ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

20 Μαΐου 2010

Φαντασία


Κοίτα με στα μάτια

Στη φαντασία σου

Βαθιά μες την ψυχή σου

Τι κι αν είμαι μακριά


Δεν νοιώθεις?

το φως

Δεν νοιώθεις

στη φαντασία σου βαθιά

ένα χέρι

ν απλώνετε να σ ακουμπά


Αγνό

ελεύθερο

αυτό είμαι εγώ

και αγαπώ

να το θυμάσαι


Ξανά σαν νοιώσεις μοναξιά

Μην κλαις

κάνε ταξίδι

Έλα ξανά ,ξανά, ξανά

δεν θέλω τίποτα

εγώ

στην φαντασία μου βαθειά

να σ αγαπώ

κι ας μη σε δω


Πως είσαι και τι κάνεις

που πας μονάχα να

στη φαντασία σου βαθιά

να μ αγαπάς


Ποια είσαι συ?

Το ξέρεις μην το κρύβεις

Κάποια στιγμή θα μου το πεις

για να ξανάρθω


Μην θαρρείς

Και εγώ σε ψάχνω

Κι αν σ αγαπώ μην φοβηθείς

Βαθιά στην φαντασία

Τι έχεις για να φοβηθείς?


Θα σε προσμένω


(Ρόδο μου αμάραντο

.αν δεις τα μάτια μου θα δεις στο δάκρυ μου .

.και κεί την εικόνα σου .

μην τρομάξεις δεν θα σε πνίξω ..

θα σ αφήσω να κυλήσεις στα χείλη μου ..

.έτσι θα γευτώ το φιλί σου )




13 σχόλια:

Eva F. είπε...

Ενα ποίημα που σε κάνει να φαντάζεσαι!....
Που σου ξυπνά την φαντασία ακόμα και αν την έχεις ξεχάσει ή... αν είναι στην φάση του λήθαργου!
Ενα ποίημα που σε κάνει να θέλεις και συ να φανταστείς γιατί αξίζει!

Καλή σου ημέρα Γιάννη μου και να είσαι καλά!

marty είπε...

le temps d'une rose est si court, mais chez toi on en trouve toujours !
bisous giannis

Ρένα είπε...

Οταν αγαπάς βαθιά η απόσταση εκμηδενίζεται...Ομορφοι ερωτικοί οι στίχοι σου Γιάννη. Καλησπέρα.

Theodosia είπε...

Πως είσαι και τι κάνεις

που πας μονάχα να

στη φαντασία σου βαθιά

να μ αγαπάς.

Oι στίχοι σου σήμερα με πόνεσαν γιατί δεν έχω πια να προσμένω τίποτα από τον κόσμο της Αγάπης.
Πολλά φιλιά από την Αγάπη που έδυσε.

El Amor είπε...

Πως είσαι και τι κάνεις

που πας μονάχα να

στη φαντασία σου βαθιά

να μ αγαπάς!!!!!!!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

ομορφο Γιάννη μου,αυτη που ξερεις την ψυχη της ..............

Γιάννης Παππάς είπε...

Eva F.
να είσαι καλά καλή μου και να φαντάζεσαι..

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Ρένα
η αγάπη υπομένει ..
να είσαι καλά

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
θα ρθει ανατολή πάλι.. καλή μου
θα ρθει

φιλί

Γιάννης Παππάς είπε...

El Amor
πάντα .......

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
να είσαι καλά και να γελάς ...
καλή σου νύχτα :)

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
Merci d'être venu à mon bon ami ..
Kisses de la Grèce

mar9659 είπε...

Βάλε φωτιά στην φαντασία σου, είναι ένας τρόπος να πιάσεις τα δεσμά της ψυχής.....Δεν το νιώθεις;