ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

19 Απριλίου 2010

Εάλω η ψυχή μας


Λανθασμένη εκτίμηση

Με κατέκλυσε

η ατέλεια μου

Είσοδος αφύλαχτη

ξεχασμένη κερκόπορτα

οδηγεί στην καρδιά μου


Εάλω η ψυχή μου

εγένετο σκότος

Οίκος πίκρας και θλίψης

Λάθη σωρευμένα αιώνων

ξεχύνονται να πνίξουν

την ζωή μου


Ανθρώπινο γνώρισμα

Η ψυχρή ειρωνεία

εγωισμού αντίδραση

πνίγει το αληθινό

το δίκιο

η αρετή

Μοιάζει ουτοπία


Σύγχρονοι δήμιοι

με μάσκες διάφανες

σκοτώνουν τα όνειρα

αδίκαστα φασιστικά

φοβούμενοι για τον

θρόνο της εξουσίας

σπέρνουν διαίρεση

μη στερέψουν οι

δούλοι οι εργάτες

της απληστίας


Αβέβαιο αύριο

Ξεχασμένο χθες

Μπλεγμένο σήμερα

στα γρανάζια

Διαστάσεων υλικών

ψευτοπνευματικών


Στ όνομα του πολιτισμού

γεννήθηκαν νέοι ήρωες

Οι άθλοι τους άθλιοι

Προσφορά τους

η χαλαρότητα

στόχος

οι ανθρώπινες αξίες

γραμμή άμυνας καμία


εάλω η ψυχή μας

25 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Θα σταθώ στον τελευταίο στίχο και θα σου πω πως αυτή η έλλειψη άμυνας θα μας οδηγήσει στο τέλμα.
Μέσα μας πρέπει να ξεκινήσει ο πόλεμος..

Φιλί!!

ΑΝΘΗ είπε...

Με μετέφερες στο Βυζάντιο και την Άλωση με τις εικόνες σου. Η ψυχή μας, πάντως δεν πολιορκείται από κανέναν, αν δεν αφήσουμε εμείς να γίνει αυτό. Εύχομαι και πιστεύω η Άλωση να γίνεται παντοτινά μόνο από Εκείνον!
Καλή κι ευλογημένη εβδομάδα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Όλα μπερδεμένα και αβέβαια είναι έτσι κι αλλιώς.
Να και 'κάτι" που πήρε χρώμα γκρι...
Το χρώμα μου.

Καλή βδομάδα

mar9659 είπε...

Καλό μου φιλαράκι κερκόπορτες ξεχασμένες και αφύλακτες πάντα θα υπάρχουν μα η ψυχή μας ΠΟΤΕ δεν θα αλωθεί θα μείνει πάντα ΕΛΕΥΘΕΡΗ.... Την αγάπη μου και να έχουμε Καλή Εβδομάδα!!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

οχι!!!
δεν θα αφησουμε να γινει η ψυχη μας
λαφυρο και λαβαρο των αρπακτικων..
θα κανουμε σημαια τις καρδιες και τις ελπιδες..και καστρο απορθητο θα γινει η καρδια μας
με οπλο μοναχα ενα..ΑΓΑΠΗ..!!

καλησπερα υπεροχε Γιαννη!!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ακομα ενα τροπαιο ποιητηκης ομορφιας,μπραβο Γιαννη μου σε θαυμαζω
για την απυθμενη ομορφια της ψυχης σου,την αγαπη μου.

marty είπε...

it's so beautiful - I like this so much !

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ενα διαρκές ψάξιμο ...μια διαρκής αγωνία επιβίωσης ,ιδάλματα ηρώων χαμένα ..ανατρεπόμενες αξίες ..αβέβαιο μέλλον ...
Ομως η ψυχή απόρθυτο κάστρο ..πάντα ελευθερη κρατά γερά τις άμυνές της ..
Την καλημέρα μου

thumbelina είπε...

Μόνο εμείς έχουμε τα κλειδιά της ψυχής μας και στο χέρι μας είναι να μην αλωθεί από κανέναν...
σε φιλώ,
καλό βράδυ!

Theodosia είπε...

Λανθασμένη εκτίμηση

Με κατέκλυσε

η ατέλεια μου

Είσοδος αφύλαχτη

ξεχασμένη κερκόπορτα

οδηγεί στην καρδιά μου
σ`ευχαριστώ φίλε μου που μιλάς αντί για μένα με τους στίχους σου:)
Είμαι η Αγάπη!

marty είπε...

thank you a lot - merci beaucoup
:)
la berlinoise

Anastasia είπε...

"εάλω η ψυχή μας" στο χέρι μας είναι να μην βρεθεί κερκόπορτα! την καλησπερα μου

Eva F. είπε...

Γιάννη μου την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

Ευχαριστώ σε για την επίσκεψή στην "ΤΑΝΤΖΑ" και την ευχή σου για την περιπέτειά μου!

Να είσαι πάντα καλά!

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
μέσα μας η επανάσταση ναι.

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
πάντα οι ψυχές αλώνονται απο
καταστάσεις και κούραση σημερα γίναμε όλοι ρομπότ δυστυχώς

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου

τα φιλιά μου Μαρία

Γιάννης Παππάς είπε...

Ο/Η mar9659

μακάρι καλή μου να γίνει έτσι

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ
θα βάλω την αγαπη μου φύλακα όπως λές
καλή μου σ ευχαριστώ

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Ο/Η ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
σ ευχαριστώ καλή μου φίλη
για τα καλά σου λόγια

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
merci mon ami tu vas bien

Kisses

Γιάννης Παππάς είπε...

Ο/Η Δέσποινα Γιαννάκου

έφτασε η λαιλαπα στην ψυχή μας πιά
αυτή πολεμάνε ας είμαστε ενωμένοι

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

thumbelina
να είσαι καλά καλή μου φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
αν μιλώ για την αγάπη τι αλλο θέλω
εγω σ ευχαριστώ αγάπη που είσαι φίλη μου

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Anastasia
ναι αν είμαστε ενωμένοι και αγαπημένοι

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
καλή μου αρκέι για μένα που είσαι καλά να προσέχεις

φιλιά