ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

09 Μαΐου 2010

Και συ ρωτάς αν αγαπώ?

Κλαίει το φως

δάκρυσε ο ήλιος μου

τα χείλη σου τα κόκκινα

άχρωμα στο λυγμό

κι εγώ ..

κοιτώ


Καρδιά μου

να σ αγαπώ

το ξέρω πως δεν φτάνει


Ψυχή μου

μια αγκαλιά μου

να στην χαρίσω

κι αν

είναι να γελάς

να πάρω εγώ τον πόνο σου

και συ να με κοιτάς


Σα θες να κόψω

απ την ψυχή μου

τη χαρά κομμάτια

να στην μοιράσω

να ‘χουνε ζωή

τα δυο σου μάτια


Πάλι σε κοιτώ

να περπατάς

να γράφεις με το δάκρυ

μήνυμα στην στην άμμο

Κι εγώ κλεισμένος

στο μακριά

το τίποτα να κάνω


Θα τρέξω να σε βρω

στων ρόδων την ευωδία

της θάλασσας την αρμύρα

θα γευτώ

στην γεύση

του κορμιού σου να χαθώ

τι κι αν πνιγώ

στην αγκαλιά σου πια

αιώνια θα κοιμηθώ


Και συ ρωτάς αν αγαπώ?

11 σχόλια:

mar9659 είπε...

Σαν άγγιγμα ρόδου είναι και οι αποψινοί σου στίχοι Γιάννη μου. Νιώθουμε το άρωμα τους ως τα βάθη της ψυχής μας και ταξιδεύουμε μαζί σου.... Και συ ρωτάς αν αγαπώ; Φιλί γλυκό!!

korinoskilo είπε...

ναι μερικες φορες απο χαζομαρα την κανουμε την ερωτηση αυτη

καλημερα γιαννη

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μέρα και καλή εβδομάδα,Γιάννη! Όμορφες κι ερωτικές οι εικόνες με τις οποίες μας ταξιδεύεις μέσα από τα ποιήματά σου! Να'σαι καλά!

marty είπε...

quelle belle rose Giannis - ici aussi elles fleurissent !
bisous de France

Eva F. είπε...

"Θα τρέξω να σε βρω στων ρόδων την ευωδία της θάλασσας την αρμύρα θα γευτώ στην γεύση του κορμιού σου να χαθώ τι κι αν πνιγώ στην αγκαλιά σου πια αιώνια θα κοιμηθώ
Και συ ρωτάς αν αγαπώ?"

Όμορφα λόγια Γιάννη!...

Καλή εβδομάδα να έχεις!

Γιάννης Παππάς είπε...

φιλί κι απο μένα φίλη μου να είσαι καλά ..

Γιάννης Παππάς είπε...

korinoskilo

δεν πειράζει αν ρωτάμε νοιαζόμαστε..

φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ

τα έχω ανάγκη και τα ταξίδια και την παρέα σας καλή μου ..
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
, mon ami. Baisers de la Grèce

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
σ ευχαριστώ καλή μου να είσαι καλά φιλιά

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

τι ωραια να μην ρωτας να σου το δειχνουν και αν σου το γραφουν τοσο ρομαντικα .........θεσπεσιο Γιαννη μου ακομα μια φορα