ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

01 Μαρτίου 2010

Είμαι Η Αγάπη


Tι γλυκιά μουσική

στης αγάπης τον πόνο

συ να στέκεις εκεί

να μιλάς στην ψυχή μου

και να λες


είμαι η αγάπη


Tι αιθέριος ήχος

στου βοριά τη μανία

συ το χέρι να απλώνεις

να μου δείχνεις τον ήλιο

και να λες


είμαι η αγάπη


Tι υπέροχα χείλη

δίχως χρώμα πορφύρα

δίχως ρόδα και μύρα

να φιλούν την ψυχή μου

που μου λες


είμαι η αγάπη


Tι πανέμορφος κόσμος

όταν έρχεσαι εντός μου

την καρδιά μου ζεσταίνεις

το μυαλό μου ανασταίνεις

που μου λες


είμαι η αγάπη


Σε ζωγράφισα μέρα

στων νυχτών μου το φόντο

σε αγάπησα θε μου

στην χαρά και στον πόνο

να μου λες


είμαι η αγάπη!


Τι ζητώ από ‘σένα ?

την αγάπη σου μόνο

δίχως πάθος και πόθο

δίχως ζήλεια και φόβο

να μου λες


είμαι η αγάπη


Αφιερωμένο στην φίλη μου την ΑΓΑΠΗ

και σε όλους όσους μπορούν να κουβαλάνε την αγάπη

και όταν δεν έχει να τους δώσει ανταλλάγματα



25 σχόλια:

με λένε Νατάσσα είπε...

ΑΓΑΠΗ
Πάντα αγάπη να έχεις στη ζωή σου!
Αγάπη αληθινή πραγματική και χωρίς ανταλλάγματα όπως λες και εσύ!
Πολύ όμορφο!

Καλό βράδυ κ καλό μήνα!

Βούλα είπε...

Υπεροχο!!!!!!!!!


Καλο μηνα ποιητη!..

Theodosia είπε...

Νάτο τώρα το δάκρυ στην άκρη του βλεφάρου.
Στέκεται έτοιμο να κυλίσει γιατί η καρδιά υποκλίνεται από την συγκίνηση.
Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ:)

πρώτη φορά εισπράττω τόσο μεγάλο δώρο.!!!

Tι γλυκιά μουσική

στης αγάπης τον πόνο

συ να στέκεις εκεί

να μιλάς στην ψυχή μου

και να λες


Είμαι η αγάπη:)

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

τι ομορφα να δενουν
αγαπη και ποιηση
καπως ετσι φτιαχτηκε ο κοσμος μας
με αγαπη απο εναν Ποιητη..

ομορφη δημιουργια
την καλημερα μου!!!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Μου θύμισες το τραγούδι του Πάριου "αχ αγάπη"...
Υπεροχες λεξεις Γιάννη
Καλημέρα και καλό μήνα

mar9659 είπε...

Υπέροχο!!! Οπως δίνεις την έννοια της αγάπης μέσα απο τους στίχους και την εικόνα σου. Η αγάπη είναι η τροφή της καρδιάς και της ψυχής.. Πράγματι αγάπη ανοίγει τις καρδιές μας σαν το τριαντάφυλλο στο φώς της αυγής. Αγάπη είναι το γοητευτικό ηλιοβασίλεμα κάθε καρδιάς..... Αγάπη=Προσφορά χωρίς αντάλλαγμα !!! Καλό μήνα κι'απο εδώ φιλαράκι μου!!

Eva F. είπε...

Πολύ τυχερή πρέπει να νοιώθει η φίλη σου Αγάπη...
Είναι πραγματικά υπέροχο Γιάννη μου....
Μ΄αρέσει γενικά ο στίχος σου γιατί πάντα "κάτι λέει"...
Πάντα μιλάει για αγάπη....
Μ΄αρέσει ο ρομαντισμός σου...
Να είσαι καλά και να έχεις έναν μοναδικό ρομαντικό Μάρτη.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ετσι ειναι ποιητη μου γι αυτο λενε οτιο ερωτας φευγει και μενει η αγαπη
αλλα οχι παντα δυστηχως ,ομορφα εγραψες την καλησπερα μου.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
matriga είπε...

Γιάννη, καλησπέρα.
Είναι ευλογία να έχεις αυτό το υπέροχο χάρισμα της ποίησης και ακόμη περισσότερο να είσαι δωρίζεις ένα τόσο όμορφο ποίημα ψυχής, σε μία υπέροχη γυναίκα.
Το αξίζει με το παραπάνω και εσύ το έδειξες με τον καλύτερο τρόπο.

Μπράβο σου φίλε μου.
Να είσαι πάντα καλά :)

inMUSIClost είπε...

η πιο γλυκιά θανάσιμη λέξη!

ΑΝΘΗ είπε...

Αγάπη, λέξη μαγική στα χείλη των ερώτων...κι εσύ Γιάννη, την απέδωσες μοναδικά!

Καλό σαββατοκύριακο!

pippistrella είπε...

δεν έχω σχόλια...
αλλά το νιώθω.

Ξέρεις εσύ.

Theodosia είπε...

Απλά πέρασα να πω μια καλησπέρα.
Είμαι η Αγάπη.
ttp://nefeloma.blogspot.com/2010/03/blog-post_3585.html
Αφιερωμένο:)

Γιάννης Παππάς είπε...

με λένε Νατάσσα

Σ ευχαριστώ πάντα να ζεις στη σκιά της στην αγκαλιά της αγάπης

να είσαι καλά καλή άνοιξη

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
σαν και σένα
καλό μήνα καλή μου

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
να κυλούν συχνά τέτοια δάκρυα
βροχή να γίνουν να στάξουν στην ψυχή σου

φιλιά Αγάπη

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
σίγουρα εσύ είσαι μια στροφή
από το ποίημα η πιο γλυκιά

να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου

την αγάπη μου Μαρία
και τα φιλιά μου

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
σ ευχαριστώ καλή μου να είσαι πάντα καλά
φιλιά
καλή μας άνοιξη

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
τυχερή ειναι η καρδιά που νοιώθει αγάπη να είσαι καλά
καλή μου φίλη

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

φιλάκια πολλά
την αγάπη μου

Γιάννης Παππάς είπε...

matriga

η αγάπη ανήκει στις τρυφερές ψυχές
καλή μου σ ευχαριστώ να είσαι καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

inMUSIClost

ίσως κι αυτή που μας ανασταίνει

να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
να εισαι καλά καλή μου
να εχεις γεμάτη την καρδιά σου
πάντα

φιλιά