ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

06 Σεπτεμβρίου 2010

Αισθήσεις

Άνθισες
στην άκρη των δακτύλων μου
Στην αίσθηση της αφής μου
Γεννήθηκες

Βελούδο απαλό μετάξι ακριβό
Ρόδο αγαπημένο

Σαν φως
φάνηκες πριν ανατείλει ο ήλιος
Την μέρα μου ανέτειλες
Στην αγάπη στον έρωτα
την χρωμάτισες
κόκκινο τής φωτιάς

Έκανες τους ήχους
της ζωής μου
Γλυκό ήχο πιάνου
μου χάρισες την μελωδία της ευτυχίας
Μου μίλησες στην ψυχή μου

Αγάπη μου ζωή μου

Με πότισες
νέκταρ των θεών
Μέσα απ’ των χειλιών σου την πηγή
Χόρτασες
την ψυχή μου αμβροσία
Eδιωξες την ανία


Διάχυτο τ’ άρωμα σου
παντού
με ταξιδεύει στου κορμιού σου
τα μονοπάτια .

Φέρνει την άνοιξη
χάνομαι στα δυο σου μάτια
Και οι πέντε σου αισθήσεις
Κυρίεψαν τις αισθήσεις μου


Με ταξίδεψαν
Με σήκωσαν ψηλά
Στον έβδομο ουρανό
Μ ένα γλυκό σ αγαπώ


Όλες μου οι αισθήσεις
Σε γυρεύουν
Η έκτη αίσθηση μου σου φωνάζει


Σ αγαπώ

10 σχόλια:

marty είπε...

kisses to you :)))

Theodosia είπε...

Έκανες τους ήχους
της ζωής μου
Γλυκό ήχο πιάνου
μου χάρισες την μελωδία της ευτυχίας
Μου μίλησες στην ψυχή μου

Πολλά φιλιά γλυκέ μου από την Αγάπη.

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Το άρωμα ψυχής διάχυτο παντού !!!
μυρωμένες οι αισθήσεις σου μας άφησαν το πιο γλυκό τους αποτύπωμα !!!!!! να περνάς καλά !!!
καλή Κυριακή !!!!

Σταλαγματιά είπε...

Υπέροχο μουσικό κομμάτι και μια λέξη στο τέλος που λυγίζει και τους πιο δυνατούς....

Φιλί!!!

mar9659 είπε...

Γλυκές αισθήσεις....
μελωδίες ευτυχίας...
μας ταξίδεψαν
ακόμη μια φορά
σε μονοπάτια της αγάπης
που τόσο καλά ξέρεις να μας
οδηγείς μέσα απο τους στίχους
σου φιλαράκι μου αγαπημένο!!!
Να είσαι καλά!!!
σου εύχομαι απο κ ♥ ρ δ ι ♥ ς

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
Good afternoon many kisses to YOU

Γιάννης Παππάς είπε...

Theodosia
φιλιά και απο μενα καλη μου ..πολλα

Γιάννης Παππάς είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου
να εσια παντα καλά καλη μου ..καλο σου βράδυ

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
σευχαριστω αναστασία μου να εισαι καλά ..φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

mar9659
να εισαι καλά φιλαρακι μου ..φιλακια