ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

23 Φεβρουαρίου 2010

Μάτια μου θάλασσα


Μάτια μου θάλασσα

αέρα μου βοριά

Πάλι η καρδιά μου μεθυσμένη

θα χτυπά


Χείλη μου κόκκινο κρασί

Πάλι τις σκέψεις μου

θα κλείσεις φυλακή

Πάλι η ψυχή μου

θα πετάξει να σε βρει


Κορμί της νιότης μου

ανεκπλήρωτε καημέ

Θέλω στα χέρια μου

να τρέξεις να χυθείς

Θέλω του έρωτα

τη γεύση να γευθείς


Να ‘ρθεις στα χείλη μου

να κλείσεις την ρωγμή

με τα δυο χείλη σου

βρεγμένα με κρασί


Να ρίξεις πίσω τα μαλλιά σου

τα σπαστά

να μοιάζεις άγγελος

που απλώνει τα φτερά


Για μια στιγμή

για ένα λεπτό

να πουν ξανά τα δυο μου χείλη σ αγαπώ

Κι εσύ στα μάτια


την ψυχή σου να σκορπάς

για να μου πει

χωρίς φωνή

πώς μ αγαπάς



16 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Σ αυτους τους στίχους κόλλησε το βλέμμα και η καρδιά :)))


"Για μια στιγμή

για ένα λεπτό

να πουν ξανά τα δυο μου χείλη σ αγαπώ

Κι εσύ στα μάτια


την ψυχή σου να σκορπάς

για να μου πει

χωρίς φωνή

πώς μ αγαπάς"


Είναι υπέροχο Γιάννη!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

Mατια μου υπεροχο ξανα ,ρομαντικος,ερωτικος και πραγματικα δημιουργηκος,καλο σου βραδυ Γιαννη μας χαριζεις ονειρα γλυκα.

ΑΝΘΗ είπε...

Βαθύτατα ερωτικοί οι στίχοι σου, Γιάννη! Με συνεπήρε το σημείο: "Πάλι τις σκέψεις μου θα κλείσεις φυλακή Πάλι η ψυχή μου θα πετάξει να σε βρει "! Αλήθεια, έχεις σκεφτεί ποτέ να μελοποιήσεις τα ποιήματά σου;

Theodosia είπε...

Κορμί της νιότης μου

ανεκπλήρωτε καημέ

Θέλω στα χέρια μου

να τρέξεις να χυθείς

Θέλω του έρωτα

τη γεύση να γευθείς

Σ`ευχαριστώ για το ταξίδι στα φτερά του έρωτα:)
Μ`αρέσει να τα επαναλαμβάνω.
Είμαι η Αγάπη

Eva F. είπε...

Είναι από τα αγαπημένα μου όπως φυσικά και πολλά άλλα....

Άλλο ένα αγαπημένο μου είναι...

"Να σου χαρίσω θάλασσα να σου χαρίσω αγέρα, να σου χαρίσω ουρανό να σου χαρίσω μέρα..."

Αν ήσουν Γιάννη μου Θεός θα τόκανες για μένα?....

Μαρια Νικολαου είπε...

Μερικές φορές νιώθω πως ο έρωτας έχει μαζευτεί στα δάχτυλα άλλων...

Καλημέρα Γιάννη

mar9659 είπε...

" Μάτια μου θάλασσα" Από τα αγαπημένα της συλλογής σου που κάνει πολλές καρδιές να χτυπούν... Αν και το αγαπημένο μου, είναι το "Αν" απο την συλλογή σου...Αν έρθει κρύο στην ψυχή και πέσεις και λυγίσεις σκέψου του ήλιου η θαλπωρή την άλλη μέρα πως θα'ρθεί.. Και επι τη ευκαιρία θάθελα να σ'ευχαριστήσω Γιάννη μου που μέσα στα επιλεγμένα ποιήματά σου που διαβάσθηκαν στην παρουσίαση του βιβλίου ήταν και το "Αν" Ομολογώ με συγκίνησες καλέ μου φίλε!!!

inMUSIClost είπε...

Μάτια μου θάλασσα...

υπέροχο φίλε Γιάννη...

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά

ευχαριστώ που πάντα είσαι δω
και για τα καλά σου λόγια

να είσαι πάντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
να είσαι πάντα καλά καλή μου και να έχεις υγεία και ευτυχία

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
καλή μου εγώ γράφω αν καμιά φορά μελοποιηθούν από κάποιον δεν ξέρω
σ ευχαριστώ

να είσαι καλά
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
είμαι τυχερός που μου μιλάει η αγάπη

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
Αν ήμουν θεός καλή μου ?
θα το έκανα όπως και τώρα
ότι μπορώ να στο δώσω μου περισσεύει η φιλία μου και η αγάπη μου θα σου χρωστάω τον ουρανό για τον παράδεισο

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου
μπορεί να είναι κι έτσι καλή μου
δεν ξέρω μακαρι να μπορούσα να σου χαρίσω τα μισά μου δάχτυλα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
πάντα χείμαρρος φιλαράκι
να είσαι καλά και σ ευχαριστώ για όλα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

inMUSIClost
ένα μεγάλο ευχαριστώ
να είσαι πάντα καλά

καλή σου νύχτα