ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

26 Απριλίου 2010

Τα όνειρά σου

Το νέκταρ των χειλιών σου

Ξεδίψασμα μου

Η αμβροσία των λόγων σου

τροφή της ψυχής μου

Αθάνατη την έντυσες

στην αγνότητα της σκέψης σου


Από το ξεχείλισμα της αγάπης σου

βαπτίστηκα

Τάχτηκα

να σε ακολουθούν οι οφθαλμοί μου

Ως φάρο σε δύσκολο ακρωτήρι


Να σε υπηρετώ δούλος του έρωτα

σε νηνεμία και σε ανέμου ξέσπασμα

σε άνυνδρες μέρες και σε δακρυσμένα βράδια

Στο φως και στο έρεβος


Αιωρούμαι στα μέρη της ψυχής σου

ακουμπώντας τα χείλη μου στα χείλη σου

Κάνω ταξίδια μέσα από τα μάτια σου

σε μονοπάτια αγγέλων στολισμένα

από νεράιδες της άνοιξης


Δροσίζομαι σε θάλασσες απέραντες

κρατώντας τα δυο σου χέρια

Αφουγκράζομαι την μουσική της ευφροσύνης

στον χτύπο της καρδιάς σου

Χάνομαι προσπαθώντας

να σπάσω τους κωδικούς

Ν ανοίξω την πόρτα που οδηγεί

στα άδυτα της ψυχής σου


Προσπαθώ να ξεκλειδώσω τη φυλακή

των ονείρων σου

Ελεύθερα να είναι τα όνειρά σου

να ταξιδεύουν απ’ την πόρτα της ματιάς σου

με οδηγό την καρδιά σου


Σε αισθάνομαι .

21 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

"Τάχτηκα

να σε ακολουθούν οι οφθαλμοί μου "

Μετά από αυτό εγώ απλά σιωπώ.......

Βούλα είπε...

Δροσίζομαι σε θάλασσες απέραντες

κρατώντας τα δυο σου χέρια

Αφουγκράζομαι την μουσική της ευφροσύνης

στον χτύπο της καρδιάς σου

Χάνομαι προσπαθώντας

να σπάσω τους κωδικούς

Ν ανοίξω την πόρτα που οδηγεί

στα άδυτα της ψυχής σου

..............
Μαγευτικό Γιάννη μου!
και ευχαριστώ για το βιντεο!

Eva F. είπε...

Από τα καλύτερά σου Γιάννη μου!
Πάθος, έρωτα και αγάπη διακρίνω!

Να είσαι καλά.

ΑΝΘΗ είπε...

Ερωτικοί κι αισθαντικοί οι στίχοι σου, Γιάννη!
Να' σαι καλά! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

marty είπε...

A white rose ! how beautiful ! I love it !

Ευριδίκη είπε...

Είχα καιρό να χαθώ στην ποίησή σου Γιαννη και πάλι σήμερα τα κατάφερες να μου θυμίσεις πόσο αγαπάω..Σε ευχαριστώ

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

''Κάνω ταξίδια μέσα από τα μάτια σου
σε μονοπάτια αγγέλων στολισμένα
από νεράιδες της άνοιξης''

Μαγικό !! μια ερωτική μαγεία !!
καλησπέρα Γιάννη

mar9659 είπε...

Στην αρχή εστίασα σε κάποιους συγκεκριμένους στίχους αλλά τους άφησα γιατί δεν μπορούσα να ξεχωρίσω δίκαια καλε μου Γιάννη. Είναι καταπληκτικό ποίημα!!! Η αγάπη γλιστράει εν μέσο των ματιών!!! Η αγάπη στις καρδιές ανοίγει σαν το τριάνταφυλλο στο φώς της αυγής!! Πάντα να σκορπάς αγάπη και μόνο αγάπη!!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ολοκληρο..μια ανοιξη..!
θαυμασε η καρδια μου Γιαννη..
"..Προσπαθώ να ξεκλειδώσω τη φυλακή των ονείρων σου Ελεύθερα να είναι τα όνειρά σου να ταξιδεύουν απ’ την πόρτα της ματιάς σου με οδηγό την καρδιά σου
Σε αισθάνομαι .."

την καλημερα μου
πανεμορφο!!

Theodosia είπε...

Ελεύθερα να είναι τα όνειρά σου

να ταξιδεύουν απ’ την πόρτα της ματιάς σου

με οδηγό την καρδιά σου


Μου έλειψες ποιητή της Αγάπης.!!!
Πολλά φιλιά από την Αγάπη.

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά

Σ ευχαριστώ η παρουσία σου μου δίνει πάντα χαρά

φιλιά.

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
καλή μου μην μ ευχαριστείς εγω σ ευχαριστώ για το υπέροχο βίντεο και τραγούδι

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.

σ ευχαριστώ καλή μου Ευαγγελία
ο έρωτάς και η αγάπη μας ζει

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ

Να είσαι καλά
πάντα με υγεία

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
Merci d'être passé par la maison de mes poèmes

Kisses

Γιάννης Παππάς είπε...

Ευριδίκη

καλώς όρισες καλή μου
να αγαπάς με πάθος

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου
σ ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659

καλή μου φίλη άρχισες να μιλάς ποιητικά

σ ευχαριστώ
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
να έχεις πάντα άνοιξη στην καρδιά σου

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
για χάρη του έρωτα ας χάνεσαι

και μένα μου λειψες

αρκεί που είσαι καλά

φιλιά

marty είπε...

giannis, une chanteuse française sur ton blog ? ça fait plaisir !
bisou