ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

17 Ιουνίου 2010

Αλαργινή μου αίσθηση


Αλαργινή μου αίσθηση

Στην απέραντη σιωπή

η καρδιά μου αφουγκράζεται

τον ήχο της καρδιάς σου

να πάρει ρυθμό


Φιλί γλυκό

Άφησα στης άνοιξης την ευωδία

Να ‘ρθεί και να σου πει το σ αγαπώ


Στο παραθύρι σου βγες

φως να πάρει το φεγγάρι

απ’ την ματιά σου


Να βγω και να με λούσει

Μ έρωτα και ψυχή


Αλαργινή μου αγάπη

Ακριβό μου δάκρυ

Μύρο στα χείλη μου

η γεύση του φιλιού σου .

Από ονείρου συνουσία

της ψυχής μου με την ψυχή σου


Πίκρα στα χείλη μου

η δική σου απουσία


Μα η ύπαρξη σου

για μένα θεού υπόσταση

δύναμης πηγή

ημέρας χαρά

χρόνου προσμονή


Αλαργινή μου σκέψη

κύμα ονείρου μου

θάλασσα συναισθημάτων

με κατέκλυσε


Υπέγραψε στην καρδιά μου

Παντοτινό έρωτα

(Πές μου ....αξίζει ...η αγάπη? )

11 σχόλια:

Theodosia είπε...

(Πές μου ....αξίζει ...η αγάπη? )

Αξίζει καρδιά μου άραγε όταν σε καταρρακώνει;
Ναι λοιπόν αξίζει κι ας σε κάνει κομμάτια.Πολλά φιλιά μάτια μου.
Από την Αγάπη.

mar9659 είπε...

Ax!!καλό μου φιλαράκι στάζουν έρωτα κι'αυτοί σου οι στίχοι...τι γλυκό που είναι ότα αγαπά μια καρδιά; Εγώ μένω στους τελευταίους σου στίχους και τους κρατώ.... Αλαργινή μου σκέψη κύμα ονείρου μου θάλασσα συναισθημάτων με κατέκλυσε Υπέγραψε στην καρδιά μου με την βούλα.....Ξέρεις πως έχω ένα θέμα με την θάλασσα γενικώς.... Και πίστεψέ με... ΝΑΙ!! αξίζει η αγάπη όσο τίποτε άλλο!!! Γλυκό φιλί!!

Marty είπε...

what a beautiful girl and a great
shot !
have a nice week end Giannis

Creep είπε...

Τι πανέμορφοι στίχοι...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

αλαργινα ταξιδια της καρδιας μεσα στο βαθος του μυαλου μου μοναχα απομεινε να κουβαλω ,την αγαπη μου
παντα εκπληκτικος

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
αξίζει κιας τελειώνει καμιά φορά
αλλα ξαναρχίζει

φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
να εισαι καλά και να της δινουμε ευκαιρίες καλή μου φιλάκια

Γιάννης Παππάς είπε...

Marty
have a nice week :))

Γιάννης Παππάς είπε...

Creep
καλώς όρισες
να είσαι καλά
καλή εβδομάδα

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
καμια φορά τα αλαργινά ειναι πολύ πιο κοντα απ τα κοντινά μας

καλή μας νύχτα φιλιά

Σταλαγματιά είπε...

Πίκρα στα χείλη μου
η δική σου απουσία


τα χείλη μου γεύτηκαν πίκρες τέτοιες πολλές
την ξέρω την γεύση
την θυμάμαι ακόμη.
Περνάει όμως όπως περνάνε όλα
Έτσι δεν είναι;
: )

Μου έλειψαν οι στίχοι σου!!!