ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

16 Μαρτίου 2010

Πάνε μου άνεμε βοριά

Πάνε μου άνεμε βοριά

γλυκό φιλί σε κείνη

να τις στο δώσεις στα μαλλιά

και να τις πεις..

Πως της αγάπης η καρδιά

γλυκά φαρμάκια πίνει


Πάνε μου ήλιε φωτεινέ

απ’ των χεριών μου χάδι

κι ακούμπα το στο στήθος της

να το ‘χει κάθε βράδυ

να της κρατάει συντροφιά

έρωτα μαξιλάρι


Φεγγάρι μου απ’ τα μάτια μου

πάνε της την αγάπη

δροσιά στα χέρια ρίξε της

το ταπεινό μου δάκρυ

γράψε στο μαύρο ουρανό

πως την ψυχή της δεν ξεχνώ


Άνοιξη φίλη μου καλή

λουλούδια σαν ανθίσεις

σαν με χιλιάδες χρώματα

ξανά τα ζωγραφίσεις

πάνε και ρίχτα στην καρδιά

και στα χρυσά της τα μαλλιά

άνοιξη να την ντύσεις


Πάνε μου άνεμε βοριά

γλυκό φιλί σε εκείνη

πάνε και δωσ’ το μια φορά

και στα γλυκά της χείλη


Κ' ύστερα φύγε μη σε δει

που κουβαλάς και τη βροχή

κ ύστερα φύγε

μη σε δει



23 σχόλια:

inMUSIClost είπε...

Φεγγάρι μου απ’ τα μάτια μου

πάνε της την αγάπη

δροσιά στα χέρια ρίξε της

το ταπεινό μου δάκρυ...

υπέροχος!

Βούλα είπε...

Κ' ύστερα φύγε μη σε δει

που κουβαλάς και τη βροχή

κ ύστερα φύγε

μη σε δει..
Γιάννη μου...
με μάγεψες ακόμα μια φορά!!!!!!!
Σου χρωστάω ενα μπλε τριαντάφυλλο!

thumbelina είπε...

τι να γράψω και τι να πω,
υμνείς τόσο όμορφα τον έρωτα..
μαγεία...
καλό βράδυ!

Σταλαγματιά είπε...

Τρυφερό
Γλυκό
Και μοναδικό.

Χαίρομαι που στην εποχή της ύλης υπάρχουν ακόμη άνθρωποι ευαίσθητοι Γιάννη.
Μαζί σου ταξιδεύουμε κι εμείς!!

Σε φιλώ!

Theodosia είπε...

Πόσο τυχερή εκείνη που είχες στο μυαλό σου όταν το έγραφες...
Την ζηλεύω που σου έδωσε αυτή την έμπνευση...Να είσαι πάντα εδώ να ομορφαίνεις την ζωή και την καρδιά μου με τους στίχους και την παρουσία σου:)
Είμαι η Αγάπη!!!

ΑΝΘΗ είπε...

Γλυκό κι ευαίσθητο το ποιηματάκι σου, Γιάννη, αλλά επίτρεψέ μου (λόγω επαγγελματικής διαστροφής!!!) να έχω πρόβλημα με την προστακτική"πάνε", αντί πήγαινε. Θα μου πεις "ποιητική αδεία" είναι αυτή, αλλά εμένα τουλάχιστον με χαλάει!
Καλή σου μέρα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Εγώ κουβαλώ πάντα τη βροχή...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

υπεροχα ερωτικο ματια μου ,τα φιλια
μου.

mar9659 είπε...

Γλυκό απόσταγμα συναισθημάτων οι στίχοι σου που αγγίζουν και πάλι με τον τρόπο της γραφής σου κάθε ψυχή....Να είσαι καλά φιλαράκι μου!!

Eva F. είπε...

"Πάνε μου ήλιε φωτεινέ απ’ των χεριών μου χάδι κι ακούμπα το στο στήθος της να το ‘χει κάθε βράδυ να της κρατάει συντροφιά έρωτα μαξιλάρι"
Τρυφερό, ρομαντικό... ερωτικό....
Όλα τα έχει!....
Με πολύ μεγάλη ευκολία Γιάννη μου μπορείς με τον μοναδικό σου τρόπο και τα βάζεις όλα μαζί...τα προσθέτεις και βγάζεις την μαγική λέξη της "αγάπης"
Να είσαι καλά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τί έχανα τόσον καιρό που δεν είχα τολμήσει να μπω σε τούτη τη λυρική και τρυφερή σελίδα...
Καλώς σε βρίσκω!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Γιάννης Παππάς είπε...

inMUSIClost

σ ευχαριστώ φίλε μου να είσαι καλά
απο καρδιάς

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα

σε μάγεψα ..
σ ευχαριστώ για το τριαντάφυλλο
φιλιά πολλά

καληνύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina

σ ευχαριστώ να είσαι καλά

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
κι εγώ χαίρομαι που δεν είμαι μόνος
σ αυτό το ταξίδι

καλή σου νύχτα
φιλί

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
θα είμαι πάντα εδώ καλή μου μαζί σου και μαζί σας
να είσαι πάντα με αγάπη γεμάτη
και να θυμάσαι όλλα καποτε τελειώνουν αυτο που ειναι αθανατο ειναι η αγάπη

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
τα ποιήματα είναι φωτογραφίες
όπως γράφονται μένουν με λάθη η μη

πες ότι αυτός που μιλάει στον άνεμο είναι αγράμματος
αλλά ερωτευμένος

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου
ετσι δε θα διψασεις ποτέ

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

σ ευχαριστώ να είσαι καλά

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
να εισαι και σύ καλά
χάθηκες

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
να είσαι καλά και σύ καλή μου
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
καλώς όρισες καλή μου
χαίρομαι που θες να ταξιδέψεις μαζί μας

φιλιά

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Σεργιανόντας στις γειτονιές των στίχων πέρασα κι απ' την δική σου ...
δεν χρειάζονται λόγια δύσκολα για να υμνήσεις τον έρωτα , όλα είναι τόσο απλά ...και μέσα σ' αυτήν την απλότητα τα λόγια καμιά φορά είναι φτωχά...
Υπέροχο !!!!!
καλό βράδυ