ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

26 Ιανουαρίου 2010

Ταξίδι της καρδιάς



Άπλωσε χέρι η καρδιά

κι ακούμπησε

ποιο πέρα

Περπάτησε με συντροφιά

στίχους χιλιάδες λέξις

Όμορφα λόγια αντίκρισε

φανταστικά πλεγμένα


Μέτρησε χτύπους της καρδιάς

και χάθηκε στο χρόνο

Ένοιωσε ανήμπορες ψυχές

που ζουν μονάχα με το χθες

παρέα με τον πόνο


Ταξίδεψε δρόμους πολλούς

αντάμωσε την πίκρα

Κι έφερε πίσω δάκρυα

ψυχές μέσα στην νύχτα


Για μια στιγμή ταράχτηκα δεν μου 'μεινε ελπίδα

Νόμισα πέθανε η χαρά πως χάθηκε στη λήθη


Εκεί που το σκεφτόμουνα και δάκρυσε η ψυχή μου

Έκανε πίσω η καρδιά το χέρι της το πήρε


Μήνυμα έστειλε μακριά σ ερωτευμένους κι άλλους

Σαν στ όνειρό σου κλείσουνε όλες οι πόρτες ξύπνα

Κάνε μια βόλτα τη ζωή κοίτα την μες τα μάτια


Κι όταν ξανά ονειρευτείς

κοίτα άλλες πόρτες για να βρεις



21 σχόλια:

Ρένα είπε...

Μη με ξυπνάς
γιατί ποιός ξέρει
στον κόσμο των ονείρων μου
μπορεί και
να' μαι ευτυχισμένη.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

oοως θα λεγαμε η ελπιδα παιθενει τελευταια,ναι Γιαννη ακομα και ο θανατος ξεπερνιετε ειμαστε τοσο αλλαζονες που ξεχναμε ευκολα.αρα μπορουμε να φτιαχνουμε ξανα ονειρα ,σωστα το τοποθετησες,αυτην την φορα στελνεις ενα μυνημα με τις λεξεις σου.καλο σου βραδυ γλυκιε μου.

Μαρια Νικολαου είπε...

Ομορφη αλλαγη σελιδας
Αν θυμαμαι καλα μου ζητησες γραμματοσειρες
(Η μνημη μου παντα με απατα)
Ομως επειδη αυτες βρισκονται στο δικο μου κομπιουτερ και τωρα εκει δεν εχω ιντερνετ, θα σου στειλω μολις επανελθω στο δικο μου.
Σημερα αυριο καπου εκει...

Καλημερα να εχεις

aris είπε...

Καλημερα Γιαννη..Φανταστικο το κειμενο σου..

mar9659 είπε...

Λόγια θαρρώ πως δεν έχω να σου πώ ...παρά μόνο να υποκλιθώ σε τούτη την γραφή των στίχων σου!!φιλί ζεστό!!

marianefeli είπε...

Και πάλι πολύ όμορφο!!!! Σε περιμένει ένα βραβείο

korinoskilo είπε...

τι αισιοξοδο μυνημα!!!!

και το νεο λουκ ειναι πολλλλλλλλλλλλυ καλυτερο :)))


καλησπερες :)

ΑΝΘΗ είπε...

Τρυφερότητα πλεγμένη σε ένα όνειρο. Φανταστικός έρωτας τα ποιήματά σου! Καλή σου μέρα!

Eva F. είπε...

Γιάννη μου πέρασα να σου πω την καλημέρα μου και δεν βλέπω το σχόλιό μου....
Κάτι πρέπει να μη πήγε καλά...
Καλό Σ/Κ

inMUSIClost είπε...

Κι όταν ξανά ονειρευτείς

κοίτα άλλες πόρτες για να βρεις!

Γιάννης Παππάς είπε...

Ρένα
η ευτυχία είναι καθαρά θέμα εσωτερικό και τα όνειρα είναι πολλες φορες ο μόνος δρόμος

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

η ελπίδα ο θάνατος η αλαζονεία η λήθη ..... η ελπίδα ξαναγεννιέται πάντα και βλέπει παντού

καλή σου νύχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου

αν σε απατά σημαίνει πως έχεις δεσμό μαζί της αρα δεν θα με ξεχάσεις

σ ευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

aris
καλη σου νύχτα φίλε μου να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
φιλαράκι τελευταία βαριέσαι

φιλιά και ευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

marianefeli

ευχαριστώ για το βραβείο
να εισαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
καληνυχτες και όνειρα γλυκά
να έχεις μια όμορφη κυπριακή

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
να είσαι καλά καλή μου καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
γεια σου καλή μου φίλη ολα καλά με το σχόλιο

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

inMUSIClost
καλη σου νύχτα και να περνάς καλά

marty είπε...

unfortunately, I don't understand what you write, but your pictures are so beautiful !