ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

25 Μαρτίου 2010

Μίλα ελεύθερη φωνή μου


Η σιωπή ο προορισμός μου
η σκέψη να δω που κρύφτηκε η ζωή

Περνώντας το σκοτάδι
να ψηλαφίσω την καρδιά
να ζωγραφίσω
με των ματιών μου την συννεφιά
τις λέξεις
Να γράψω με το δάχτυλο μου
πάνω στης λίμνης τα νερά
σ αγαπώ

Άραγε μπορώ
να περπατήσω στα κύματα?
Να πετάξω στα σύννεφα?
Να ακουμπήσω την αγάπη
να της σκουπίσω το δάκρυ ?

Το τα ξίδι μου έγινε στάση
ο ορίζοντας μου παράθυρο
τα βήματα μου με παρέσυραν
τα χέρια μου έτρεμαν
Σταμάτησα να χτυπώ την καρδιά μου
ώσπου να φύγει η συννεφιά μου


Οι ήχοι μίλησαν μου γνώρισαν
τις σιωπές του καημού αδελφές
Ποιος πήρε απ’ τον ουρανό τα αστέρια?
Ποιος σήκωσε τον ήλιο?
Η πια εγώ είμαι τυφλός?

Εγκλωβίστηκα στ' απέραντο
του εγώ
στο σκοτάδι του γιατί
στην καταιγίδα του ίσως
και δεν μπορώ να περπατήσω
στο αύριο
Δεν μπορώ να σκεφτώ
που έχω κρύψει τη χαρά
που έχω αφήσει τον εαυτό μου

Τελικά ο θρόνος μου
αυτός που μου χάρισαν
μετά που γεννήθηκα
είναι η φυλακή μου

Πόσο μου μένει να
εκτίσω την ποινή μου?

Μίλα , ούρλιαξε
ελεύθερη φωνή μου
ίσως με βγάλεις απ’ τη φυλακή μου!

15 σχόλια:

inMUSIClost είπε...

η σιωπή η φωνή μου...

σε ευχαριστώ Γιάννη

Σταλαγματιά είπε...

"σιωπή ο προορισμός μου"

και προορισμός μου!!

Υπέροχοι στίχοι και λατρεμένο κομμάτι!
Γλυκό ξημέρωμα Γιάννη

mar9659 είπε...

Aπέραντη σιωπή.... Το ταξίδι μου έγινε στάση.... Να είσαι καλά φίλε μου που μιλάς στις καρδιές μας!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ναι καλε γλυκε μου Γιαννη οταν δεν κοιταμε ψηλα εκει στα αστερια τα ονειρα μας χλωμιαζουν,μενουν τα εγω μας και οσα χρωματα κι αν ζωγραφισαμε απομενουν σκιες .ανοιγμα ψυχης και ποιητηκης χαρας για εμας την αγαπη μου.

pippistrella είπε...

ίσως να μην μπορείς να γίνεις Θεός
... γιαυτό υπάρχει η αγάπη... για να μπορείς να τον αγγίξεις

Καλό Πάσχα μάτια

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

μην σιωπησεις ποτε..
πως μπορει να μεινει στην σιωπη
μια ελευθερη φωνη;

υπεροχο Γιαννη..παντα..!
καλο βραδυ..

✿ margarita είπε...

Καλή Ανάσταστη Γιαννη μου..

Ανάσταση και Ανάταση στις καρδιές μας!

φιλι

Eva F. είπε...

Γιάννη μου εύχομαι σε σένα και σ΄αυτούς που σ΄αγαπούν

"ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ"

Να περάσεις όσο γίνεται καλύτερα!

Γιάννης Παππάς είπε...

εγώ σ ευχαριστώ φίλε μου
καλό Πάσχα να έχουμε

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
καλή μου η σιωπή μου και η σιωπή
έχουν φωνή

φιλιά
καλό Πάσχα

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
ακριβώς στάση και σιωπή με μάτια κλειστά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
να είσαι καλά καλό σου Πάσχα

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

pippistrella

σ ευχαριστώ που με βοηθάς να τον αγγίζω διχνοντάς μου την αγάπη

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
δεν θα σιωπήσω ακόμη και η σιωπή μου θα μιλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

✿ margarita

καλή ανάσταση καλή μου στην καρδιά σου και στη ζωή σου να έχεις

φιλιά την αγάπη μου