ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

19 Ιανουαρίου 2010

Αγγέλου εσύ γλυκιά μορφή

Αγγέλου εσύ γλυκιά μορφή

να σε κοιτώ

μάτια μου απέραντε ουρανέ

να σου μιλώ

Αίσθηση αέναης πνοής

από τα χείλη της ψυχής

σου να ζητώ


Ήλιου αχτίδα πρωινή

να ζεσταθώ

αγάπης χάδι στη ζωή

να αισθανθώ

βρήκες το δρόμο της καρδιάς

από την λάμψη της ματιάς

σ ακολουθώ


Θεών το χρώμα πορφυρό

για ένα λεπτό

βάψε τα χείλη τα όμορφα

να τα φιλώ

Χεριά λεπτά σα λυγαριά

χαμένος μες την αγκαλιά

να κοιμηθώ


Καρδιά μου όμορφη ψυχή

σαν το χρυσό

μου ‘δωσες δρόμο στη ζωή

να περπατώ

Έρωτα βέλος αιχμηρό

μες το κορμί μου κουβαλώ

να σ αγαπώ


Στην αγάπη των ονείρων

που ζει σ άλλο όνειρο

26 σχόλια:

marianefeli είπε...

Όμορφο, ποιητικό, ρυθμικό. Ποίημα με μία λέξη.

Πολύ καλό συνάδελφε ποιητή!!! Πολύ καλό!!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Γιάννη!
Τι όμορφα λόγια! Και τι τυχερή η καλή σου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Ήλιου αχτίδα με έλεγαν πριν λιγα χρόνια...

Ομορφες οι λεξεις σου Γιάννη
Καλημερα
Να σαι καλα

Εφη είπε...

μια ηλιολουστη καλημερα απο την Αλεξανδρεια.

anastasia είπε...

Πανέμορφες λέξεις...όμορφα δεμένες...καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου!
Μια ζεστή καλημέρα!

Με λένε Νατάσσα... είπε...

Τι γλυκά λόγια!
Εμπνευσμένα από την καρδιά και χαρισμένα σε μια τυχερή ύπαρξη...

mar9659 είπε...

Αγάπης λόγια ...της ψυχής του έρωτα και της φωτιάς...Η αγάπη λένε τρέλα πως γίνεται....φως. Να είσαι καλά φίλε μου πως μα τα θυμίζεις μέσα απο τους στίχους σου!! Φιλί γλυκό φιλαράκι μου!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

αυτο το ονειρο φοβαμαι καλε μου φιλε να αγαπω σε ονειρο που κανεις δεν το σκιαζει.μπαινεις στην γυναικεια καρδια και την κατακτας με τις λεξεις σου.να εισαι καλα την αγαπη μου.

Ρένα είπε...

Ενας Υμνος στον έρωτα, γραμμένος
με τρυφερότητα, όμορφες λέξεις,
διαλεγμένες από μια τρυφερή ψυχή.
Καλησπέρα Γιάννη. Να' σαι πάντα καλά.

Eva F. είπε...

"Ήλιε μου, πρόσωπο γλυκό
να μου θυμίσεις
του παραδείσου την χαραυγή"
του Γ.Π.

Ένα υπέροχο τρυφερό ποίημα Γιάννη μου για μιά ακόμα φορά...
Να είσαι καλά.

Tonia είπε...

Ο έρωτας σα βέλος αιχμηρό ξυπνά τα αίματα ακόμη κι αν χρειάζεται να χυθεί πολύ αίμα και να αναλωθεί κανείς σε πόνο.
Ερωτας και πόνος συνοδοιπόροι πάντα.

Καλημέρα

korinoskilo είπε...

απο τα πιο ερωτικα σου μπορω να πω ....

την αγαπη μας :)

ΚουκουΒάγια είπε...

Καλησπέρα Γιάννη και καλως βρεθήκαμε εδώ!

Όπως πάντα, πολύ όμορφα τα γραπτά σου. Τέχνη + Τεχνική.

Καλό απόγευμα!

Κουκου-Βάγια

Γιάννης Παππάς είπε...

marianefeli
καλημέρα φίλη μου να είσαι πάντα καλά και να γράφεις ποιήματα!!

καλή σου μέρα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
τυχεροί είναι όσοι ενοιωσαν και κατάλαβαν την αγάπη

καλή σου μέρα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία Νικολάου

δεν χάνονται οι αχτίδες ποτέ ταξιδεύουν για πάντα στο σύμπαν και όποιον ακουμπάν ζεσταίνουν

καλή σου μέρα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Εφη
μια καλημέρα από το Μακροχώρι
λίγο συννεφιασμένη
να είσαι πάντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

anastasia

Ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια
να είσαι καλά τα λέμε

καλή σου μέρα

Γιάννης Παππάς είπε...

Με λένε Νατάσσα...
εύχομαι να εμπνέεις τέτοια λόγια στην καρδιά του συντρόφου σου
πάντα

καλή σου μέρα καλώς όρισες

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
καλημέρα φιλαράκι να είσαι πάντα καλά
ζεστή και γεμάτη καλοσύνη

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
τα όνειρα μας δίνουν ζωή αρκεί η ζωή να μας δίνει όνειρα και αν αγαπάμε
μας δίνει πολλά

καλη σου μερα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Ρένα
ναι ύμνος στην αγάπη τον αξίζει
και συ καλή μου να είσαι πάντα καλά
με υγεία

καλή σου μέρα

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
να είσαι καλά καλή μου φίλη
γεμάτη από αγάπη

καλή σου μέρα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Tonia
έτσι είναι καλή μου πόνος αλλά γλυκός

καλή σου μέρα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
την αγάπη μου και από μένα
ευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚουκουΒάγια
καλώς όρισες από τα μέρη μου
να είσαι καλά και ευχαριστώ