ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

04 Δεκεμβρίου 2010

Πές μου


Κοίτα με

στα μάτια

και πες μου

τι σου λένε

Εγώ ρωτώ

ξαναρωτώ

Γιατί μου κλαίνε ?

Δεν μ απαντούν

Μον’ τ’ όνομα σου λένε


Φίλα με εκεί στα χείλη

μου που τρέμουν

και πες μου τι γυρεύουν

Εγώ τους μιλώ

μα δεν μ ακούνε

Κι όλο τα χείλη σου

Ζητούνε


Μίλα

της καρδιάς μου

κι άκου τι θα σου πει

Εγώ ν ακούσω προσπαθώ

απ’ τον κτύπο της να μάθω

Τι ζητά ?

Μ αυτή θυμώνει

σταματάει να χτυπά

κι αρχίζει πάλι

μόνο σαν σ ανταμώνει


Άπλωσε τα χέρια σου

Και μια αγκαλιά σου κάνε με

απ’ το κορμί μου

τα μυστικά του κλέψε

Εγώ πια δεν μπορώ

Κι όταν κοιμάμαι

κι όταν ξυπνώ

Το αίμα μου φωνάζει


Την αγαπώ! την αγαπώ

10 σχόλια:

Ρένα είπε...

Μια καλησπέρα στον ερωτικό ποιητή.
Είναι όμορφο να διαβάζεις στίχους ερωτικούς αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Να' σαι καλά.

marty είπε...

Giannis have a wonderful sunday !
some cold kisses from France !

Margarita είπε...

"Δεν μ απαντούν

Μον’ τ’ όνομα σου λένε"

είναι φορές που το όνομα κάποιου
είναι η αιτία ολόκληρης της συναισθηματικής μας επανάστασης...

συνέχισε την ευαίσθητη τρυφερή γραφή Γιάννη!!

καλή Κυριακή ***

mar9659 είπε...

Τι όμορφη που είναι η αγάπη!!
Φάρος η αγάπη
στα βράχια
μήνυμα στέλνει
στον καλό της.

Φιλί γλυκό
ανταμοιβή για του έρωτα
την προσμονή.

Αφιερωμένοι οι στίχοι σου αυτοί, φιλαράκι μου απο μένα για σένα..(απο την ποιητική σου συλλογή)
Γλυκό φιλί!!

Γιάννης Παππάς είπε...

Ρένα
καλησπέρα παντα ερωτικός και οπου βγεί ..:))

Γιάννης Παππάς είπε...

marty
kisses :))))

Γιάννης Παππάς είπε...

Margarita
όσο η καρδια ειναι γεματη θα ειμαι εδώ καλη μου φίλη ..
καληνύχτα

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριαννα μου
ετσι ειναι η αγαπη μας παει ταξιδια ..καλη σου νυχτα φιλαρακι μου

Εκείνη... είπε...

Όμορφα ταξιδεύετε εδώ... νομίζω θα σεργιανίσω λίγο ακόμα...

Γιάννης Παππάς είπε...

Εκείνη
ελεύθερα ..καλως όρισες :))