ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

09 Μαρτίου 2010

Αγοραίοι σωτήρες


Καμένο χαρτί
αναλώσιμο υλικό
απώλειας ποσοστό
δικαιολογημένο ..
χωρίς επιπτώσεις
θεώρησαν την ψυχή μου
Με σπρώχνουν
Με πιέζουν να υποταχθώ

Νόμος

Στενή άχρωμη
στολή χωρίς διέξοδο
κλεισμένη ψυχή μέσα
σε χιλιάδες κύκλους
μάτια τυφλά και προσπαθώ να
ξεφύγω
Τα δεμένα χέρια μου

Σημαία μου


Φωνές χιλιάδες
μικρή η φωνή μου
ν ακουστεί στο σύμπαν
να καλέσει το φως
Αν έσπαγα τις αλυσίδες¨?

Ουτοπία

Έκλεισα τα μάτια
να δω το φως
στη χούφτα μου
Πήρα λίγα αστερία
τα έκρυψα για την άνοιξη

Όνειρα

Μήπως ο κόσμος μου
είναι μικρός?
Και τι μ αυτό
χωράει η καρδιά μου
τα δάκρυα μου
κι ο ήλιος φέγγει παντού

Ζεστασιά

Μήπως στα μάτια σου
δεν ανατέλλει ο ήλιος
στα χείλη σου δε
βγαίνει το φεγγάρι
Θα υποταχθώ στο κορμί σου
μαζί του να με πάρει

Πάθος

Νόμος μου ,σημαία μου
η ουτοπία των ονείρων μου
η ζεστασιά του πάθους μου

Τα όπλα μου

Θ αντισταθώ
χαθείτε αγοραίοι σωτήρες μου
ήρθε η ώρα μου
χαθείτε

20 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Από τους πιο δυνατούς στίχους που έχω διαβάσει Γιάννη.
Πραγματικά με εντυπωσίασαν.
Και εδώ είναι το νόημα της ζωής.

«Τα όπλα μου

Θ αντισταθώ
χαθείτε αγοραίοι σωτήρες μου
ήρθε η ώρα μου
χαθείτε»

Υπέροχο!!
Φιλί

Theodosia είπε...

Νόμος μου ,σημαία μου
η ουτοπία των ονείρων μου
η ζεστασιά του πάθους μου

αυτά ακολουθώ και μένω σ`αυτούς τους
νόμους κρατώντας την σημαία των ονείρων μου και του πάθους μου για ότι όμορφο έρχεται στην ζωή μου κι αφήνομαι να με ταξιδέψει μακριά...
Μ`αρέσει να σου λέω ότι είμαι η Αγάπη.

Eva F. είπε...

Καταπληκτικό!!!!!
Να είσαι καλά Γιάννη μου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Ναι...
Αυτό μου άρεσε πιο πολύ , γιατι απλά μου ταιριάζει πιο πολύ
Αυτή η ουτοπία...

Καλησπέρα Γιάννη

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

Και ο δρόμος προς την γνώση του εαυτού, δεν είναι μια λεωφόρος προς την Νιρβάνα, όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν, αλλά η στενή σαν κόψη ξυραφιού ατραπός που μας αποκαλύπτει τη ζωή σε όλο της το μεγαλείο και τη σοφία και φυσικά αυτή η πορεία έχει το τίμημα της,καλο σου βράδυ έδωσες πάλι το στίγμα σου.

inMUSIClost είπε...

τέλειος Γιάννη!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Γιάννη!
Αυτὀ το ποίημα αποπνέει την πίκρα μαζί με την επαναστατική διάθεση. Τελείως διαφορετική γραφή από άλλα ποιήματα που είχα διαβάσει, ερωτικού περιεχομένου. Αν και πάντα υπάρχει ο λυρισμός στους στίχους σου, εμένα μου άρεσε το κομμάτι:"Όνειρα Μήπως ο κόσμος μου είναι μικρός?"

mar9659 είπε...

Μαγευτικά υπέροχη η ουτοπία των ονείρων σου.... η ζεστασιά του πάθους σου... μας απογειώνει μέσα απο την γραφή σου και μας μεταφέρει σε άλλες διαστάσεις ανυπότακτες.... Αντιστάσου λοιπόν ,στους αγοραίους σωτήρες σου με την επαναστατική δυναμική του χαρακτήρος σου φιλαράκι μου!!! Δυναμικά φιλιά!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

δεν εισαι μονο Ποιητης αγαπης
αλλα και επαναστατης!!!!
υπεροχο!!!!

καλημερα Γιαννη!

Margarita είπε...

ένας χείμαρρος οι λέξεις σου πάντα Γιάννη μου!

Ομορφο Σ/Κ να έχεις :)***

Γιάννης Παππάς είπε...

χαίρομαι που πάντα με καταλαβαίνεις
να είσαι πάντα καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
να μου λές οτι εισαι η αγάπη
τι δώρο θεικό να νοιώθεις πως θες να είσαι η αγάπη

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.

Εύα μου να είσαι καλά
σ ευχαριστώ
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου
και η ουτοπία είναι απτή
όταν την χειριστείς κατάληλα

καλή σου νύχτα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
και συ το δικό σου φιλοσοφη

να είσαι καλά
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

inMUSIClost
σευχαριστώ καλέ μου φίλε

να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
πάντα ερωτικός και ερωτευμένος
αλλα χρειάζετε και λιγο επανάσταση

να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
έχω ένα συμαχο στην επανάσταση μου
άντε θα κερδίσουμε

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
και ο έρωτας επανάσταση είναι!

να είσαι καλά
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Margarita
σ ευχαριστώ καλή μου να είσαι καλά φιλιά