ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

05 Ιουνίου 2010

Έξω απ’ τη φυλακή μου


Πρωί πρωί

Κοιτώ τον ήλιο

Με θαμπώνει


Κοιτώ και τα δεμένα μου φτερά

τη νιότη μου που φεύγει

Κι εγώ να κάθομαι εδώ

να μην μπορώ

να σε κοιτάξω μες τα μάτια

και να σου πω πως σ αγαπώ


Μέσα απ’ το χθες

Το αύριο με κοροϊδεύει

μου τρώει το σήμερα

Άπληστο αδηφάγο

Σε μια στιγμή

μου κλείνει τους δρόμους


Ρίχνει ποτάμια

σκέψεις αρνητικές

και γω να προσπαθώ

να ξεχάσω τις ήττες μου


Χρυσά κάγκελα

Σκληροί δεσμοφύλακες

οι αμφιβολίες

Δεν μ αφήνουν να κοιμηθώ


Παλεύω να ξεφύγω

να ζήσω το τώρα

το τικ του χρόνου

να προλάβω

Πριν γίνει αύριο και σε χάσω


Ακούω φωνές

να σταματήσω

Φοβούνται μη χάσουν

το παιγνίδι τους ?

Μην δουν τη χαρά να

ντύνεται την πορφύρα

Και η υποκρισία τους

πάει χαμένη

δε θα έχει θαμώνες

το μαγαζί της


Στενό το μονοπάτι ανηφορικό

αλλά δικό μου

που θα με βγάλει η καρδιά μου?

ίσως πουθενά

μα έξω απ’ τη φυλακή μου


(με ρώτησες ..ποιος είσαι

ήθελα να σου πω

αυτός που ζεις μες την καρδιά του

Δε στο είπα…….)

12 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Γιάννη!

Η αμφιβολία των συναισθημάτων διαπλέκεται με τη μελαγχολία του έρωτα! Όμως η αγάπη δεν φυλακίζεται, καλέ μου! Προσφέρεται! Μερικές φορές αξίζει να ρισκάρεις κι ας χάσεις!

marty είπε...

wow ! life is beautiful and love is beautiful with french Champagne !
bisous

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Σ' αυτό το τικ του ρολογιού παγώνει ο χρόνος...να προλάβεις το αύριο, με την ελπίδα να χαμογελά και να αφήνει της καρδιάς τον ρυθμό, να συντονίζει τις αποστάσεις...
Στενό το μονοπάτι κι ανηφορικό πάντα, μα κοίτα σου χαμογελά ο ήλιος.. ...αχτίδες ζεσταίνουν τα όνειρα..καινούρια αυγή ξημερώνει!!
Ενα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις !!!
φιλιά !!

Theodosia είπε...

Στενό το μονοπάτι ανηφορικό

αλλά δικό μου

που θα με βγάλει η καρδιά μου?

ίσως πουθενά

μα έξω απ’ τη φυλακή μου

Άραγε θα με βγάλει έξω από την φυλακή μου ή θα με οδηγήσει πάλι πίσω αυτό το μονοπάτι;
Με αγάπη από την Αγάπη.

mar9659 είπε...

Πάλι μας ταξίδεψες....μέσα απο τους παλμούς της καρδιάς σου!!! Τα όμορφα ξεσπάσματά σου δεν μας αφήνουν να χαθούμε στην ερημιά του κόσμου. Η ευαισθησία σου στοχεύει την καρδιά μας. Αν σου χαρίσουν μια καρδιά,κάτσε και άκουσέ την, κι'αν είναι καρδιά που σ'αγαπά τότε φυλάκισέ την.... το φιλαράκι σου!!(αλλά πολύ πολυάσχολο όμως....)

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

filakia γιαννη ακομα και τις φυλακες εμεις τις επιλεγουμε μα ξερω οτι το δικο σου πνευμα καμμια δεν το φυλακιζη ειναι συννεφο

Γιάννης Παππάς είπε...

ΑΝΘΗ
έτσι ακριβώς είναι καλή μου
καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
:)))))) and love

Γιάννης Παππάς είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου
αυτό το τικ του χρόνου καθορίζει πολλά μελοντικά κλίκ ...

καλη σου νύχτα φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
εξω καλή μου εξω απο φυλακές πάντα

καλή σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
δεν φυλακίζω καρδιές καλή μου ποτέ

καλη σου νύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

θα τό θελα όμως κόπια να το φυλακίσει
στην καρδιά της χωρίς να το σκοτώσει

καλή σου νύχτα φιλιά