ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

29 Αυγούστου 2010

Κι εγώ σ αγαπώ ψυχή μου


Σε κοίταξα κι αγάπησα

το φως των ματιών σου


Μέσα τους χάθηκα απόψε


Για πάντα


Στο βυθό του ονείρου σου

Χάθηκα


Εκεί ναι μες την ψυχή σου

Μες των ματιών σου τη θάλασσα

Όλα όσα με πονούσαν έπνιξα


Σε κοίταξα


Απ’ τη ρωγμή των χειλιών σου

από τον κόσμο δραπέτευσα


Πέταξα ψηλά

Στον ουρανό


Κάτω από τα βλέφαρα τον ματιών σου

Ήρθα και ξάπλωσα

Πλύθηκα απ’ το δάκρυ σου

Ντύθηκα

αγάπη


Σ άκουσα απόψε

Σ αυτή τη μουσική της φωνή σου

Νότες καρδιάς έγραψα

Στον χτύπο της πάνω


Στης ανάσας σου το βοριά

Ταξίδεψα

Σ άλλους κόσμους


Στου ονείρου σου τον ουρανό

Φεγγάρι κάρφωσα την καρδιά μου

Να φέγγει

Να έχεις φως


Σε αισθάνθηκα

Ξεχείλισε το δωμάτιο έρωτα

Μια στιγμή

Χίλια χρόνια

Ένα χαμόγελο

Ένα γέλιο


Τα χέρια σου το σώμα σου

Έσπασαν τη σιωπή

Κύλησαν τις λέξεις

Χιλιάδες σ αγαπώ


Κι εγώ σ αγαπώ ψυχή μου


16 σχόλια:

mar9659 είπε...

Εκεί μες την ψυχή σου....
υποκλίνομαι καλό μου φιλαράκι...
Μες των ματιών σου τη θάλασσα
όλα όσα με πονούσαν έπνιξα...
Σ'αυτούς σου τους στίχους θα σταθώ να ξαποστάσω ..μιας και έχω θέμα με το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας...
Υπέροχοι όλοι οι στίχοι σου!!!
Γλυκό φιλί!!

Eva F. είπε...

"Κι΄εγώ σ΄αγαπώ ψυχή μου"
Υπέροχο Γιάννη μου.....
γεμάτο ρομαντισμό, τρυφερότητα, αγάπη.....
Να είσαι καλά.

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Στου ονείρου σου τον ουρανό
φεγγάρι κάρφωσα την καρδιά μου
Να φέγγει
Να έχεις φως

πω πω φανταστικό !!! πανέμορφα λόγια τρυφερά με άγγιγα ψυχής !!
Ωραιότατο ...γλυκύτατο !!!!!
Την καλησπέρα μου Γιάννη !!!

Katerina είπε...

Τυχαία σε βρήκα
και σκοπεύω να μείνω μόνιμα....

σε φιλώ :)

Margarita είπε...

εύχομαι Γιάννη μου πάντα έτσι να αφήνεις τα σ' αγαπώ σου στην αγαπημένη σου...

να είσαι καλά καλέ μου φίλε ***

Theodosia είπε...

Σε κοίταξα κι αγάπησα

το φως των ματιών σου...

Aυτό το φώς που μας λέει πιο πολλά από ότι χίλιες λέξεις μαζί.
Πολλά φιλιά από την Αγάπη.
Μου έλειψες μου λέιψατε όλοι.

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

κι παντοτινα φιλε μου!

ROSE είπε...

μου ειναι απειστευτο πως υπαρχουν ανθρωποι στην εποχη μας που ακομα μιλανε για ερωτα....

ενα ταξιδι στον ερωτα Γιαννη....Υπεροχο καλε μου..φιλια πολλα

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
χειμαρος οπως παντα καλη μου
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

Εύα μου ευχαριστώωωωω καλη σου νυχτα φιλιάααααααα

Γιάννης Παππάς είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου
ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωω :)))

Γιάννης Παππάς είπε...

Katerina
να μείνεις οσο θες σαν στο σπιτι σου
:)))

Γιάννης Παππάς είπε...

Margarita
ευχαριστώ καλη μου ..
να εισαι παντα καλά την αγαπη μου ..
φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
κιεμας μας εκειψες Αγαπη
φιλιά πολλά

Γιάννης Παππάς είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ
ευχαριστω καλη μου
καλη σου νυχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

ROSE
τα απιστευτα ειναι που ειναι τα πιο αληθινα και μας κανουν χαρουμενους
φιλιά καλη μου