ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

16 Φεβρουαρίου 2010

Το σύμπαν μας



Χάνομαι στα αδιέξοδα της τύχης μου
πλανιέμαι στην απέραντη έρημο
της άνυδρης καθημερινότητας
Ανοίγω την πόρτα της ψυχής μου
να πετάξουν οι ώρες που μένουν πνιγμένες
σε σάπια σήμερα σε ξεχασμένα χθες

H καρδιά μου φωνάζει
σε αύριο στολισμένα
Στα μεταξένια λάγνα κορμιά
της ουτοπίας
να ελευθερώσουν τη ζωή
που κρατούν φυλακή

Η ματιά μου αγναντεύει το κενό
χαϊδεύει αστέρια μακρινά
ζωγραφίζει εικόνες
κομμάτια του αύριο
γεμάτα αγάπες
γεμάτα νοσταλγία του χθες

Απλώνονται τα χέρια μου
φτερά θαρρείς θε να πετάξω
πάνω από λίμνες πάνω από θάλασσες
πάνω από ονείρων μου νησιά
πάνω από θέλω ξεφτισμένα
που έπνιξε η μοναξιά

Κλαίω γελώντας με ειρωνεία
για τις νεκρές υποσχέσεις
σωτήρων έξυπνων καινοτόμων
που σχεδιάζουν στο σκοτάδι
τα αυθόρμητα λάθη
που καρφώνουν ένα ένα
πάνω στο κορμί μου

Αντιδρώ ανθίζω βλαστούς ψυχής
αχτίδες φως κατακλύζουν
το εσωτερικό μου κόσμο
Ζωγραφίζω με χρώματα
τους τοίχους του συμπαντός μου
τα αστέρια μου δε θα αφήσω
να σβήσουν στο μαύρο

Θες να προσφέρεις
βάλε το χέρι σου στο χέρι μου
άνοιξε πόρτα στην ψυχή σου
να ναι η καρδιά μας ένα αστέρι
να ναι το σύμπαν μας αστέρια
που ‘ναι δεμένα με τα χέρια


19 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ρωμαίος και Ιουλιέτα!!
Λατρεύω το κομμάτι αυτό και μαζί με τα λόγια σου Γιάννη απόψε έκανα ένα μικρό ταξίδι στις αισθήσεις :)
Σ ευχαριστώ !!

Φιλί

Μαρια Νικολαου είπε...

Ευτυχως που υπάρχουν άνθρωποι ακόμη που μπορούν και γράφουν ποιηση γι αυτό το "άσχημο' πια σύμπαν που εμεις οι ιδιοι καταστρέφουμε.

Καλημέρα Γιάννη

mar9659 είπε...

Ταξιδεύουμε στο σύμπαν της ψυχής σου...Ονειρικές αποχρώσεις ξυπνάν μέσα απο την γραφή των στίχων σου και γαληνεύουν τις ταραγμένες αισθήσεις μας. Σε ευχαριστούμε καλέ μου φίλε!!! Καλοτάξιδη σου εύχομαι απο καρδιάς να είναι σήμερα η παρουσίαση του " Μάτια μου,θάλασσα"

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

θα ηθελα κατοικος να γινω σε αυτο το αστερι,ομορφα λογια ακομα μια φορα στολισες την πικρα με φως την εντυσες
και την ειπες χορεψε ...........

korinoskilo είπε...

τα ειπες ολα σημερα.... το συμπαν ολο :)

καλησπερες

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε...

Θες να προσφέρεις

βάλε το χέρι σου στο χέρι μου

άνοιξε πόρτα στην ψυχή σου

να ναι η καρδιά μας ένα αστέρι

να ναι το σύμπαν μας αστέρια

που ‘ναι δεμένα με τα χέρια


Είμαι η Αγάπη.:)

inMUSIClost είπε...

ένα όνειρο έγραψες...

συγχαρητήρια Γιάννη..!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

παντα ετσι..ολανθιστος κηπος γιοματος αστερια ονειρα να πλεκουν με λεξεις και ευχες για αγαπη και ερωτα...μονο ετσι νικιουνται οι δαιμονες...με ΑΓΑΠΗ....

καλο βραδυ υπεροχε Γιαννη!!

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
να είσαι καλά καλή μου και να ταξιδέυεις

φιλί

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρία η καταστροφή ειναι αποτελεσμα της εσωτερικής μας καταστροφής

να εισαι πάντα καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
ευχαριστώ καλή μου φίλη για όλα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
αυτό τ αστέρι δεν έχει κατοίκους έχει μόνο φίλους άλλα αστέρια

να είσαι καλά
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Η korinoskilo
όλα μπα έχει πολλά ακόμη
να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά

ευχαριστώ Αγάπη
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

inMUSIClost

να εισαι καλά
ευχαριστώ πολύ
καληνύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
τόσα καλά λόγια σας ευχαριστώ πολύ και πιο πολύ εσένα σευχαριστώ
φιλιά

marianefeli είπε...

όμορφο και αυτό, όπως όλα!!!!

Σε καληνυχτίζω Γιάννη ή μάλλον σε καλημερίζω. Για το θέμα που σε είχε πικράνει στο μπλογκ μου -η συλλογή υπογραφών για τη φορολόγηση της εκκλησίας- θέλω να ξέρεις πως δεν υπάρχει περίπτωση εκμετάλλευσης από κανέναν, άσχετα με τις φήμες που κυκλοφορούν. το πρωί θα σου στείλω μαίλ να σου εξηγήσω το όλο θέμα.

Χαιρετώ!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

marianefeli
δεν πικρενομαι απλα θελω να ειμαστε λγο προσεκτικοί
δεν διαφωνω με την ουσια αλλα με τον τροπο
το να συλεγεις υπογραφες για κατι
οταν υπαρχουν αλλα πιο μεγαλα ειναι λιγο προκλητικό
αλλα αστο δεν πειραζει να εισαι καλά

marianefeli είπε...

γιατί είναι προκλητικό...; Εντάξει δεν πειράζει, άστο!! Καλημέρα!!