ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

05 Ιουλίου 2010

Τα χείλη σου



Τα χείλη σου


Το κρασί

του έρωτα


Η φιλντισένια

σάρκα γλυκιά νάρκη απόλυτη

γαλήνη


Σκύψαν’ οι ήχοι μπρος

απ’ της καρδιάς σου

την πνοή


Κύλησε φως απ’ τη ματιά σου

πάνω στο στήθος μου

σκιά εφάνει της ψυχής σου


Ανέτειλε δάκρυ διαμάντι καθαρό

απλώθηκε έσταξε τη χαρά

ζωγράφισε χαμόγελο

έλαμψε του αγγέλου

η μορφή

χέρι άπλωσε πήρε ηδονή

τη σκόρπισε κομμάτια


Κομμάτια ανάσας θεού οξυγόνο

κι άρχισε να βρέχει φλόγες αγάπης


Ξεπλένουν

κρυμμένα βαθιά

σάρκας στίγματα μοναξιάς


Με κοιτάς

θαρρώ τη λήθη

νέκρωσα

παραδείσου εικόνες

ξεχασμένες

εμπρός μου

γνέφουν


Κερνούν

κρασί με γεύση

από τα χείλη σου

6 σχόλια:

Theodosia είπε...

Καλημέρα γλυκέ μου ποιητή.
Η Αγάπη πέρασε να ξαποστάσει για λίγο,να πάρει μια ανάσα ζωής και να συνεχίσει...για που;
Πολλά φιλιά!!!

Σταλαγματιά είπε...

Κερνούν

κρασί με γεύση

από τα χείλη σου......



Κι έτσι θα ήθελα να μεθώ.....

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
τα ταξίδια της αγαπης ειναι πολλά και προς αγνωστη κατεύθηνση
εσύ απλα΄να εισαι η αγάπη

καλό σου βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
Να μεθάς κοριτσι μου να μεθάς
η ζωή ειναι μεγάλη ο κοσμος απέραντος και η αγαπη επείσης

μεθα

καλό σου βράδυ φιλιά

mar9659 είπε...

Οντως αφήνει μια γλύκα στα χείλη,
όποιος απολαμβάνει το κρασί του έρωτα,
η γλυκειά του μέθη σε ναρκώνει...
Σε οδηγεί σε παραδεισένιους κήπους μέσα στους κόλπους της αγάπης και του έρωτα
Εκεί πια αφήνεσαι...
Καλό σου βράδυ φίλε μου αγαπημένε!!!

marty είπε...

wow, it's summer time !!
bisous