ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

02 Φεβρουαρίου 2010

Μάχες του νου


Χαμόγελα

ντυμένα με μετάξι

και κάτω το γέρικο

κορμί της υποκρισίας

σχήμα ελκυστικό


Ματιές που υπόσχονται

κάστρα και χρυσό

χωρίς αντάλλαγμα

τάχα με λίγη τύχη

θα φτάσεις το

υπερτιμημένο εφικτό


Μάχες του νου

τα μπορώ πολεμούν με τα θέλω

και τη λογική των συναισθημάτων

Ξίφος γυμνό η σκέψη

σκοτώνει κάθε μέρα

κάθε όνειρο που τολμά να ξεμυτίσει


Δεσμοφύλακας του μπροστά

του αύριο,

το κρατά κλεισμένο

Με εντολή της απαξίωσης

της αλήθειας

και της ελαφρότητας του

σωστού.


Στήθηκα μπροστά στο

άπειρο

Αναρωτιέμαι ποιος δρόμος

θα με πάει στη γαλήνη

Είπα να διαλέξω

Να πετάξω την καρδιά μου

η τη λογική?

Τελικά πέταξα τη λογική

την χάρισα στην καρδιά μου


25 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Αυτές οι μάχες του νου Γιάννη είναι οι πιο επώδυνες και εγώ βγαίνω πάντα χαμένη.
Ακόμη δεν'έχω μάθει τον σωστό συνδυασμό μα θα τα καταφέρω κάποια στιγμή :)

Σε φιλώ

ΑΝΘΗ είπε...

H αέναη πάλη ανάμεσα στη λογική και το συναίσθημα, με την επικράτηση του συναισθήματος. Κρατώ τη φράση "Ξίφος γυμνό η σκέψη σκοτώνει κάθε μέρα" και χαμογελώ, όταν η καρδιά γαληνεύει, ακόμα και με τη λογική!
Καλημέρα και καλό μήνα, Γιάννη!

Μαρια Νικολαου είπε...

Αλήθεια......ποιος δρόμος θα μας πάει στη γαλήνη...

Δύσκολη κάθε φορά η ζωή.
Οι μερες κι οι νύχτες...
Μα εμεις εδω ακομη αναρωτιόμαστε.

Καλημερα Γιάννη και καλό μήνα

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

απλα Υπεροχο καλε μου Γιαννη Υπεροχο ,την αγαπη μου αχ αυτη η καρδια τα κανει ολα.............

Με λένε Νατάσσα... είπε...

Είπα να διαλέξω

Να πετάξω την καρδιά μου

η τη λογική?

Τελικά πέταξα τη λογική

την χάρισα στην καρδιά μου


Πολύ όμοργα λόγια!
Κι εγώ το ίδιο ακριβώς θα έκανα! Πάντα την λογική διώχνω ακόμα κι αν αυτό δεν βγαίνει πάντα σε καλό...

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

"Τελικά πέταξα τη λογική

την χάρισα στην καρδιά μου ..."

και ετσι μονο αξιζει να ζει κανεις..
πανεμορφο Γιαννη..

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

η ψυχασθενής ξανθιά είπε...

παντα η καρδια ειναι πιο δυνατη απ τη λογικη!!

thumbelina είπε...

Πολύ όμορφο...
Μα πάντα δεν αντιμάχονται τα πρέπει με τα θέλω μας, η λογική με το συναίσθημα? ποτέ δε μπόρεσα να βρω τις ισσοροπίες, σχεδόν πάντα η καρδιά κέρδιζε...

καλό μήνα Γιάννη!

Eva F. είπε...

"Είπα να διαλέξω...
Να πετάξω την καρδιά μου ή τη λογική?
Τελικά πέταξα τη λογική την χάρισα στην καρδιά μου"

Τέλειο!!!!

Καλημέρα Γιάννη μου...
Βέβαια και τελικά δεν ξέρω αν κάνει κάποιος σωστά να πετάει την λογική!....
Πραγματικά με προβλημάτισες....

mar9659 είπε...

Μάχη του νού πράγματι.. ανάμεσα στα θέλω της καρδιάς και τα πρέπει της λογικής ρίσκο μεγάλο ρίσκο ομολογώ καλέ μου φίλε.Δυστυχώς η λογική είναι αδύνατον να λύσει τα ζητήματα της καρδιάς ...και αυτό επειδή η καρδιά έχει λόγους που η λογική αγνοεί. Οι στίχοι σου τούτοι λοιπόν, εκτός του οτι είναι υπέροχοι, μας έβαλαν απο ότι διαπίστωσα σε σκέψεις και προβληματισμούς...Εύγε για μια ακόμη φορά. Νάχεις ένα καλό μήνα σου εύχομαι απο καρδιάς και μεγάλη επιτυχία σ'αυτό που ετοιμάζεις στην πόλη μας..θα είμαι παρούσα να το απολαύσω γιατί η επιτυχία είναι σίγουρη.Φιλί γλυκό !!

Μαριάνθη είπε...

Καλά έκανες για νασαι και αυθεντικός σε μια έντιμη σχέση με τον εαυτό σου.

korinoskilo είπε...

πολυ μου την σπαει και μενα αυτη η λογικη .... (που κριβει παντα συμφερον)....
οταν ειναι να διαλεξεις αναμεσα στα δυο

πολυ ωραιο θεμα γιαννη

την καλησπερα μου

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
χαμένη κερδισμένη θα δείξει το μέλλον καμιά φορά για καλό μας γίνονται μερικά πράγματα


καλή σου νύχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
δεν είναι κάτι που χρειάζεστε απόρριψη για να βρεις τη γαλήνη νομίζω το τελικό συμπέρασμα είναι
πως χρειάζεται σύνθεση

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου

ο δρόμος είναι πάντα άγνωστος
πάντα δύσβατος αλλά καμιά φορά η γαλήνη μπορεί να είναι στη στάση

καλή σου νύχτα φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
Η καρδιά ναι
τα κάνει όλα και τα αντέχει όλα ..
καλή σου νύχτα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Με λένε Νατάσσα..

να την χαρίζουμε στην καρδιά μας
όταν τα αναμείξουμε ίσως δούμε πιο καλά τα πράγματα

καλή σου νύχτα κι ευχαριστώ

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
αξίζει όταν η καρδιά ζει και δεν πνίγεται ..

καλή σου νύχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

η ψυχασθενής ξανθιά
εξαρτάτε από τον άνθρωπο πολλοί βάζουν την εφαρμοσμένη λογική πάνω από όλα

καλη σου νύχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina
να χαίρεσαι που κερδίζει η καρδιά
το μυαλό ξεχνάει εύκολα η καρδιά ποτέ

καλή σου νύχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
δεν την πέταξα την χάρισα στην καρδιά μου έχει κι αυτό τη σημασία του
φιλιά καλή μου να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
να είσαι καλά φίλη μου και να έχεις πάντα μια λογική που ακούει τους χτύπους μιας καρδιάς που σκέφτεστε.

καλή σου νύχτα
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάνθη
καλώς ήρθες Μαριάνθη να είσαι καλά

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo
θα σου πω οτι είπα και στη φιλη μου τη Μαριάννα να έχεις πάντα μια λογική που ακούει τους κτυπους μιας καρδιάς που σκεφτετε

φιλιά

Ρένα είπε...

Ολη μας η ζωή είναι μια πάλη ανάμεσα στην καρδιά και τη λογική, τα θέλω μας και τα πρέπει μας.
Χρόνια παλεύουμε με αυτά συχνά υπερισχύει η λογική. Νομίζω όμως κάποια στιγμή τελειώνει η λογική και τα πρέπει. Τώρα τουλάχιστον εγώ
παλεύω για τα θέλω. Καλό σου βράδυ Γιάννη.