ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ಌ♥ڿڰۣ«ಌಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ

16 Ιανουαρίου 2011

Κοιμήσου καρδιά μου.....


Που θες να πας

Ποιος σε προσμένει?

Ποιος τάχα την αλήθεια

σου υπομένει


Σε ώτα μη ακουόντων

σε μάτια τυφλά

καταθέτεις


Με τόκο με τίμημα

τον πόνο?

Γιατί ?


Δεν έμαθες

απ’ τη ζωή

Σου μίλησε το δάκρυ.

Δε στο ‘πε?

Στις πονεμένες τις καρδιές

Πως νύχτωσε η αγάπη


Τι κι αν εσύ θα σπαρταράς

Στην προσμονή της

τι κι αν εσύ θα αγαπάς


Χαθήκαν τα όνειρά σου


Τι περιμένεις μοναχός

Μες τη βροχή

Θαρρείς ακόμη πως θα ‘ρθεί

Θαρρείς ?


Κλείνουν οι πόρτες τις ψυχής

Η παράσταση έλαβε τέλος

Συγκίνησε χειροκροτήθηκε

Χρώματα ντύθηκε


Είναι ο δρόμος της επιστροφής


Η τσέπη γεμάτη εύγε

Το μυαλό γεμάτο μπράβο


Και συ καρδιά αδειανή

Και συ καρδιά νεκρή

Κοιμήσου ….

4 σχόλια:

Theodosia είπε...

«Και συ καρδιά αδειανή

Και συ καρδιά νεκρή

Κοιμήσου ….»
Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι στον καλό μου φίλο να ξυπνήσει γρήγορα η καρδιά, να νιώσει ζωντανή και γεμάτη έρωτα. Φιλιά από την Αγάπη.

mar9659 είπε...

Αν έρθει κρύο στη ψυχή και πέσεις
και λυγίσεις σκέψου του ήλιου
τη θαλπωρή
την άλλη μέρα σκέψου πως θά'ρθεί...

Πάλι αν, ν'αντέξεις δεν μπορείς
μη φοβηθείς, τα μάτια κλείσε
μπορεί ξανά να ονειρευτείς...

Κι αν εχω εγώ το φώς για να ζεστάνω
την καρδιά σου, τι θέλω ακόμα;

....μονάχα, να,...το δάκρυ σου
να σκούπιζε ο Θεός
εγώ μικρός για να σηκώσω τόσο βάρος.

(Κάποιοι στίχοι σου αγαπημένοι μου.. δικοί σου..μούρθαν στην σκέψη μου
τώρα δα..)και στους θυμίζω..
δεν εχω τι άλλο να σου πώ...
Γλυκό φιλί!!

Γιάννης Παππάς είπε...

καλημέρα Θεοδωσία μου ..παντα η καρδια γεματη αγαπη ..:)))

Γιάννης Παππάς είπε...

Φιλαρακι μου ετσι ακριβώς ...φιλιά καλη μου