ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

03 Μαΐου 2010

Ονείρου άνεμος





Απόλυτη σιγή

Μόνο η κραυγή των αστεριών

Μες τα κύματα της γαλήνης


Στον ονείρων μου τη θάλασσα

η αγάπη καθρεπτίζει τα μάτια της

στην ήρεμη της τη ματιά

σκίρτισε το φεγγάρι


Στων ονείρων μου τη νύχτα

στεφάνι στα μαλλιά σου

φορούσες τον ουρανό

κεντημένο μ αστέρια

έμοιαζες άνοιξη

και τα λευκά σου χέρια

μοιάζανε κρίνα


Στων ονείρων μου μου τα όνειρα

Ρούχο φορούσες

την αγάπη

Ξανθή μελένια ζωγραφιά

απλωμένη

στου κόσμου τον μουσαμά


Στων ονείρων μου τον κόσμο

Αφημένη η καρδιά

στον κτύπο σου να χτυπά

σαν χαθείς να χαθεί

σαν πονάς να πονά


Στων ονείρων μου τη φυλακή

εσύ κρατάς τα κλειδιά

θες μένεις μαζί μου

θες με διώχνεις μακριά


Στη φίλη του φεγγαριού ….

(φεγγάρι μη ζηλεύεις)

εσύ τη βλέπεις κάθε βράδυ

20 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Υπέροχη μουσική επιλογή Γιάννη,
τόσο ερωτικό κομμάτι όσο και οι υπεροχοι στίχοι σου!!

Φιλί

Παράθυρο ψυχής είπε...

Απλά υπέροχο!!!!!
και ότι και αν πώ το βρίσκω λίγο πολύ λίγο.

ΗΜ/ΝΙΑ
Άνοιγμα ψυχής - Αγγιγμα ψύχής

Μαρια Νικολαου είπε...

Πόσα να χει ακούσει το φεγγάρι άραγε... Ποιος ξέρει στ' αλήθεια αν ζηλεύει τις αγάπες...

Καλημέρα Γιάννη

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

κατω απο το φεγγαρι
μεσα απο την μουσικη
οι στιχοι σου
σταζουν ερωτα!!

την καλημερα μου!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Στων ονείρων μου τη νύχτα
στεφάνι στα μαλλιά σου
φορούσες τον ουρανό
κεντημένο μ' αστέρια

τη μαγεία του έρωτα ζωγράφισε η πένα σου..κάτω απ το φως του φεγγαριού που φαντάζου όλα αλλιώς...
καλή μερα Γιάννη !!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

οΝΕΙΡΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ τα φιλια μου.

marty είπε...

comme il est beau ce clair de lune immense ! impressionnant !

Margarita είπε...

Μπήκε ο Μάιος και μας μέθησε το φεγγάρι του καλέ μου ποιητή... άλλος λίγο άλλος πολύ αφέθηκε στο όνειρό του...

πάντα ρομαντικός και τρυφερός στο λόγο..

πολλά μαργαριταρένια φιλιά ***

ΑΝΘΗ είπε...

Οι δικές μας ψυχές ανοίγουν διάπλατα διαβάζοντας τους ερωτικούς και ρομαντικούς σου στίχους, αγαπητέ Γιάννη!
Καλό απόγευμα!

Theodosia είπε...

Στον ονείρων μου τη θάλασσα

η αγάπη καθρεπτίζει τα μάτια της

στην ήρεμη της τη ματιά

σκίρτισε το φεγγάρι

Μία στάση εδώ για να ξαναγίνω η Αγάπη.
Πολλά φιλιά καλέ μου:)

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
σ ευχαριστώ καλή μου να είσαι καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Παράθυρο ψυχής
καλώς όρισες απο τα μέρη μου να είσαι καλά
τα λέμε

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαρια Νικολαου
πολλά Μαρία μου πάρα πολλά

να είσαι καλά φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

σ ευχαριστώ φίλη μου να είσαι καλά

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου
για να σε μαγευουν οι στιχοι πρεπει να έχεις καρδιά και συ εχεις καλή μου σ ευχαριστώ

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
σ ευχαριστώ καλή μου
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
Merci d'être venu

Kisses

Γιάννης Παππάς είπε...

Margarita
να εισαι πάντα καλά
και να γελάς

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
χαίρομαι που οι ψυχές σας μ αγαπάνε
το έχω ανάγκη

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
πάντα είσαι η Αγάπη είμαι σίγουρος

φιλιά πολλά