ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

13 Μαΐου 2010

Σαν μια στιγμή σου

Απλά σαν σύννεφο

σαν ηλιαχτίδα

σαν χούφτα αέρα

σαν φεγγάρι


Έτσι θα ‘ρθω να σε ξυπνήσω

κάποιο βράδυ


Μ ένα φιλί στα δυο σου χείλη

μ ένα μου χάδι


Τα δυο σου μάτια

με τα χείλη μου θα πλύνω

Στην αγκαλιά μου θα σε κλείσω

μέχρι του έρωτα το πάθος σου

να σβήσω


Απ’ τον αέρα που εκπνέεις θα αναπνέω

και στην αρμύρα του κορμιού σου

θα κάνω θάλασσας ταξίδια


Και σαν διψώ.

Απ’ των χειλιών σου τα άνοιγμα

νέκταρ θεών θα πίνω


Στο φως στο θεϊκό σου βλέμμα

θα χαθώ

και δρόμο που οδηγεί μες την καρδιά σου

θα ζητώ

Να μπω εκεί και κα μιλήσω στην ψυχή σου


Να σου ζητήσω

σαν μια στιγμή σου να με βάλεις στη ζωή σου


(Σε συνάντησα σε μια βόλτα στα σύννεφα

μου πες πως ήσουν δάκρυ ..........άνοιξα την ψυχή μου

κι έσταξες στην καρδιά μου..........

αυτή σταμάτησε για να μην χαθείς)

14 σχόλια:

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

καρδια μου πιο υπεροχο δεν θα γινοταν,αριστα ξανα ξανα φιλια πολλα

Βούλα είπε...

άνοιξα την ψυχή μου
κι έσταξες στην καρδιάμου......


αυτή σταμάτησε για να μην χαθείς!

Theodosia είπε...

"Στην αγκαλιά μου θα σε κλείσω

μέχρι του έρωτα το πάθος σου

να σβήσω".
Η ανάπαυλα στην φουρτούνα της ζωής μου η ποίησή σου.
Πολλά φιλιά από την Αγάπη:)

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
σ ευχαριστώ φίλη μου να είσαι καλά
φιλιά..

Γιάννης Παππάς είπε...

Βούλα
ας ήταν εκεί να έμενα για πάντα .................

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
σ ευχαριστώ καλή μου να είσαι καλά και υπομονή ..όλα θα σου πάνε δεξιά... φιλιά

✿ margarita είπε...

..αυτη σταμάτησε για να μη χαθείς.

Εσταξες στην καρδιά μου Γιάννη..

Πολύ όμορφο!!

Καλημέρα
Φιλί

mar9659 είπε...

Οταν τέτοιες στιγμές γεμάτες Πάθους ανοίγουν και στάζουν στην καρδιά σου κράτε τες μην τις αφήνεις να χαθούν....φρόντισε να είναι όσο το δυνατόν ποιό μαγικές...κράτα τα αρώματα...τα χρώματα και τις μουσικές...και σφράγισέ τες για πάντα στην καρδιά σου.... Μακάρι να γέμιζε ο κόσμος μας με τέτοιες ευαίσθητες καρδιές σαν και την δική σου.....

ΑΝΘΗ είπε...

Πολύ όμορφοι κι ερωτικοί στίχοι!
Ανοίγεις την ψυχή σου με τρυφερότητα και πάθος συνάμα!
Να'σαι καλά!

Παράθυρο ψυχής είπε...

Μέσα στο μυαλό σου ταξίδεψα,
όχι δεν μ' άφησες λαθρεπιβάτης είμαι.
Είδα...
ένα όνειρο με φώς και ελπίδα μα δεν ζήλεψα,
ένιωσα ωραία, όπως τότε...
Είδα...
έναν ολόκληρο κόσμο, έναν ουρανό γεμάτο αστέρια,
τον δικό μου.
Είναι ωραία εδώ, θα μείνω εδώ, νιώθω λιγότερο μόνος εδώ.


ΗΜ/ΝΙΑ
Τι σημασία έχει
νιώθω ωραία εδώ

marty είπε...

quelle belle photo romantique !
I love this
bisous de France !

Eva F. είπε...

Γιάννη νομίζω ότι είναι από τα καλύτερά σου!....
Πάθος!... Ρομαντισμός!...Αγάπη!...
Τρυφερότητα!....
Όλα στο "πολύ"

Να είσαι καλά Γιάννη μου!

Tonia είπε...

Kι είναι αυτό το ξύπνημα

το πιο ποθητό απ' όλα!


καλημέρα

καλή εβδομαδα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

οι στιχοι σου..
ερωτικο ταξιδι..!!!

και η μουσικη δενει και οδηγει
την καρδια σε ξεχασμενα χτυποκαρδια..

καλησπερα Γιαννη!!!!!