ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

31 Μαρτίου 2010

Κομμάτι απ’ τη ζωή σου


Μάτια μου χείλη κόκκινα

πορφύρα από μετάξι

με τη ματιά σου τη ζεστή

γλυκά μ έχεις κοιτάξει

Μάτια μου απέραντε ουρανέ

αστέρια σε φωτίζουν

το σώμα σου την όψη σου

άγγελοι τα στολίζουν


Του έρωτα προσκύνημα

αν ο θεός δίνει ζωή

αυτός και τη ζωή μου

Εσύ την κάνεις φωτεινή

τη ζωγραφίζεις άνοιξη

στα χείλη μου μ ένα φιλί

Αγάπης προσευχή μου


Τι κι αν αιώνες έκανε

η γη για να ανθίσει

την ομορφιά της σαν θωρρείς

αρκεί να σε κερδίσει

Τι κι αν εσύ είσαι μακριά

τις ώρες που είμαι μόνος

όταν σε δω για μια στιγμή

θαρρώ μετά σε κοίταγα

στα μάτια σου αιώνες


Είχα ξεχάσει το πρωί

το φως πώς ανατέλλει

ώσπου ξανά στον ουρανό

στα μάτια στην ψυχή σου

είδα το σκούρο πρωινό

ντυμένο ήλιο φωτεινό

όταν μου χάρισες να ζω

κομμάτι απ’ τη ζωή σου

23 σχόλια:

inMUSIClost είπε...

όπως πάντα εξαιρετικό!

Καλό Πάσχα Γιάννη!

Theodosia είπε...

Κομμάτι απ’ τη ζωή σου-μου.

Εσύ το κάνεις φωτεινό

το ζωγραφίζεις άνοιξη

στα χείλη μου μ ένα φιλί

Αγάπης προσευχή μου

Συγγνώμη για την αλλαγή.
Έτσι το αισθάνθηκα έτσι μου βγήκε.
Ανάσταση ψυχής μέσα από την Αγάπη σου εύχομαι.Που ξέρω ότι έχεις αρκετή για να την χαρίζεις και σε μας απλόχερα:)
Είμαι η Αγάπη.

Eva F. είπε...

Όμορφα λόγια αγάπης, λατρείας, ρομαντισμού,θλίψης,έρωτα!!!!!
Μ΄αρέσει πολύ...

Καλό μήνα Γιάννη μου και να είσαι καλά!

Μαρια Νικολαου είπε...

Καλή Ανάσταση γεμάτη αρώματα ρόδων!

Σταλαγματιά είπε...

Με τους υπέροχους στίχους σου Γιάννη μου ο μήνας ξεκινά :))

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Φιλί

liza είπε...

Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

mar9659 είπε...

Με λόγια αγάπης ζωντάνεψες απόψε την παλέτα της ψυχής μου και ζωγράφισες με τους στίχους σου την άνοιξη με τα φωτεινά της χρώματα!! Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς το φιλαράκι σου!! Καλό σου μήνα! Καλή Ανάσταση!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

καλη Ανασταση Γιαννη και συμβολικα και στην ζωη μας ,μου εγραψε μια φιλη στο μπλοκ και μου αρεσε ,μετα απο καθε σταυρωση ερχετε και μια ανασταση και κλεινη καθε κυκλο στην ζωη μας ,βαζει στην ακρη αυτα τα κομματια της ζωης που γραφεις τοσο γλαφυρα,τα φιλια μου

Eva F. είπε...

Γιάννη μου σου εύχομαι ολόψυχα
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
με τους δικούς σου ανθρώπους...
με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ΄αγαπούν...

Margarita είπε...

Χριστός Ανέστη!!!!!

Αγάπη υγεία και χαρά Γιάννη μου ***

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα Γιάννη και χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη!
Συναισθηματικό το ποίημα, όμως πρέπει να εξομολογηθώ κάτι: Με εκνευρίζει ο στίχος: "αν ο θεός δίνει ζωή αυτός και τη ζωή μου " και με συναρπάζει ο στίχος:"όταν σε δω για μια στιγμή θαρρώ μετά σε κοίταγα στα μάτια σου αιώνες "!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη !!!
και όμορφες πάντα δημιουργίες !!

Γιάννης Παππάς είπε...

καλέ μου φίλε σ ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
Σ ευχαριστώ κανε όσες αλλαγές θες

φιλάκια να είσαι καλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
να είσαι καλά περαστικά σου
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου
να είσαι καλά φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

liza
ναι έτσι είναι η ανάσταση προσμένει

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Ο/Η Σταλαγματιά
χρόνια πολλά χριστός ανέστη
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
Φιλαράκι να είσαι καλά
χάθηκες

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Ο/Η ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

φιλιά πολλά ευχομαι να βρείς την ανάστασή σου

Γιάννης Παππάς είπε...

Margarita
Αληθώς ανέστη καλή μου να είσαι καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ανάμεικτα συναισθήματα καλό αυτό ετσι αισθάνεσαι το σέβομαι

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου
Αληθώς ανέστη να είσαι καλά
φιλιά