ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

29 Δεκεμβρίου 2010

Οι τελευταίοι

Τι θες καρδιά μου και χτυπάς ?

Τι θέλεις πες μου ?

Τι θες καρδιά μου και γελάς?

Πάψε!

Δε βλέπεις γύρω ?

Δεν κοιτάς?

Κανείς δε σε πιστεύει

Κανείς!!


Τι θες καρδιά μου και πονάς ?

Τι θέλεις πες μου?

Δε άκουσες η αγάπη σου

Δεν είναι πια κοντά σου

Δεν στο ‘χα πει

Κάποιο πρωί

Σ αυτήν την έρμη τη ζωή


Κανείς πια δεν σ αντέχει

Κανείς δε θέλει το πολύ

Δυο λόγια θέλουν μια στιγμή

Κι ύστερα πάλι απ’ την αρχή


Κι εσύ εκεί

Κι εσύ εκεί… πίστεψες τάχα στη ζωή

Αστείο εε

Ποτέ δεν το ‘χαμε σκεφτεί

Ούτε εγώ ούτε κι εσύ


Κανείς ..τα ακούς πια δεν πιστεύει

Πως είναι η αγάπη αληθινή

Και πως κρατάει μια ζωή

Μονάχα εγώ

Μονάχα εσύ


Οι τελευταίοι


Τι θες καρδιά μου και μιλάς

Σταμάτα

.. πάψε ..


Με πονάς ..

8 σχόλια:

marty είπε...

Dear Giannis ! I wish you a wonderful happy New Year !
kisses to you

Σταλαγματιά είπε...

Εύχομαι να σου μιλά πάντα γλυκά και να ζητά πάντα αγάπη!!

Χρόνια πολλά Γιάννη μου,
μου λείπετε κι εμένα πολύ...

evelina είπε...

Όσα δεν φέρνει ο χρόνος όλος μπορεί να τα φέρει μια στιγμή. Γι’ αυτό ο καινούργιος χρόνος ας είναι γεμάτος στιγμές ευτυχίας και αγάπης. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά

mar9659 είπε...

☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥☆☆ ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♥░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥░
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2011 ΧΡΥΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ !!!

Γιάννης Παππάς είπε...

marty

happy New Year !
kisses to you :)

Γιάννης Παππάς είπε...

Σταλαγματιά
Καλη χρονια Αναστασία μου φιλιά ..

Γιάννης Παππάς είπε...

evelina
καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία ...

Γιάννης Παππάς είπε...

φιλαρακι μου φιλιά πολλα και ολλες οι ευχες δικες σου ..να εισαι καλά
παντα ευτυχισμένη