Παππάς είπε...

El Corazon
Καλή χρονιά και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

η ψυχασθενής είπε...

αν και καθυστερημένα σου ευχομαι χρονια πολλα με υγεια!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

ψυχασθενής
δεν πειράζει καλή μου σ ευχαριστώ

axtida είπε...

Μια ψυχή σ αγγίζει απ το πουθενά κ γεμίζει την ψυχή σου..

Μιά καλή εβδομάδα σου εύχομαι Γιάννη κι απ εδω....! Και με την ευκαιρία Χρόνια πολλά σ όλα τα κορίτσια!!!!